מוקד מידרג: 1-700-707-233

עבודות סנפלינג

עבודות סנפלינג מתאימות למשימות איטום, ניקיון או צביעה חיצונית בגובה, והן נחשבות ליעילות, מהירות וזולות מבמות הרמה או מנוף. בנוסף, אין ספק שהן גם נראות הרבה יותר מגניב. אז לפני שתקבעו עם איש עבודה בגובה תוכלו למצוא פה את כל המידע על עבודות סנפלינג, באיזו תקופה בשנה כדאי לעשות אותם, מה המחירים של כל סוג עבודה ועוד טיפים חשובים. תגלשו למטה ;)

 


עבודות סנפלינג

עבודות בסנפלינג מתבצעות בגלישה על חבלים ומתאימות במיוחד כשיש צורך בגישה למקומות צרים במקרים של איטום, ניקיון וצביעה. 

כדי לחבר את חבלי הסנפלינג יש לבצע הכנה על גג המבנה, הכוללות קדיחה של לולאות גדולות ממתכת שיצליחו לשאת משקל רב לאורך זמן. לא תראו את ההכנה מרחוק והיא לא תפריע לאף אחד, אז אפשר להשאיר אותה לצורך עבודות סנפלינג עתידיות אם יידרשו. לאחר מכן איש עבודת הגובה יחבר את עצמו ללולאה ויבצע את העבודה במקביל לפרטנר נוסף שיחכה על הגג ויוודא שהוא מבצע את העבודה בבטחה. 

עבודת סנפלינג נחשבות לזולות ומהירות יחסית לעומת מנוף, פיגומים או במות הרמה, אך הן דורשות הכשרה מיוחדת, ביטוח ולפחות פרטנר אחד נוסף לשמריה על כללי הבטיחות. 

 

עבודות בגובה

סוגי עבודות סנפלינג:

אז איזה סוגי עבודות מתאים בסנפלינג? 

 

איטום בסנפלינג

איטום בסנפלינג הוא פתרון יעיל ביותר אם צריכים לבצע שיקום/ איטום ממוקד. היתרון באיטום על חבלים הוא יכולת לגשת לחללים קטנים שקשה לאטום.

עם זאת אם אתם צריכים איטום לחלל גדול מאוד או שיקום בטון רציני (לדוגמא בכל הקירות בבניין במקביל), רצוי להקים פיגומים במבנה כדי שהרבה אנשים יוכלו לעבוד יחד בו זמנית ביציבות. 

 

צביעת קירות בסנפלינג

צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג היא עבודה זריזה שלרוב מבצעים כמה אנשי גובה במקביל. השימוש בסנפלינג מאפשר להגיע למקומות קשים וכן לצבוע כמה שכבות במעט זמן בשל הנגישות הגדולה של החבלים, ומסתכם בכמה שעות בלבד. מכאן, יהיה פחות משתלם לשכור עבור עבודה כזאת מנוף או פיגומים.

 

צבע בסנפלינג

 

ניקיון בסנפלינג

ניקיון בגובה מתאים במיוחד לניקוי חלונות או קירות זכוכית חיצוניים, בכל גובה שהוא - גם בקומה ה-100! מעבר לזה, עבודת סנפלינג מתאימה לניקוי חלונות בגובה במיוחד בגלל שהוא מאפשר נגישות רבה לאיש עבודת הגבוה, אשר עומד פנים מול פנים אל החלון ויכול לוודא שכל הלכלוך יורד.

 

עבודות אינסטלציה בגובה

במקרים של סתימות בצינורות החיצוניים בבנין או תיקונים שמסובך לגשת אליהם - נדרשת עבודות אינסטלציה בגובה. בגלל שעבודות אינסטלציה הן הרבה פעמים דחופות, סנפלינג הוא פתרון מהיר וזמין (כאן זה המקום להדגיש שוב שלא כל אינסטלטור יכול לעבוד בגובה, וחובה לבדוק אם יש לו רישיון). 

אם אתם צריכים לבצע עבודת אינסטלציה גדולה כמו החלפת תשתיות בביוב במבנה, עדיף לוותר על סנפלינג ולבנות פיגומים לביצוע העבודה הממושכת. 

 

ניקוי חלונות בסנפלינג

טיפים לעבודות בסנפלינג

לפני שאתם מזמינים אדם שיתלה על חבל בבניין שלכם, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

סנפלינגכדאי לבצע את העבודה בתקופת האביב או הקיץ. כמו שאתם יכולים לדמיין, אנשים שמטפסים על בניינים למחייתם מעדיפים לעשות את זה כשלא יורד גשם. 

סנפלינג דברו עם ועד הבית. עבודות שדורשות סנפלינג לרוב נוגעות לחלל החיצוני של המבנה. כדי להוזיל את העבודה וגם כדי לא להסתבך עם השכנים, רצוי להתייעץ ולשתף את דיירי הבניין בביצוע העבודה. 


מחיר עבודות סנפלינג

מחיר עבודות סנפלינג משתנה בין סוגי העבודה השונים ותלוי בגודל החלל, משך זמן העבודה וגם המורכבות שלה:

מטבע של שקל מחיר תוספת סנפלינג לעבודה נע בין 2,000- 4,000 ש''ח ליום עבודת גלישה. 

מטבע של שקל מחיר איטום בסנפלינג נע בין 2,000 -4,500 ש''ח ליום עבודה. 

מטבע של שקל מחיר שיקום בטון נע בין 2,000 ל-6,500 ש''ח למ"ר.

מטבע של שקל מחיר צביעת קיר חיצוני בסנפלינג נע בין 1,000-4,500 ש''ח לשעת עבודה. צביעה בצבע אחיד תהיה זולה יותר מאשר צביעה בשליכט או עיצוב אחר. 

מטבע של שקל מחיר ניקיון בסנפלינג נע בין 1,000- 3,000 ש''ח לשעת עבודה. 

מטבע של שקל מחיר עבודות אינסטלציה בגובה נע בין 1,000 -3,000 ש''ח לטיפול מקומי. 

 

איטום בסנפלינג

אנשי גובה מומלצים לעבודות בסנפלינג

עבודות בגובה דורשות הכשרה והשקעה (כלכלית בעיקר). כדי להבטיח שתהיהי לכם את החוויה הכי טובה עם איש הגובה, ריכזנו עבורכם רשימה של אנשי גובה מומלצים לעבודות בסנפלינג. כל עובדי הגובה באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים ואם תבחרו להיעזר באחד מהם, תתבקשו לדרג אותו גם אתם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של עבודות בסנפלינג?

ביצוע עבודה בסנפלינג יוסיף כ-2,000 ש''ח לסכום העבודה הסופי, לכל שעת עבודה. 

מתי לבצע עבודות בסנפלינג?

סנפלינג מתאים במיוחד לעובודת ממוקדות ומהירות יחסית. לרוב נוהגים לבצע בעזרת סנפלינג איטום במקומות עם גישה מסובכת, צביעת בניינים, ניקוי חלונות ושיפוצי תשתית שונים. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק