עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

איטום גג איסכורית

גגות איסכורית הם פתרון נהדר לבתים שנבנים בבניה קלה או שלא יכולים לבנות גג רעפים, אבל האיטום של גג האיסכורית לא תמיד יעיל כמו של גג הרעפים, ובמקרים רבים תצטרכו לדאוג לזה. רגע לפני שתתקשרו לקבלן איטום, סידרנו לכם את כל המידע שאתם צריכים על איטום גג איסכורית – מתי צריך לאטום את הגג, מה הן תקלות האיטום הנפוצות, וכמה תשלמו על כל הסיפור.


איטום גג איסכורית – מי צריך את זה בכלל

נתחיל מהסוף – אם הגג הקל שלכם בנוי כמו שצריך כנראה שלא צריך לאטום אותו מראש, אבל יכול להיות שבכל זאת כדאי לכם. מבולבלים? בואו נעשה סדר:

גגות גגות איסכורית לבתים יהיו בדרך כלל מפאנל מבודד שעשוי משכבת פח (איסכורית), פוליאוריטן מוקצף, ושכבת פח נוספת. הפאנלים מורכבים כמו לגו, מה שאומר שאין צורך באיטום גג מפאנל מבודד אם הוא הורכב כמו שצריך. למה בכל זאת אוטמים גג איסכורית? משתי סיבות עיקריות:

גגות תזוזת מבנה ובלאי – בתים שבנויים בבניה קלה מושפעים מתזוזת הקרקע, מה שזה אומר בפועל זה שיכול להיות שאחרי כמה שנים הפאנלים בגג שלכם התנתקו ויש צורך באיטום בחיבורים ביניהם. גם החומר עצמו לא עמיד לנצח, וסביר להניח שאחרי כמה שנים תתחילו לראות נזילות בחיבור של הגג לקיר או בחיבורים בין הלוחות, והגיע הזמן לקרוא לקבלן איטום.

גגות בניית גג לא נכונה – לא כל בעלי המקצוע עושים עבודה מושלמת. אם מי שבנה לכם את הגג לא דאג לשיפוע, יצטברו לכם מים עומדים על הגג, וגגות איסכורית לא אטומים מספיק כדי לעצור את השלולית לנצח. גם החיבורים הם נקודת תורפה: במקרה של חיבור לא נכון בין לוחות הגג או בין הגג לקיר הבית, יכולים להופיע סדקים שיובילו לתקלות איטום בגג.

כדי להימנע מתקלות באיטום בגג איסכורית, אפשר לאטום אותו מראש באחת משתי דרכים – איטום בחומר פוליאוריטני, או איטום ביריעות ביטומניות. מיד נרחיב על שתי האופציות.

 

גגן מסביר על גגות איסכורית


איטום גג איסכורית ביריעות ביטומניות

איטום גג איסכורית עם יריעות ביטומניות הוא נושא שנוי במחלוקת, ולא כל קבלני האיטום ימליצו עליו או אפילו יסכימו לעשות אותו. בניגוד לגג שטוח מבטון שאפשר לעבוד עליו עם מבער הלחמה, גג איסכורית הוא גג מפח שעלול להתעקם בחום גבוה. אז איך בכל זאת עושים את זה? רוב קבלני האיטום יחממו את היריעות לפני ההנחה על הגג, ולא יחממו את הגג עצמו. אפשרות נוספת לאיטום גגות איסכורית ביריעות ביטומניות היא יריעות נדבקות מיוחדות שלא מצריכות הלחמה, אבל הן בדרך כלל משמשות כפתרון קצר טווח שיעיל לשנתיים או שלוש.

יתרונות  היתרון באיטום גג פח באמצעות יריעות ביטומניות הוא לא רק ההגנה הטובה שהן מספקות מרטיבות, אלא גם הבידוד מרעשים. כל מי שגר בבית בבניה קלה יודע איזה רעש הגשם עושה ואיך נשמעת חתולה על גג פח לוהט. יריעות ביטומניות ירככו את הרעשים האלו.

מחיר מחיר איטום גג איסכורית ביריעות ביטומניות נע בין 140-180 ₪ למ"ר, תלוי בגודל הגג ובמורכבות העבודה.

כל המחירים במאמר לא כוללים מע"מ.

 

איטום גג איסכורית ביריעה ביטומנית

איטום גג איסכורית בחומרים משחתיים

אם החלטתם לא להשתמש ביריעות ביטומניות, איטום בחומרים משחתיים הוא הפתרון הבא. מומלץ להשתמש בחומרים פוליאריטנים או ביטומנים לאיטום גג איסכורית, ולא כדאי להשתמש בחומרים אקריליים, שהם חומרים מאוד לא עמידים. זהו, סיימנו עם השפה הטכנית, בואו נדבר על מה זה אומר בפועל: לפני איטום גג האיסכורית הקבלן ינקה את הגג באופן יסודי ויוודא שאין בו רווחים או סדקים. אחרי הניקיון ותיקון כל הרווחים, הוא ימרח חומר מקשר ואחריו את חומר האיטום. יש מגוון חומרי איטום בשוק, וכדאי לוודא עם הקבלן שהוא עובד עם חומרים שעומדים בתו התקן.

תמרור הזהרה לפני שאוטמים את הגג בחומר משחתי, חשוב לוודא שהשיפועים בו נכונים ואין עליו מים עומדים. יש גבול ליכולת האטימה של חומרים פוליאוריטנים, והם לא יחזיקו מעמד אם יהיו שלוליות על הגג.

מחיר מחיר איטום גג איסכורית בחומרים משחתיים נע בין 100-130 ₪ למ"ר. טווח המחירים רחב בגלל מגוון סוגי החומרים המצויים בשוק. אם האיטום כולל גם תיקון של חיבורי הגג באמצעות פחים המחיר יכול להגיע גם ל-200 ₪ למ"ר.

 

איטום גג איסכורית

תיקון תקלות איטום בגג איסכורית

הנה פירוט של תקלות האיטום הנפוצות בגג איסכורית, ומה עושים כדי לתקן אותן:

גגות נזילה בחיבור בין גג איסכורית לקירות הבית – את התקלה הזאת תראו בעקבות אחד משני גורמים: רשלנות, או זמן. אם האיטום בין הקירות לגג לא תקין כבר בשנה הראשונה שאחרי בניית הגג, אתם יכולים לצאת מנקודת הנחה שמי שבנה אותו לא עשה עבודה טובה, אבל אם הנזילות התחילו רק כמה שנים אחרי הבניה זאת לא בהכרח אשמת הקבלן אלא תוצאה של תזוזה של המבנה והגג. אפשר לאטום את הנזילות האלו ע"י מריחה של חומר איטום וכיסוי שלו בפח, או באמצעות יריעה ביטומנית שתונח על כל היקף הגג.

גגות נזילה בחיבורים בין לוחות הגג – הגורמים לנזילה הזאת זהים לגורמים שהזכרנו בסעיף הקודם, והתיקון דומה: הקבלן יחליף הברגות דולפות ויסתום את החורים באמצעות חומר איטום פוליאוריטני או פולימרי.

גגות תיקון שיפועים בגג איסכורית – לפעמים אין ברירה וצריך להגדיל את השיפוע בגג. אם התיקון הוא נקודתי קבלן האיטום יוכל לעשות את זה בעצמו, אבל לפעמים אין ברירה ועדיף לפרק את הגג ולבנות אותו מחדש.

מחיר מחיר תיקון בסיסי לאיטום גג איסכורית נע בין 2400-3,000 ₪ לפי היקף התיקונים.

מחיר מחיר תיקון מקיף לבעיות איטום רבות בגג איסכורית נע בין 4,500-6,000 ₪, תלוי בגודל הגג ובכמות העבודה והחומר הנדרשים לתיקונים.

 

תיקון תקלות איטום בגג איסכורית

מחיר איטום גג איסכורית

עלות איטום גג איסכורית מושפעת מכמה גורמים:

אחד גודל הגג – בגג קטן מ-50 מ"ר, רוב קבלני האיטום יגבו מחיר גלובלי ולא לפי מ"ר. גודל המינימום לגג משתנה בין קבלנים, אבל העיקרון נכון לכולם: ככל שהגג יהיה גדול יותר, המחיר למ"ר ירד.

שתיים נוחות הגישה – אם הגג שלכם גבוה או שקשה להגיע אליו מכל סיבה אחרת, מחיר האיטום יעלה. בהתאמה, אם יש צורך במנוף כדי להגיע לגג שלכם, זה ייקר את עלות העבודה.

מחיר מחיר מנוף הרמה נע בין 2,000-2,500 ₪.

שלוש חומרי האיטום – מחיר איטום גג איסכורית באמצעות יריעות ביטומניות יהיה גבוה ממחיר איטום באמצעות חומרים משחתיים. גם בין החומרים המשחתיים יש טווח רחב של מחירים, תלוי ביצרן ובאיכות החומר.

מחיר מחיר איטום גג איסוכרית קטן בחומרים משחתיים נע בין 2,500-3,200 ₪, תלוי בכמות הדליים שישתמשו בהם לאיטום ובשאר הגורמים שציינו.

ארבע מורכבות העבודה – יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על ההגדרה של עבודה כמורכבת: דודים וקולטי שמש על הגג, גג מלוכלך במיוחד או גג בשיפוע לא נוח. כל דבר שיכול להוסיף לזמן העבודה או לכמות הפועלים שצריכים לעבוד על הגג יעלה את מחיר האיטום.

תמרור הזהרה  שימו לב שאת הצעת המחיר לאיטום גג האיסכורית לא תקבלו בטלפון, ואם קבלן האיטום נותן לכם הצעת מחיר בלי להגיע לשטח ולאבחן את הבעיה צריכות להידלק לכם נורות אדומות. לאחר אבחון של תקלות האיטום בגג האיסכורית קבלן האיטום יציג בפניכם את אפשרויות התיקון וכמה כל אחת מהן תעלה.

 

גג איסכורית

קבלני איטום מומלצים לאיטום גג איסכורית

בין אם החלטתם על איטום גג איסכורית מראש ובין אם התחילה לכם דליפה ואתם צריכים לתקן את האיטום בגג, כדאי שמי יעשה את העבודה יהיה קבלן איטום מיומן ומקצועי. לכן ריכזנו לכם קבלני איטום מומלצים לאיטום גג איסכורית עם חוות דעת של מאות לקוחות קודמים. מוזמנים לקרוא את מה שכתבו עליהם ולבחור את קבלן האיטום שיציל אתכם מהחורף הבא.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה איטום גג איסכורית?

איטום גג איסכורית נע בטווח של 100-200 ש"ח למ"ר, ללא מע"מ. המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה, אם צריך מנוף הרמה, חיבורי פחים ועוד. 

האם אפשר לאטום גג איסכורית בעזרת יריעות ביטומניות?

לא כל קבלני האיטום ימליצו או יסכימו לאטום גג איסכורית בעזרת יריעות ביטוניות, מכיוון שיריעות ביטומניות נדבקות עם מבער הלחמה שעלול לפגוע ולעקם את פח הגג, וליצור כיסי אוויר שלא יאטמו מספיק טוב את הגג. 

אנשים שהתעניינו באיטום גג איסכורית התעניינו גם בזה...

קבלן איטום מומלץ
קבלני איטום מומלצים
טיפים בנושא איטום
מרפסת אטומה
איטום מרפסת
איטום ביריעות ביטומניות
איטום גגות בזפת
איטום גגות
יריעות ביטומניות
מה זה יריעות ביטומניות?
רובה על קיר קרמיקה
מה זה רובה?
קבלן איטום מומלץ
מחירי איטום גגות
סיקה
מה זה סיקה?
איטום מרזב במפנים עם שרוול אפוקסי
איטום מרזב מבפנים עם שרוול אפוקסי
איטום גגות בזפת או ביריעות ביטומניות
איטום גגות - השוואת מחירים
טיפול ברטיבות מחלון
רטיבות בקיר
רטיבות בקיר
טיפים בנושא איטום – מוצרי וחומרי איטום
טיפול בעובש בקיר
טיפול בעובש בקיר
איטום משקוף דלת עם קצף פוליאוריטן
מה זה פוליאוריטן?
זיפות גגות
זיפות גגות
מחירי חומרי איטום
איטום גג מרוצף
איטום חלונות
איטום חלונות
איטום רולקה על גג
מה זה רולקה?
קבלן איטום יוצק בטקל על גג שטוח
מה זה בטקל?
רטיבות קפילארית
רטיבות קפילארית
איטום גג
מה זה איטום?
איטום חלונות
מה זה מסטיק אקרילי?
סיוד גג
סיוד גגות
איטום שלילי במרתף באמצעות מריחת חומר איטום
איטום שלילי
תיקון איטום מרתף
איטום מרתף
איטום נקז במרפסת
ניקוז מרפסת מרוצפת
חידוש רובה במרפסת
חידוש רובה במרפסת
בטקל בגג שטוח
יציקת בטקל
מאגר מים
איטום מאגרי מים
התזת פוליאוריטן מוקצף לבידוד גג
התזת פוליאוריטן מוקצף - מחיר
צבעי יריעות שינגלס
יריעות שינגלס מחיר
איטום גגות בחומר ביטומני
מה זה ביטומן?
רטיבות בתקרה
רטיבות בתקרה
בדיקת הצפה
עובש בקיר חיצוני
עובש בקיר חיצוני
עובש על הקיר
ממה נגרם עובש בקירות?
איטום קורות קשר
איטום קורות קשר
איטום בהזרקה
מה זה איטום בהזרקה?
איטום מרתף בהתזה
מה זה איטום שלילי?
איטום בהתזה
מה זה איטום בהתזה?
יריעות ביטומניות לאיטום גגות
איטום חיובי
יריעות ביטומניות לאיטום גגות
איך אוטמים גג?
איטום מרזב
איטום מרזב
איטום שלילי עם יריעות ביטומניות במרתף
איך לאטום מרתף?
בריכה לפני איטום
איך אוטמים בריכה?
פירוק מרצפות במרפסת
איך אוטמים מרפסת?
רטיבות בקיר
מה עושים כשיש רטיבות בקיר?
רטיבות בתקרה
רטיבות בתקרה מה עושים?
יריעות ביטומניות
תקן איטום גגות
איטום מרפסת
תקן איטום מרפסת
אף מים
מה זה אף מים?
יריעות ביטומניות
תקן יריעות ביטומניות
צווארון איטום
צווארון איטום
איטום תפר התפשטות
איטום תפר התפשטות
רשת אינטרגלס לאיטום
רשת אינטרגלס לאיטום
איטום פיר מעלית
איטום פיר מעלית
יריעות ביטומניות
עובי יריעות ביטומניות
איטום גג
גומי גג זמן ייבוש
זפת קר
זפת קרה זמן ייבוש
יריעות EPDM
משקל יריעות ביטומניות
איטום בהזרקה
איטום בהזרקה
איטום בהתזה
איטום בהתזה
איטום בריכה
איטום בריכה
גג רעפים אטום ביריעות ביטומניות
יריעות ביטומניות לגג רעפים
התקנת יריעות שינגלס
יריעות שינגלס
EPDM
EPDM מה זה?
איטום חדר רטוב
איטום חדר רטוב
איטום מרפסת לפני ריצוף
איטום מרפסת לפני ריצוף
איטום מקלחת לפני ריצוף
איטום מקלחת לפני ריצוף
יציקת בטקל על גג שטוח
עובי בטקל
בטקל בגג שטוח
זמן ייבוש בטקל
בטקל
בטון קל משקל

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק