מוקד מידרג: 1-700-707-233

וילונות בהתאמה אישית

היתרון הגדול של הזמנת וילון בהתאמה אישית, שהוא יהיה מותאם בדיוק לצרכים שלכם. מחיר של וילונות בהתאמה אישית נע בין 250-600 ₪ למטר, ונקבע על פי סוג הבד והמנגנון שתבחרו. אילו וילונות יש? מה כדאי לקחת בחשבון כשמתכננים וילון בהתאמה אישית? אל תדאגו, אנחנו לא וילון הסתרה, ולכן בצורה שקופה, ריכזנו בשבילכם אישית את כל המידע על וילונות בהתאמה אישית.

תכנון וילונות בהתאמה אישית

תהליך הזמנת וילון בהתאמה אישית:

תהליך ההזמנה של וילון בהתאמה אישית כולל שלושה שלבים:

 

אחדתכנון הוילונות

בשלב זה תפגשו עם תופר או תופרת הוילונות. חלקם אוהבים להגיע אל הלקוח עד הבית ולראות את החדר המיועד. אם אתם אלו שמגיעים למעצב הוילונות, אנחנו מציעים לכם לצלם את החדר ולמדוד אותו. הגעה למפגש עם המעצב במוכנות יכולה לתרום להתאמה מלאה של הוילון בדיוק לצרכים שלכם. בשלב הבא תספרו למעצב הוילונות מה הצרכים שלכם, הטעם שלכם ומה סגנון העיצוב של הבית שלכם, ואז בעל המקצוע יראה לכם דוגמאות לבדים וסגנונות שונים של עיצוב וילונות. מעבר לתמונה או הצצה בקטלוג, אנחנו מציעים לכם לבקש ממש להרגיש את הבד, לגעת בו ולחוש את המרקם שלו. את הוילונות תוכלו לעצב בעצמכם, או בעזרת מעצבת פנים. כך או כך, שלב התכנון הוא למעשה הזמן שלכם להיות מעורבים בתהליך של הזמנת וילון, ולכן תכף נרחיב על כך.

 

שתייםהכנה והתפירה של הוילונות אצל בעל המקצוע

 אחרי שהזמנתם את הוילונות לפי התכנון האישי שרציתם, אתם נחים ובעל המקצוע עובד. זמן ההמתנה לוילונות הוא לא תמיד פשוט, אנחנו מכירים את זה ברמה האישית, גם אצלנו סבלנות היא לא התכונה החזקה ביותר. נציין שבדרך כלל בתוך שבועיים הוילונות שהזמנתם יהיה מוכנים.

 

שלושהתקנת הוילונות אצלכם בבית

זהו זה, עכשיו מתקין הוילונות יגיע אליכם הביתה ויתחיל בהתקנה. זמן ההתקנה כמובן משתנה על פי כמות הוילונות שהזמנתם וסוג התלייה. בזמן התקנת הוילונות יתכן שיהיה מעט רעש ואבק. אבל היי, ממש עוד רגע תתחדשו בוילונות שמותאמים לכם.

 

תפירת וילון בהתאמה אישית

תכנון וילון בהתאמה אישית:

וילונות בהתאמה אישית מאפשרים לכם לבחור מתוך עולם מלא של סוגי בדים, מנגנונים ועיצובים שונים, אבל לפני שנפרט על כולם, כדאי קודם כל לחשוב על הצרכים והשימושים שלכם, כך שתוכלו לתכנן את הוילון שיהיה מותאם לכם בדיוק. לתכנון וילון בהתאמה אישית כדאי להגיע מוכנים, אחרי שחשבתם על שלושת הנושאים הבאים:

 

אחדהתאמת הוילון לסוג החדר והחלון

לפעמים וילון נועד להיות פריט שמקשט את החדר ותורם לאווירה שלו, אבל לפעמים לוילון יש גם מטרה נוספת. אם זה חדר שינה, סביר להניח שתרצו שהוילון שלכם יהיה אטום יחסית לכניסת אור השמש, וגם ישמור על הפרטיות שלכם. כן, פנינה השכנה לא צריכה להיות חלק מנוף חדר השינה שלכם.

 

יש לכם נוף מרהיב מהחלון? הימנעו מוילון אטום. בסופו של דבר אנחנו רוצים לנצל כל משאב אפשרי כדי ליצור את האווירה והמראה הטובים ביותר שהחדר יכול להציע. אם יש לכם נוף של קומה גבוהה, או חלון עם נוף לגינה מהממת, וילון אטום, יפיפה ככל שיהיה, פשוט לא יצליח להתחרות איתם. עצה אישית – אתם לא צריכים לוותר לגמרי על הוילון, אלא פשוט לבחור בוילון מתאים שהוא שקוף יחסית.

 

החלון שלכם פונה לכיוון מוצל? במקרה כזה גם לא נרצה וילון אטום מידי, כדאי לנצל את מעט השמש שבאה מהכיוון ולהכניס קצת אור דרך הווילון.

 

יש לכם חדר קטן? עדיף להתאים וילון בצבע בהיר. וילון בצבע כהה יותר תחושה של צמצום החדר, לעומת וילון בהיר שמעניק אשליה של מרחב. צבע כהה לוילון מומלץ רק במקרים של חדרים מרווחים. חשוב לזכור שצבע הוילון לא בהכרח מעיד על האטימות שלו, יש גם וילונות בהירים מבד אטום.

 

וילון בהיר בהתאמה אישית

 

שתיים התאמת הוילון למשפחה

בסופו של דבר, לא חשוב כמה הוילון יהיה יפה, אם הוא לא יתאים לצרכים שלכם, זה יהיה מבאס. ולכן כשמתכננים וילון בהתאמה אישית חשוב לרגע להביט בהרגלים של בני הבית. יש לכם ילדים קטנים שאוהבים להסתובב עם טושים ולבטא את כישרון הציור שלהם? מקסים. אבל זה יהיה פחות נעים לגלות את הכישרון על וילונות משי עדינים בסלון.

 

יש לכם ילדים קטנים בבית? יכול להיות שכדאי לבחור וילון קצר, על פני וילון ארוך שמגיע ממש עד לרצפה ויהיה חשוף יותר לגובה הילדים. אם אתם בוחרים להזמין וילון ארוך, נמליץ לבחור בבד סינטטי רחיץ, קל לניקוי ואפילו דוחה כתמים. ככה תוכלו לכבס את הוילון לעיתים קרובות, בעלות נמוכה יחסית ולא לאכול את הלב כשהילד יקדיש לכם אישית את הלב שצייר על הוילון. מתכננים וילון מותאם לחדר הילדים? מציעים לכם להציץ גם בטיפ הבא. 

 

מישהו עובד מהבית? בעבודה מול מחשב, קרני השמש עלולות להיות מסנוורות ומעט מפריעות, לכן בחדר עבודה, בדומה לוילון למשרד, נעדיף גם כאן וילון עם מנגנון שמאפשר משחק פשוט עם כמות התאורה בחדר. אישית, אנחנו לא אוהבים לקום כל רגע כדי להסית את הוילון לפי תזוזת השמש, ולכן נעדיף פשוט להזמין וילון חצי אטום לחדר עבודה, גם וילון זברה יכול להתאים

לעוד מידע מוזמנים לצפות בהסבר של קרין, מעצבת וילונות במידרג:

 

שלושהתאמת הוילון לתקציב שלכם

וילון מכמה שכבות הוא יפה ופרקטי, אבל עולה כמעט כפול במחיר לעומת וילון משכבה אחת. לכן, כשמתכננים וילון בהתאמה אישית חשוב להתאים את הציפיות לתקציב שלכם.

הוילונות שנחשבים לזולים יחסית הם וילונות מבד סינטטי, וילונות ונציאנים ווילונות גלילה עם מנגנון ידני. לעומת זאת וילונות גלילה עם מנגנון חשמלי, ווילונות מבד טבעי כמו משי או פשתן לרוב יהיו יקרים יותר.


אפשרויות לעיצוב וילונות בהתאמה אישית:

יש אין סוף אפשרויות לתכנון וילון בהתאמה אישית, הנה כמה מהן:

 

וילון וילונות רומאים בהתאמה אישית

וילון רומאי הוא וילון בד שנאסף כלפי מעלה, הכיווצים הקטנים לאורכו הם אלו שמקנים לו מראה קלאסי ואת השם האימפריאלי, וילון רומאי. הוא פחות מתאים לחלונות רחבים, ולמקרים שבהם יש חשש שהוילון יתלכלך, כי וילון רומאי קשה יותר לנקות.

רוצים לשמוע עוד על וילון רומאי? תוכלו לשמוע את ההסבר של שמוליק, מעצב וילונות במידרג:

 

 

וילון וילונות גלילה בהתאמה אישית

וילונות אלו מתגלגלים על גבי צינור, ידני או חשמלי. אפשר לבחור בין כמה סוגים של בדים: בד רשת צרפתית, הוא בד שארוג בצורה צפופה יחסית, אבל בכל זאת הוא לא אטום, ניתן לראות דרכו החוצה והוא מכניס אור פנימה. הבד שני שמתאים בוילון גלילה הוא בד הצללה, זהו בד כותנה דק, שנחשב לאטום מעט יותר. הבד השלישי שמתאים לוילונות גלילה הוא בד החשכה, שהוא כבר אטום לחלוטין. רוצים משהו באמצע? תוכלו לבחור וילון גלילה עם פסים, שנקרא גם וילון לייט סקרין, שהוא חצי אטום וחצי שקוף.

 

וילון וילונות הסטה מבד בהתאמה אישית

אלו וילונות מסורתיים, שמונחים על גבי מוט או מסילה. שמם המפוקפק ניתן להם פשוט בגלל שמסיטים אותם מצד אל צד. בוילונות אלו אתם בוחרים את סוג הבד שמתאים לכם, בד טבעי או בד סינטטי, כמובן את הצבע, הדוגמא, והמרקם שמתאים לכם, לפי לבחירתכם האישית.

 

וילון וילונות ונציאנים בהתאמה אישית

נקראים גם תריסי רפרפת, ואפשר להכין אותם מכמה חומרים שונים, כמו אלומיניום, PVC דמוי עץ, או תריס עץ אמיתי. וילונות אלו מגיעים עם מנגנון הרמה, הם נראים כמו תריס, ונוחים בעיקר בחדרים שנמצאים בהם בשעות היום, כמו למשל משרדים. כי אם אתם יושבים במשרד, לפחות תזכרו בחופשה שלכם בוונציה.

 

וילונות ונציאנים בהתאמה אישית

מחירי וילונות בהתאמה אישית

כסף מחיר וילון בהתאמה אישית נע בין 250-800 ₪ למטר וילון.

המחיר משתנה על פי סוג הוילון, וכמות הוילונות שתחברו להזמין. 

מחיר מחיר וילון רומאי בהתאמה אישית נע בין 600-700 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון הסטה מבד בהתאמה אישית נע בין 500-800 ₪ למטר.

 

כסף מחיר וילון ונציאני בהתאמה אישית נע בין 250-600 ₪ למטר, ונקבע לפי סוג החומר:

מחיר מחיר וילון אלומיניום ונציאני בהתאמה אישית נע בין 250-300 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון דמוי עץ ונציאני בהתאמה אישית נע בין 400-500 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון עץ ונציאני בהתאמה אישית נע בין 500-600 ₪ למטר.

 

בנוסף תשלמו גם עבור התקנת הוילון, מחיר התקנת הוילון משתנה על פי כמות הוילונות שיש לכם להתקין וסוגם. לרוב מחיר התקנת וילון הסטה על גבי מוט יהיה זול יותר לעומת התקנת וילון על גבי מסילה, או התקנה של וילון מתרומם.

מחיר מחיר התקנת וילון נע בין 70-200 ₪ לוילון.

*המחיר מתייחס להתקנת וילון בגודל סטנדרטי של עד 6 מטר רבוע.

 

המחירים שציינו מתייחסים לוילונות במגנונים ידניים, הנה המחירים שתשלמו עבור וילונות חשמליים: 

מחיר מחיר מגנון חשמלי לוילון נע בין 700-2,500 ₪ תלוי ביצרן המנוע. 

מחיר מחיר התקנת וילון חשמלי נע בין 400-600 ₪.


מתקיני וילונות מומלצים לתפירת וילונות בהתאמה אישית

החלטתם לעשות וילונות בהתאמה אישית? בחרתם את סוג הבד, המנגנון, הצבע והאורך של הוילון. אלו לא מעט בחירות. תנו לנו לעזור לכם בבחירת מעצב הוילונות. הכנו רשימה של מעצבי וילונות מומלצים על פי חוות דעת של לקוחות קודמים. תקראו כמה חוות דעת, תראו איך לקוחות קודמים דירגו את השירות, היחס והמחיר של מעצב הוילונות, ותבחרו את מי שמתאים לכם אישית. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה היתרון של הזמנת וילונות בהתאמה אישית?

וילונות בהתאמה אישית מתאמים בדיוק לגודל החלון שלכם, לצרכים והשימושים שלכם. ומצד שני, מעבר לנוחות, תוכלו גם לשמור על העיצוב שאתם רוצים, ולהתאים את הוילונות לטעם האישי שלכם.

אילו סוגי וילונות ניתן להכין בהתאמה אישית?

וילונות בהתאמה אישית מאפשרים בחירה מרבית בין סוגי הבד השונים והמנגנונים השונים. בין האפשרויות נמצאים: וילונות גלילה, וילונות הסטה, וילונות רומאים, וילונות ונציאנים ווילונות רומאים.

כמה עולה הזמנת וילונות בהתאמה אישית?

מחיר וילון בהתאמה אישית נע בין 250-800 ₪ למטר וילון, המחיר משתנה על פי סוג הוילון, וכמות הוילונות שתחברו להזמין. 

מחיר וילון ונציאני בהתאמה אישית נע בין 250-600 ₪ למטר, ונקבע לפי סוג החומר:

מחיר וילון אלומיניום ונציאני בהתאמה אישית נע בין 250-300 ₪ למטר.

מחיר וילון דמוי עץ ונציאני בהתאמה אישית נע בין 400-500 ₪ למטר.

מחיר וילון עץ ונציאני בהתאמה אישית נע בין 500-600 ₪ למטר.

מחיר וילון רומאי בהתאמה אישית נע בין 600-700 ₪ למטר.

מחיר וילון הסטה מבד בהתאמה אישית נע בין 500-800 ₪ למטר.

בנוסף תשלמו גם עבור התקנת הוילון, מחיר התקנת וילון נע בין 70-200 ₪ לוילון של עד 6 מטר.

 

המחירים שציינו מתייחסים לוילונות במגנונים ידניים, הנה המחירים שתשלמו עבור וילונות חשמליים: 

 מחיר מגנון חשמלי לוילון נע בין 700-2,500 ₪ תלוי ביצרן המנוע. 

 מחיר התקנת וילון חשמלי נע בין 400-600 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק