מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחסום חניה אישי

אין דבר יותר מבאס מלסיים יום עבודה ארוך, לנסוע הביתה מותשים ולגלות ש..אופס! תפסו לכם את החניה הפרטית. בדיוק בשביל זה הומצא מחסום חניה אישי. אם פעם כדי לסמן טריטוריה היה צריך לחכך את הגב בעצים, היום אין לנו אלא לסמוך על שומר חניה חשמלי שישמור לנו על השטח. מחסום חניה אישי הוא זול וקומפקטי יחסית לשערים חשמליים אחרים, אבל גם עמיד פחות. רגע לפני שתבאסו את כל מי שזומם על החניה שלכם, בואו לקרוא את כל הפרטים על מחסום חניה חשמלי אישי. סעו לדרך!


מחסום חניה אישי

כמו יהלומים או שעות שינה להורים, חניות הן מצרך נדיר ביותר בארצנו הקטנטונת. לכן אם יש לכם אחת, כדאי לשמור אותה לעצמכם קריצה.
בחניות בניין או חניות גדולות של בתים פרטיים מתקינים לרוב שער חשמלי מאיזשהו סוג: למשל, מחסום זרוע חשמלי, שמורכב ממוט שמתרומם כדי לאפשר כניסת רכבים. אבל אם אתם מעוניינים בפיצ'ר שישמור על מקום חניה אחד מתוך כמה חניות בבניין או ברחוב – מחסום חניה אישי, או בשמו השני - שומר חניה חשמלי, יפתור את הבעיה.

מחסום חניה אישי מתאים להתקנה על אספלט, בטון או אבנים משתלבות, אבל לא על קרקע חולית. הוא עשוי מברזל או פלדה, ובמצב סגור הוא עומד במרכז החניה שלכם ניצב ולא מאפשר לרכבים לחנות במקום. בלחיצה על השלט המתאים המחסום מתקפל ונצמד לרצפה, ואתם יכולים לחנות בסבבה.

מחסום חניה אישי

אם החניה שלכם חשופה לשמש, תוכלו להתקין מחסום חניה סולארי, שבו המצבר שאחראי על הפתיחה והסגירה נטען מאנרגיית השמש. אם החניה מקורה, תצטרכו מידי פעם להחליף סוללות. ניתן לקנות סוללות מתאימות בכל חנות לכלי חשמל או עבודה. הסוללות לרוב מספיקות לתקופה של בין חצי שנה לשנה. באופן כללי ככל שתפעילו את המחסום יותר, הסוללות ישרדו פחות. כל אזור הסוללות והתפעול בשומר החניה החשמלי מחופה במכסה פלדה שלא יאפשר לזרים להתעסק בו.

מחסום חניה פרטי חשמלי מגיע עם שני שלטים. בניגוד לשערים חשמליים אחרים שמותקנים עם חיבור לחשמל, בשומר חניה חשמלי לא ניתן להוסיף אופציה של פתיחה מהנייד. פתיחה סלולרית מבוססת על טכנולוגיה של תהודה מגנטית שזוללת הרבה חשמל מהמערכת ומקצרת משמעותית את חיי הסוללות.

מחסום חניה סולארי

שומר חניה חשמלי – יתרונות וחסרונות

אם אתם עדיין מתלבטים על מחסום חניה פרטית עם שלט, סקרנו כאן את היתרונות והחסרונות שיעזרו לכם להחליט:

וי לואו קוסט: רוב הסוגים של שערים חשמליים מגיעים בטווח מחירים די גבוה. אם אתם מעוניינים לשמור את החניה בלי להצטרך למכור את הרכב, שומר חניה אישי הוא אופציה טובה בעלות נמוכה. עוד על מחירים נפרט ממש כאן בהמשך.

וי קומפקטי: התקנת מחסום חניה אישי היא פשוטה וקצרה, ולא כוללת שלבים מאתגרים כמו מתיחת חשמל למקום או יציקת בטון. פחות כאב ראש ופחות כאב בכיס בשבילכם.

וי נח לתפעול: בניגוד לעמוד חניה ללא חיבור לחשמל, שידרוש מכם בכל פעם שתגיעו לחניה לצאת מהרכב ולפתוח בעזרת מפתח, ובכל פעם שתצאו לדרך לצאת מהחניה, לצאת מהרכב, להרים את המחסום ולנעול בעזרת מפתח – מחסום חניה חשמלי מופעל בקלות באמצעות שלט, ולא עולה הרבה יותר.

איקס שביר: לעומת שערים חשמליים אחרים, למחסום חניה אישי אין כושר עמידות גבוה במיוחד, ואם מישהו עם כוונות זדון ינסה לדרוס אותו בכח, הוא ככל הנראה יישבר.

איקס לא בולט: אם בסימון טריטוריה עסקינן, לשומר חניה חשמלי אין נוכחות חזקה במיוחד. הוא חמוד וקטן למראה ולא משדר הרבה איום.

מחסומי חניה בחניית בניין

התקנת מחסום חניה

התקנת מחסום חניה אישי היא עבודה שמבצעים חלק מאנשי המקצוע בתחום שערים חשמליים. תוכלו לבקש מאיש המקצוע שתזמינו לספק את המחסום, או לקנות אותו בעצמכם. ההתקנה כוללת את מיקום שומר החניה החשמלי במרכז החניה המתאימה, קידוח של שלושה חורים בקרקע, וחיבור בעזרת דיבלים ייחודיים. ההתקנה כולה אורכת לרוב פחות משעה.

כדאי לדעת: התקנת מחסום חניה חשמלי אישי היא פשוטה בהרבה מהתקנת שערים חשמליים אחרים, ואם קמתם במצב רוח אנרגטי תוכלו לנסות לבצע אותה בעצמכם. תצטרכו פטישון עם מקדח מתאים לקידוח בבטון, ידיים טובות וקצת ניסיון בעבודות דומות. הברגים המתאימים לרוב מגיעים עם המוצר.

מחסום חניה אישי

מחסום חניה אישי – מחיר

מחיר מחסום חניה אישי חשמלי הוא 800-1,000 ₪ + מע"מ. המחיר כולל את אספקת המוצר והשלטים, התקנה, ואחריות לשנה.

אם תקנו את שומר החניה החשמלי בעצמם ותזמינו את איש המקצוע רק להתקנה, רוב המתקינים יגבו על כך מחיר ביקור, כלומר 250-300 ₪ + מע"מ. זה המחיר להתקנה עצמה ללא מחיר הרכיב.

מחיר שומר חניה חשמלי (המוצר עצמו) נע בטווח מאד רחב – ממוצרים בסיסיים שתוכלו לרכוש 500-600 ₪ עד לשומרי חניה איטלקיים קרביים במיוחד ב2,500 ₪. תוכלו לבחור את המוצר שיתאים לכם לפי רמת העמידות הדרושה לכם ולפי העיצוב שתרצו.


מתקיני שערים חשמליים מומלצים

החלטתם שהיום היתה הפעם האחרונה שחונים לכם בחניה הפרטית? הרימו טלפון עוד היום למתקין שערים חשמליים. בשביל זה אספנו כאן רשימה של מתקיני שערים חשמלים מומלצים. איך אנחנו יודעים שהם מומלצים? כי התקשרנו לכל הלקוחות הקודמים שסגרו איתם עסקה דרך האתר, כדי לקחת מהם חוות דעת. לכולם? כן כן, ממש לכולם, ככה אנחנו שומרים על הדירוג מעודכן תמיד. אז בחרו את האיש המתאים לכם ובהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה מחסום חניה?

מחסום חניה אישי עולה לרוב 800-1,000 ₪, כולל את המוצר עצמו, עלות ההתקנה, שני שלטים ואחריות לשנה. 

האם מותר לשים מחסום חניה?

ברוב המקומות כאשר מדובר בחניה הפרטית שלכם, לא אמורה להיות בעיה עם התקנת מחסום חניה. אם תרצו לוודא, כדאי לבדוק את העניין מול וועד הבית של הבניין או מול העיריה. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק