מוקד מידרג: 1-700-707-233

וילונות לחדרי ילדים

חדר ילדים בלי וילונות זה כמו פיצה בלי זיתים, אפשר בלעדיהם אבל נעים יותר איתם. כשמתכננים וילון לחדר ילדים חשוב לדאוג שמעבר למראה, הוילון יהיה גם שימושי ונוח. קיימים לא מעט סוגי וילונות לחדרי ילדים, כמו וילונות הסטה, וילונות רומאים, ואפילו וילונות ונציאנים שיכולים להתאים לחדר ילדים. איך מתכננים וילון לחדר ילדים ומה אפשרויות העיצוב? אל דאגה! הנה כל המידע על עיצוב וילונות לחדרי ילדים.

וילונות לחדרי ילדים

עיצוב וילונות לחדרי ילדים

יש כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון כשמעצבים וילון לחדר ילדים:

אחדכיוון החלון – שיקול זה ישפיע על מידת האטימות של הוילון. חדר ילדים משמש לרוב לשינה, למשחקים ולשיעורי בית, לכן בחלק מהיום נרצה שיכנס אור נעים לחדר, ולפעמים נרצה גם לייצר חושך. חדר עם חלון שפונה לכיוון השמש, יצריך וילון אטום. תוכלו לשלב שני סוגי וילונות לחדר הילדים, אחד אוטם והשני שקוף יותר, וככה לשמור גם על אפשרות להצללה, וגם על המראה הילדי של החדר.

 

שתייםעמידות הוילון – עבור ילד שמסתובב עם מספריים או טוש, כל העולם ניראה כמו פינת יצירה, כן כן, גם הוילון בחדר. אפשר לנסות לעבור לשיטת חינוך נוקשה יותר, אבל זו לא המומחיות שלנו, מה שאנחנו כן יכולים להציע זה לבחור בד עמיד לוילון, ממש עוד רגע נפרט על סוגי הבדים.

 

לב בכל אופן, במקרה שהזאטוטים שלכם יצירתיים במיוחד, כדאי להעדיף וילון באורך קצר, שכידוע טוב וילון קצר מוילון גזור.

 

שלוש תקציב - לוילונות שונים יש מחירים שונים, לכן, אנחנו מציעים לקבוע תקציב עוד לפני שמערבים את הילדים בתהליך. ככה שהילדים לא יפתחו ציפיות גבוהות מידי שלכם יהיה קשה למלא. וילון מכמה שכבות הוא יפה ושימושי לחדר ילדים, אבל עולה כמעט כפול במחיר לעומת וילון משכבה אחת. הוילונות שנחשבים לזולים יחסית הם וילונות מבד סינטטי, וילונות ונציאנים ווילונות גלילה עם מנגנון ידני. לעומת זאת וילונות גלילה עם מנגנון חשמלי , ווילונות מבד טבעי לרוב יהיו יקרים יותר.

 

וילונות לחדרי ילדים

וילון הסטה לחדר ילדים

וילונות הסטה הוא למעשה סוג הוילונות הפופולארי ביותר לחדרי ילדים. הם מונחים על גבי מוט, מסילה או לולאות. יש אין ספור דוגמאות, בדים ועיצובים שונים שהילדים שלכם יוכלו לבחור.

לב אם תרצו לפרק את הוילון כדי לנקות אותו באופן עצמאי, כדאי לבחור בוילון שמונח על גבי מוט שהוא יחסית קל לפירוק.

 

וילונות הסטה לחדרי ילדים

וילון רומאי לחדר ילדים

הוילון הרומאי הוא וילון בד שנאסף כלפי מעלה בעזרת משיכה בשרשרת או בעזרת מנגנון חשמלי. כך הוא כך, וילון רומאי הוא קצר יחסית, ולמעשה מגיע עד לסוף החלון, לכן הוא מתאים לחדרים בהם יש חשש מילדים שמסתובבים עם טוש או מספרים ביד.

יתרון נוסף של הוילון הרומאי לחדר ילדים, הוא בנוחות התפעול שלו, המנגנון מאפשר להרים אותו בשעות השמש ולהוריד בשעות הצל, בקלות יחסית ובלי צורך בחגורה לוילון.

 

וילון רומאי לחדר ילדים

וילון ונציאני לחדר ילדים

וילונות ונציאנים מורכבים מתרסים מתרוממים ומסתובבים כך שמאפשרים כניסה מתונה של אור לחדר, יש שלושה חומרים לתריסים:

אחד תריס ונציאני מאלומיניום – לוילון כזה יש מראה מעט משרדי ולכן הוא פחות מתאים לאווירת חדרי ילדים.

שתיים תריס ונציאני מעץ – לוילון ונציאני מעץ יש מראה חמים וכפרי, ככה שתוכלו לשלב אותו בקלות בחדר ילדים, ובמיוחד בחדרי ילדים שיש בהם רצפת פרקט.

שלושתריס ונציאני PVC דמוי עץ – ממש כמו וילון תריס עץ, גם וילון תריס דמוי עץ יכול להתאים לחדרי ילדים, הוא נחשב כמובן לזול יותר מתריס העץ, אך גם פחות עמיד.

 

לב במקרה שבחרתם בוילון וונציאני לחדר הילדים תוכלו לשלב איתו גם וילון הסטה מבד להשלמת המראה.

 

וילון ונציאני לחדר ילדים

וילון גלילה לחדר ילדים

וילון גלילה נקרא כך פשוט כי הוא מתגלגל על גבי מוט. זהו וילון פשוט לתפעול, והוא בדרך כלל בצבע אחיד. תוכלו לשלב אותו כוילון פנימי בנוסף לוילון הסטה, וכך להחשיך את החדר בדיוק באופן שאתם רוצים.

 

וילון גלילה לחדר ילדים

בדי וילונות לחדרי ילדים

אם החלטתם לבחור בוילון בד לחדר ילדים, כמו וילון הסטה או וילון רומאי, תצטרכו לבחור את סוג הבד. יש אין ספור דוגמאות וצבעים שתוכלו לבחור, כמובן על פי טעמכם ועל פי טעם הילדים שלכם. (בנינו, בעיקר לפי טעם הילדים שלכם.) אלו יכולות להיות דוגמאות של חיות, מטוסים, פרחים או נקודות בצבעים. בחירת הדוגמא שעל הבד היא כמובן נחמדה ומשפיע על מראה חדר הילדים, אבל מה שישפיע על מרקם הוילון, העמידות שלו, ואופן הניקוי שלו – יהיה הרכב הבד. בגדול, יש שלושה הרכבי בד שונים: בדים טבעיים, בדים סינטטיים ובדים בהרכב משולב.

 

וילון בד מסוג טבעי לוילון בחדר ילדים

 בדים מהרכב טבעי יכולים להיות למשל בדים ממשי, פשתן או כותנה. בד טבעי לוילון לרוב יעניק לחדר הילדים מראה עדין, ולכן הוא יכול להתאים גם לחדרי תינוקות.

חשוב לדעת: בדים טבעיים לוילונות רומאים דורשים ניקוי מקצועי, אם יש לכם ילדים יצרתיים שאוהבים לייצר כתמים מגוונים, אנחנו ממליצים לכם להעדיף הרכב בד אחר לחדר הילדים.  

 

וילון בד מסוג סינטטי לוילון בחדר ילדים

קיים מגוון רחב של בדים סנטטים, כמו למשל פוליאסטר, ניילון, בד קטיפה סינטטי או בד לייקרה. בדים סינטטיים לוילונות רומאים יהיו לרוב עמידים וקלים לניקוי ולכן מתאימים יותר לחדרי ילדים.

 

וילון בד מסוג משולב לוילון בחדר ילדים

בד משולב לוילון לחדר ילדים מורכב מתערובת של בדים טבעיים ובדים סינטטים, במקרה שאתם בוחרים וילון מבד משולב, חשוב לשאול היטב על הרכב הבד ומה הם הוראות הניקוי שלו.

 

הילדים שלכם מבקשים מערכת תופים ליום ההולדת ואתם חוששים להפר את יחסי השכנות שכל כך עמלתם עליהם? אל חשש- גם לזה יש פתרון, תוכלו לבחור בוילון אקוסטי לחדר הילדים. ובכל מקרה, אנחנו גם ממליצים על אטמי אוזניים בשבילכם. קריצה

בדים לוילונות בחדר ילדים

מחירי וילונות לחדרי ילדים

מחיר מחיר וילון רומאי לחדר ילדים נע בין 600-700 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון הסטה מבד לחדר ילדים נע בין 500-800 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון דמוי עץ ונציאני לחדר ילדים נע בין 400-500 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון עץ ונציאני לחדר ילדים נע בין 500-600 ₪ למטר.

 

בנוסף תשלמו גם עבור התקנת הוילון, מחיר התקנת הוילון משתנה על פי כמות הוילונות שיש לכם להתקין וסוגם. לרוב מחיר התקנת וילון הסתה על גבי מוט יהיה זול יותר לעומת התקנת וילון על גבי מסילה, או התקנה של וילון מתרומם.

מחיר מחיר התקנת וילון נע בין 70-200 ₪ לוילון.

*המחיר מתייחס לוילון בגודל סטנדרטי של עד 6 מטר רבוע.


מעצבי וילונות מומלצים לעיצוב וילון לחדר ילדים

כל חדר ילדים צריך מעצב וילונות אחד שיאמין בו. כזה שיבחר את הבד שמתאים בדיוק עבורו, שיתפור את החוטים בעדינות אבל גם בעוצמה ושידע לזהות מה הצורך ואיך להעניק את המענה המדויק. אז אם אתם לפני עיצוב וילונות לחדרי הילדים, כדאי שתציצו ברשימה של מעצבי וילונות מומלצים, אלו מעצבים שכבר עבדו עם כמה חדרי ילדים, יש להם ניסיון והמלצות של לקוחות קודמים. אחרי שהוילונות שלכם יהיו מוכנים נתקשר לשמוע מכם מה חוות הדעת שלכם, וכמובן גם של הילדים. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

אילו וילונות מתאימים לחדרי ילדים?

לחדרי ילדים תוכלו לבחור בוילון הסטה, וילון רומאי, וילון ונציאני או וילון גלילה.

איך לעצב וילונות לחדרי ילדים?

השיקולים שכדאי לקחת בחשבון בעיצוב וילונות לחדרי ילדים הם: מידת האטימות של הוילון על פי כיוון החלון,  עמידות הוילון ואפשרויות הניקוי שלו, ובנוסף עניין התקציב. בבחירת הצבע, הדוגמא והבד אנחנו מציעים לשתף את הילדים, אחרי הכל, או בעצם לפני הכל – זה החדר שלהם.

כמה עולים וילונות לחדרי ילדים?

מחיר וילונות לחדרי ילדים משתנה על פי סוג הוילון:

מחיר וילון רומאי לחדר ילדים נע בין 600-700 ₪ למטר.

מחיר וילון הסטה מבד לחדר ילדים נע בין 500-800 ₪ למטר.

מחיר וילון דמוי עץ ונציאני לחדר ילדים נע בין 400-500 ₪ למטר.

מחיר וילון עץ ונציאני לחדר ילדים נע בין 500-600 ₪ למטר.

 

בנוסף תשלמו גם עבור התקנת הוילון, מחיר התקנת הוילון משתנה על פי כמות הוילונות שיש לכם להתקין וסוגם. לרוב מחיר התקנת וילון הסתה על גבי מוט יהיה זול יותר לעומת התקנת וילון על גבי מסילה, או התקנה של וילון מתרומם.

מחיר התקנת וילון נע בין 70-200 ₪ לוילון.

*המחיר מתייחס לוילון בגודל סטנדרטי של עד 6 מטר רבוע.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק