מוקד מידרג: 1-700-707-233

וילון אקוסטי מחיר

הבניין ממול עובר תמ"א? הבן של השכנים החליט לפתח את הכישרון המוסיקלי החבוי מאוד שלו? נשמע לנו שאתם צריכים וילון אקוסטי, אחרי הכל אין מחיר לעור התוף שלכם. וילון אקוסטי הוא וילון הסטה עם קפלים שנתפרים מבד סינטטי צפוף, מה שמייצר וילון מבודד רעש, אטום לקור ולחדירת שמש. המחיר של וילון אקוסטי נע בין 600-1,200 ₪ למטר חלון. לאיזה חדרים מתאים וילון אקוסטי? ואיך תשמרו על מראה הסלון וגם על השמיעה? ריכזנו את כל המידע על וילון אקוסטי והמחירים שלו.

וילון אקוסטי

מחיר וילון אקוסטי

וילון אקוסטי הוא למעשה וילון הסטה שנתפר מבד סינטטי צפוף מאוד בשתי שכבות וביניהן יש כיסי אוויר, זה אומר שלתפירה של כל מטר של חלון יש צורך בכ-2-3 מטרים של בד. לכן, באופן טבעי, המחיר של וילון אקוסטי יהיה יקר יותר לעומת המחיר של וילון הסטה חד שכבתי.

מחיר המחיר של וילון אקוסטי נע בין 600-1,200 ₪ למטר חלון.

בנוסף למחיר הוילונות עצמם, תשלמו גם עבור ההתקנה, מחיר התקנת הוילון משתנה על פי כמות הוילונות שיש לכם להתקין וסוגם.

מחיר מחיר התקנת וילון אקוסטי נע בין 70-200 ₪ לוילון.

*המחיר מתייחס להתקנה של וילון בגודל סטנדרטי עד ל-6 מטר רבוע.

חשוב לזכור: עיצוב ותפירת וילונות היא לעיתים עבודת אומנות של ממש, לכן מעצב וילונות עם ניסיון ויד אומנותית יגבה מחיר גבוה יותר לעומת מעצב וילנות שמקבל הזמנה סטנדרטית. 

וילון אקוסטי

למה נועד וילון אקוסטי?

וילון אקוסטי חוסם את כל הרעשים שמגיעים מהשכנים או מהרחוב הרועש וגם מונע חדירת קור בחורף מפתחי החלונות. בנוסף, בקיץ וילון אקוסטי יכול לעזור לחסימת קרני השמש בשעות הצהריים, ככה שתוכלו אפילו לחסוך מעט במחיר הוצאות המזגן והחימום. את הוילון האקוסטי תוכלו לשלב בחדר שינה, בחדר ילדים רועש, בסלון, במרתף או בממ"ד, בהתאם לצרכים שלכם.

חשוב לדעת: וילון אקוסטי למעשה מבודד משני הצדדים, כך שכמו שאתם יכולים למנוע מהרעש הרחוב לחדור אליכם הביתה, אתם יכולים גם למנוע מהרעש שיש אצלכם בבית, להפריע לשכנים, לא שחלילה אנחנו אומרים שיש אצלכם רעש.

 

וילון איך וילון אקוסטי מנוע רעש?

הוילון האקוסטי עשוי מבדים עבים עם צפיפות עבה וקפלים רבים, ובינהם יש כיסי אוויר, ככה שממש כמו קרטוני ביצים, הם מייצרים שכבת בידוד נוספת.

לצלילים ולזכוכיות יש מערכת יחסים מעניינת, בלי להיכנס לפרטים ולרכילויות מיותרות, נוכל לספר שלזכוכית יש נטייה להחזיר את הקולות והצלילים שהיא קולטת, בתהודה חזקה מאוד. לכן, לווילון אקוסטי יש חשיבות מרכזית, לשמירה על שקט ומניעה של התפשטות הרעשים בחלל הבית. הוילון עוטף את הזכוכית וככה עוזר לה לווסת את הצלילים והרעשים שהיא קולטת.

 חשוב לדעת: לא כל הוילונות האקוסטים הם אקוסטים באותה המידה, מידת האטימות של הוילונות האקוסטיים נעה בין 100-80%, תוכלו לבקש ממעצב הוילונות את מידת האטימות שמתאימה לצרכים שלכם.

 

טיפים לוילון אקוסטי

עיצוב וילון אקוסטי

אם בחרתם בוילון אקוסטי זה לא אומר שזה חייב לבוא על חשבון עיצוב הסלון שלכם. כמו כל וילון הסטה, גם וילון אקוסטי יכול להיות בצבעים שונים של בד ועיצובים שונים, בהתאם למה שמתאים לכם.

 לוילון אקוסטי עלול להיות מראה מעט כבד וחשוך, לכן, כדי לשמור על אווירה חמימה וביתית אנחנו מציעים להוסיף לוילון האקוסטי גם וילון הסטה חצי שקוף. אומנם זו תוספת שתגרום לעליה במחיר של הוילון, אבל קחו בחשבון שהשקעה בוילון היא הוצאה חד פעמית שתמשמש אתכם לשנים רבות ושקטות, וגם היי, מה זה כסף לעומת חינניות?


מתקיני וילונות מומלצים לוילונות אקוסטיים

לעור התוף שלכם, לפרטיות שלכם וליחס שלכם עם השכנים – אין מחיר. מזל שלוילון אקוסטי יש מחיר, וכמו שראינו הוא לא ממש בשמים. וילון אקוסטי טוב הוא וילון שנתפר בצורה צפופה ומקצועית, על ידי בעל מקצוע מנוסה. איפה מוצאים אחד כזה, אתם שואלים? הכנו רשימה של מעצבי וילונות מומלצים לתפירת וילונות אקוסטים. הם מדורגים על פי היחס, המחיר והשירות, עכשיו אתם רק צריכים לבחור את האחד שיעצב את הוילון האקוסטי שיאפשר לכם לישון בשקט. לילה טוב!  


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה וילון אקוסטי?

וילון אקוסטי הוא וילון הסטה עם קפלים שנתפרים מבד סינטטי צפוף, מה שמייצר וילון מבודד רעש, אטום לקור ולחדירת שמש

לאיזה חדרים מתאים וילון אקוסטי?

וילון אקוסטי יכול להתאים לכל חדר, החל מחדר השינה ועד לסלון. חשוב לזכור שוילון אקוסטי הוא אטום, ואם אתם רוצים לעדן מעט את המראה שלו, תוכלו לשלב איתו גם וילון הסטה שקוף, ולשחק בשניהם בהתאם לצרכים שלכם.

כמה עולה וילון אקוסטי?

המחיר של וילון אקוסטי נע בין 600-1,200 ₪ למטר חלון.

המחיר של הוילון משתנה על פי סוג הבד שתבחרו לוילון, וסגנונות העיצוב, בדרך כלל בד מיבוא מחו"ל יהיה יקר יותר לעומת בד ישראלי.

בנוסף תשלמו גם עבור התקנת הוילון, מחיר התקנת הוילון משתנה על פי כמות הוילונות שיש לכם להתקין וסוגם.

מחיר התקנת וילון נע בין 70-200 ₪ לוילון.

*המחיר מתייחס לוילון בגודל סטנדרטי של עד 6 מטר רבוע.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק