מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניקוי וילונות - מחיר

המחיר של ניקוי וילונות נע בין 100-200 ₪ למטר, בהתאם לסוג הניקוי. נכון, יש וילונות שאפשר גם לנקות לבד, אבל אם יש לכם וילונות עם הרכב בד טבעי או משולב, ניקוי עצמאי יכול לגרום להם לנזק בלתי הפיך, והמחיר יהיה גבוה יותר מהסכום שהייתם משלמים לבעל מקצוע שמומחה בניקוי וילונות. מה עוד חשוב לדעת על ניקוי וילונות? אל תדאגו, לא נשאיר אתכם תלויים באוויר, אתם לא וילון. סמיילי

ניקוי יבש לוילון

 


ניקוי וילונות - מחיר

מחיר ניקוי וילונות נע בין 100-200 ₪ למטר, תלוי בסוג הניקוי שמתאים לוילון שלכם.

הנה שלושת האפשרויות לניקוי וילון והמחיר שלהם, מהזול ליקר:  

מחיר מחיר ניקוי וילון בשטיפה או בקיטור נע בין 100-120 ₪ למטר.

מחירמחיר ניקוי יבש רגיל לוילון נע בין 120-150 ₪ למטר.

מחיר מחיר ניקוי יבש עדין וילון נע בין 150-200 ₪ למטר.

מחיר עבור פירוק והרכבה תשלמו תוספת של 250 ₪ לוילון.

מחיר זה כולל גם הכנה של הוילון לניקוי, הורדה של הסיכות, התרה של כפלים, סידור הפאזים. וגם בדיקה שכל חלקי הוילון תקינים בסיום הניקוי, והחזרה של הסיכות והחלקים השונים.

 

לב מחיר ההתקנה מתייחס לוילון יחיד בגודל סטנדרטי עד ל-6 מטר, ככל שיש לכם יותר וילונות לנקות ולהתקין כך המחירים יהיו זולים יותר. 

 

לב במקרה של וילון בשתי שכבות, כלומר וילון דואט, יש פי שתים בד שצריך לנקות, ולכן המחיר יהיה כמעט כפול.

 

פירוק וילון לפני ניקוי

אפשרויות הניקוי לוילון לפי סוג בד

ניקוי וילונות נעשה על פי סוג הבד ממנו מוכן הוילון. ככל שהבד עמיד וחזק יותר כך הניקוי שלו יהיה פשוט וזול יותר, לעומת וילונות עדינים מאוד שעלולים להיהרס בקלות. את הבדים לוילונות נחלק לשלוש משפחות, ובהתאם גם תוכנית הניקוי המיועדת להם:

אחדניקוי וילונות מבד סינטטי – וילונות ממשפחה זו הם לרוב העמידים ביותר, ולכן אפשר לנקות אותם בשטיפה במים. שימו לב שגם וילונות עמידים יחסית לא מומלץ לשטוף במים חמים מעבר ל-30 מעלות, ובנוסף לא כדאי לסחוט אותם. היתרון של ניקוי כזה אצל בעל מקצוע הוא בעיקר בפירוק והרכבה של הווילון, וגם שהוילון חוזר אליכם מגוהץ, שזה תמיד נחמד.

שתייםניקוי וילונות מבד מעורב – אלו וילונות שיש בהם ערבוב של בד סינטטי עם בד טבעי, הם נחשבים לעמידים פחות ולכן לא מכבסים אותם במים, אלא בניקוי יבש.

שלושניקוי וילונות מבד טבעי – אלו הוילונות הרגישים והעדינים ביותר, ולכן כדאי להתייחס אליהם בעדינות האפשרית, לרוב אלו וילונות מבד משי, כותנה או פשתן. וילונות מבד טבעי דורשים ניקוי יבש מיוחד, שהוא עדין יותר ונעשה בצורה ידנית, זהו גם הניקוי היקר ביותר.

 

המחיר של ניקוי וילון בצורה לא מקצועית:

הנזק הנפוץ של ניקוי וילונות בצורה לא מקצועית הוא התכווצות או התקמטות של הבד. חשוב לזכור שיש מקרים שבהם כל התכווצות עלולה להיות קריטית, כמו למשל וילון רומאי שכובס בצורה לא מקצועית, לא יוכל לחזור אל המסילות שלו. כך שהחיסכון המחיר הניקוי עלול להוביל למחיר גדול יותר.

 

וילון אחרי ניקוי

חוץ מהמחיר, מה עוד כדאי לדעת על ניקוי וילונות?

המחיר הוא בהחלט סוגיה חשובה, אבל אחרי שפתרנו אותה, יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת בעניין ניקוי חלונות: 

 

וילוןפעם בכמה זמן כדאי לנקות את הוילון?

לוילון יש נטייה לצבור את האבק שנמצא בסביבה, לכן התדירות לניקוי וילונות, תלויה במקום בו אתם גרים. אם אתם גרים סמוך לכביש סואן, הוילון שלכם חשוף לפיח ועשן, גם מגורים בסמוך לאתר בנייה תגרום להצטברות של לכלוך על הוילונות. בשני המקרים האלו כדאי לנקות את הוילונות אחת לחצי שנה.

בשאר המקרים, גם ניקוי של אחת לשנה יכול להספיק.

טיפ טיפ מאיתנו: בבתים עם ילדים קטנים לפעמים תגלו הפתעות של כתמי טושים צבעוניים על הווילון, במקרה כזה כדאי להעדיף מראש וילונות מבד סינטטי, זול ועמיד. כי סביר להניח שתצטרכו לנקות את הוילונות לעיתים קרובות, וחבל על המחיר הנפשי שתשלמו בכל פעם שתראו את הילדים מחזיקים טוש.

 

וילוןכמה זמן נמשך ניקוי הוילונות?

משך הזמן של ניקוי וילונות נע בין שבוע לשבועיים. במקרים שיש כתמים עקשניים כמו כתמי טושים או צבע, יהיה צורך בניקוי חוזר עד שהכתם ירד, ולכן זה ייקח יותר זמן.

טיפטיפ מאיתנו: אנחנו מציעים לצלם את הוילון לפני הניקוי, כן כן. צלמו גם את הכתמים. למה? דבר ראשון כי אין דבר יותר מספק מתמונת לפני ואחרי, אבל סיבה נוספת היא כדי לזכור אילו כתמים היו קודם, כדי שתוכלו להשוות ולבדוק האם הם ירדו, והאם חלילה נעשה נזק בזמן הניקוי ואולי נוספו כתמים חדשים.


מתקיני וילונות מומלצים לניקוי וילונות

החלטתם להתרענן ולנקות את הוילונות בבית? איזה כיף לכם ולהם. עכשיו רק כדאי לוודא שאתם משאירים אותם בידיים טובות, ולהיות בראש נקי. מה אנחנו מציעים? כדאי לקרוא את חוות הדעת של הלקוחות הקודמים לפני שמזמינים את מתקין הוילונות, לבדוק האם הם מרוצים מניקוי הוילונות ומהמחיר ששילמו. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק