מוקד מידרג: 1-700-707-233

וילונות יוקרה

וילונות יוקרה לא חייבים לעלות ביוקר, המחיר של וילון יוקרה נע בין 600-1,200 ₪ למטר ונקבע על פי סוג הוילון והבד. וילונות היוקרה הנפוצים הם בדרך כלל וילונות הסטה או וילונות רומאים, ותוכלו לבחור להם בד טבעי, סינטטי או משולב. מה בוחרים? כדי לעשות סדר, ולהעניק לחדר היקר שלכם את הוילון שהכי מתאים לו, כתבנו עבורכם את המדריך המלא לעיצוב וילונות יוקרה.

וילון הסטה יוקרתי

עיצוב וילונות יוקרה

החלטתם שאתם רוצים להעניק לסלון או לחדר השינה שלכם מראה יוקרתי? איזה כיף. וילון מתאים הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא בעל חשיבות מרכזית במראה החדר, בחירה לא נכונה של וילון יכולה לעלות ביוקר. כדאי לעשות סדר, הנה שלושת העקרונות לעיצוב וילונות יוקרה:

 

אחדבחרו בוילונות בד – מראה יוקרתי הוא מראה קלאסי, ולכן לעיצוב וילונות יוקרה משתמשים בוילונות בד, אלו וילונות רומאים או וילונות הסטה, ממש תכף נפרט על שני הסוגים האלו. נכון, יש בשוק עוד סוגי וילונות כמו וילונות כמו וילונות ונציאניים מאלומיניום או וילונות גלילה. אך אלו לא וילונות בד, ויש להם מראה יותר מודרני שמתאים לעיצוב משרדים ופחות יוצרים מראה יוקרתי.

 

שתייםהעדיפו וילונות ארוכים – כדי ליצור מראה יוקרתי כדאי להעדיף וילונות כמה שיותר ארוכים. גם אם יש ריהוט בקרבת החלון, תוכלו להתקין וילון ארוך מאחוריו, כדי לייצר תחושה אחידה ונעימה. בנוסף למראה היוקרתי, המראה של הוילון הארוך מייצר אשליה של חדר מרווח יותר, לעומת וילון קצר.

 

שלושבקשו וילונות עם קפלים – לקפלים יש יכולות קוסמית כמעט להפוך וילון במראה רגיל לוילון בעיצוב יוקרתי. היחס הנפוץ עבור וילון קפלים הוא כ-שלושה מטר בד לכל מטר חלון. הקפלים אומנם יגרמו לוילון להיות מעט יקר יותר, אבל התוצאות יהיו מרשימות.

 

וילונות יוקרה

וילונות הסטה יוקרתיים

וילונות הסטה הם למעשה הוילונות המסורתיים, שמונחים על גבי מוט או מסילה. הם נקראים ככה פשוט כי מסיטים אותם מצד אחד לשני. מה שנותן להם את המראה היוקרתי הוא סוג הבד שתבחרו לעיצוב הווילון, וגם תוספות שונות שאתם יכולים לבחור. מה למשל? הנה:

 

וילון כותרת יוקרתית לוילון הסטה

 הכותרת היא שכבת בד קטנה שמוסיפים בחלק העליון של הווילון. אפשר לבחור לעצב את הכותרת בהרכב בד שונה, או זהה לשאר הוילון.

 

וילון חגורת וילון הסטה

 אם אתם רוצים סלון בסגנון מלכותי שמשדר יוקרה, אנחנו ממליצים שלא לוותר על חגורות בד מעוצבות לווילון. בעזרתן תוכלו לאסוף את הווילון לצידי החלון, ולשמור על המראה הקלאסי.

 

וילון תוספת וילון גלילה

אם אתם רוצים לשלוט במידת האור והצל שיכנסו לחדר ולא לבחור בוילון בד אטום, תוכלו להוסיף לוילון ההסטה גם וילון האפלה או הצללה במנגנון של וילון גלילה. לוילון גלילה יש מערכת שבעזרת ניתן לגלול אותו כלפי מעלה ולהוריד אותו בקלות כשיש שמש חזקה. תוכלו לבחור בוילון גלילה שאין לו מראה דומיננטי, כמו למשל וילון האפלה בצבע לבן או שמנת, וככה לשמור על הנוכחות של וילון הבד היוקרתי. 

 

חגורה יוקרתית לוילון

וילונות רומאים יוקרתיים

לוילונות רומאיים יש להם מראה רענן, אך עדיין קלאסי ויוקרתי. וילון רומאי הוא וילון בד שנאסף כלפי מעלה, הכיווצים הקטנים לאורכו הם אלו שמייחדים אותו ומעניקים לו את המראה היוקרתי.

רוצים לשמוע עוד על וילון רומאי? תוכלו לשמוע את ההסבר של שמוליק, מעצב וילונות במידרג.

 


בדי יוקרה לוילון

אם כל הכבוד לסוג הוילון, רומאי או הסטה, מה שהכי ישפיע על המראה היוקרתי של הוילון הוא כמובן סוג הבד. הרכב הבד לוילונות יוקרה יכול להיות טבעי, סינטטי או משולב:

 

וילון בד טבעי לוילון יוקרה

בדים מהרכב טבעי יכולים להיות למשל בדים ממשי, פשתן או כותנה, הם נחשבים ליקרים לעומת וילונות סינטטים, אך יש להם מראה עדין ונעים יותר.

 חשוב לדעת: בדי יוקרה טבעיים נחשבים קשים לניקוי, ודורשים ניקוי מקצועי.

 

וילון בד סינטטי לוילון יוקרה

בדים מפוליאסטר או ניילון גם יכולים להעניק מראה יוקרתי, כמו למשל בד קטיפה סינטטי, או בד לייקרה.

 חשוב לדעת: בדים סינטטיים לוילונות יוקרה הם לרוב עמידים וקלים לניקוי.

 

בדים לוילונות יוקרה

 

וילון בד משולב לוילון יוקרה

 בד משולב לוילון יוקרה מורכב מתערובת של בדים טבעיים ובדים סינטטים, תוכלו למצוא מגוון רחב של בדים בעיצובים שונים שאין להם הרכב בד יחיד.

 חשוב לדעת: במקרה שאתם בוחרים וילון מבד משלוב, שאלו את מעצב הוילונות על הרכב הבד ומה הם הוראות הניקוי שלו.

 

לב לא משנה באיזה הרכב בד תבחרו, חשוב לשים לב למידת האטימות של הבד. אם יש לכם נוף מרהיב, אך אתם לא רוצים חדירה של שמש בשעות הצהרים, תוכלו לעצב וילון יוקרתי משתי שכבות, שכבה אטומה ושכבה בהירה, וכך לשחק עם השתיים.

 

לב בחדר שינה כדאי בכל מקרה להוסיף שכבת וילון אטום לוילון היוקרתי שלכם. פשוט כי השכנה היקרה שלכם לא צריכה להיות חלק מהנוף.

 

כותרת לוילון יוקרה

סוג המנגנון של וילונות יוקרה

מנגנון חשמלי או מנגנון ידני, שניהם אפשריים בעיצוב ווילונות יוקרה. היתרון של וילונות חשמליים הוא בתחושת השליטה מרחוק, ככה שאם אתם יושבים מול הטלוויזיה והשמש מסנוורת את המסך, אתם יכולים לתת פקודה בשלט ולהיות בטוחים שיקשיבו לכם. מה זה עם לא סגנון חיים יוקרתי?

אם זה מעניין אתכם, תוכלו לקרוא עוד על היתרונות והחסרונות של וילונות עם מנגנון חשמלי.


מחירי וילונות יוקרה

כסף מחיר וילון יוקרה נע בין 600-1,200 ₪ ונקבע על פי סוג הוילון וסוג הבד:

מחיר מחיר וילון הסטה מבד סינטטי יוקרתי נע בין 600-8,00 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון הסטה מבד טבעי יוקרתי נע בין 700-900 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון רומאי מבד סינטטי יוקרתי נע בין 700-800 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון רומאי מבד טבעי  יוקרתי נע בין 800-1,200 ₪ למטר.

 

בנוסף תשלמו גם עבור התקנת הוילון, מחיר התקנת הוילון משתנה על פי כמות הוילונות שיש לכם להתקין וסוגם. לרוב מחיר התקנת וילון הסטה על גבי מוט יהיה זול יותר לעומת התקנת וילון על גבי מסילה, או התקנה של וילון מתרומם.

מחירמחיר התקנת וילון נע בין 70-200 ₪ לוילון.

*המחיר מתייחס לוילון בגודל סטנדרטי של עד 6 מטר רבוע.

 

מחיר מחיר הוספת וילון גלילה האפלה או הצללה ללא הדפס מיוחדת נע הוא כ-500 ₪ למטר.

מחיר מחיר הוספת מנגנון חשמלי לוילון יוקרה הוא כ 2,000 ₪ למנגנון עבור חלון באורך עד 2 מטרים.


מעצבי וילונות יוקרה

כדי לעצב וילונות יוקרה אתם יכולים להתייעץ עם הדודה היקרה שלכם, יכול להיות שזה יהיה מביך, לשאול על וילון אחרי שלא שאלתם מה שלומה כבר כמה חודשים. כדי למנוע מצבים מביכים כאלה הכנו רשימה של מעצבי וילונות מומלצים על פי חוות דעת של לקוחות קודמים. תקראו כמה חוות דעת, תראו איך לקוחות קודמים דירגו את השירות, היחס והתוצאה של וילונות היוקרה, ותבחרו במעצב הוילונות שנראה לכם הכי מתאים לוילון היוקרתי שאתם רוצים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך מעצבים וילונות יוקרה?

וילונות יוקרה הם וילונות רומאים או וילונות הסטה, אתם יכולים לבחור את הבד, המרקם והצבע שאתם רוצים. כדאי לשמור על מראה יוקרתי אנחנו מציעים לבחור בוילונות ארוכים, עם קפלים.

כמה עולים וילונות יוקרה?

מחיר וילון יוקרה נע בין 600-1,200 ₪ למטר ונקבע על פי סוג הוילון וסוג הבד:

מחיר וילון הסטה מבד סינטטי יוקרתי נע בין 600-8,00 ₪ למטר.

מחיר וילון הסטה מבד טבעי יוקרתי נע בין 700-1,000 ₪ למטר.

מחיר וילון רומאי מבד סינטטי יוקרתי נע בין 700-800 ₪ למטר.

מחיר וילון רומאי מבד טבעי  יוקרתי נע בין 800-1,200 ₪ למטר.

 

בנוסף תשלמו גם עבור התקנת הוילון, מחיר התקנת הוילון משתנה על פי כמות הוילונות שיש לכם להתקין וסוגם. לרוב מחיר התקנת וילון הסטה על גבי מוט יהיה זול יותר לעומת התקנת וילון על גבי מסילה, או התקנה של וילון מתרומם.

מחיר התקנת וילון נע בין 70-200 ₪ לוילון.

*המחיר מתייחס לוילון בגודל סטנדרטי של עד 6 מטר רבוע.

מחיר הוספת מנגנון חשמלי לוילון יוקרה הוא כ 2,000 ₪ למנגנון עבור חלון באורך עד 2 מטרים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק