מוקד מידרג: 1-700-707-233

וילונות למשרד

וילונות למשרד יכולים להיות פתרון טוב לשמש שחודרת לחדר הישיבות, אבל בד בבד הם גם יכולים להיות יופי של פתרון עיצובי. וילונות גלילה נחשבים לוילונות פרקטים ולא יקרים, בעוד שאם אתם מחפשים וילונות יוקרתיים תוכלו לבחור בוילונות רומאיים או בוילונות ונציאנים עם תריסי עץ. איך בוחרים וילונות למשרד? אילו סוגי וילונות יש? וכמה הם צפויים לעלות? כל מה שצריך לדעת על וילונות למשרד נמצא ממש כאן.

 

משרד עם וילונות גלילה

איך בוחרים וילונות למשרד?

יש לא מעט אפשרויות עיצוב וסוגי וילונות למשרד וכל אחד מהם מתאים לצרכים שונים, לתקציב שלכם ולסגנון העיצובי של המשרד שלכם. אז איך אפשר לבחור בין שלל האפשרויות של הוילונות למשרד? הכנו כאן ארבע נקודות שישפכו אור על בחירת וילונות למשרד.

אחד הצורך בוילונות למשרד - דבר ראשון תשאלו את עצמכם למה אתם צריכים וילון למשרד; האם אתם צריכים להחשיך את חדר הדיונים כדי להראות מצגות? האם השמש מפריעה לכם לעבוד ואתם מחפשים פתרון? או שאתם בכלל רוצים וילון שישדרג לכם את העיצוב במשרד? הצורך שלכם הוא זה שיקבע איזה וילון תבחרו, כך ששווה שתחדדו אותו כבר בהתחלה.

שתיים עיצוב הוילונות למשרד - חשוב לוודא שהוילון המעוצב תואם את אופי המשרד, מוסיף לדקורטיביות שלו ומשתלב טוב במכלול המשרד. שילוב טוב יכול להיות בהתאמת צבע הוילון לצבעים הדומיננטים בחדר, או דווקא בנגטיב לצבעים הקיימים; אם קירות המשרד מלאים בצבעים 'צועקים', יכול להיות שדווקא וילון לבן ירגיע קצת ויעשה את העבודה. הכל, כמובן, תלוי בנראות המשרד שלכם ובאופי שאתם מבקשים לתת לו.

שלוש תקציב הוילונות למשרד -  סוגי הוילונות השונים מביאים איתם גם הבדלי מחירים משמעותיים. לדוגמה, וילון ונצאיני עם תריסים מאלומיניום יעלה לכם 270 ₪ בממוצע למ"ר, בעוד שאותו וילון עם תריסי עץ יעלה להיות 500 ₪ בממוצע למ"ר. על כל המחירים עוד נרחיב בהמשך, אך בכל זאת כדאי להחליט מה התקציב שלכם לפני שאתם ניגשים לבחירת הוילון.

ארבע מנגנון ההפעלה - את הוילונות למשרד תוכלו להתקין עם מנגנון הפעלה ידני ופשוט או עם מנגנון הפעלה חשמלי. מה ההבדל ביניהם? לרוב זהו שיקול של פינוק ונוחות - הרבה יותר נעים לפתוח את הוילון בלחיצה במקום להסתבך עם השרשרת הידנית.

שימו לב שישנם מצבים, כמו לדוגמה כאשר הוילון נמצא במקום גבוה, שלא ניתן להתקין אותו עם הפעלה ידנית ותהיו חייבים לבחור במנגנון החשמלי. כמו כן, יש לקחת בחשבון שמנגנון הפעלה חשמלי צפוי לייקר לכם את המחיר בכ -40% בממוצע.

 

וילונות זברה למשרד

סוגי וילונות למשרד

יש לא מעט סוגי וילונות המתאימים למשרד. קצרה היריעה מלהכיל את כל הסוגים אך ריכזנו כאן עבורכם את הנפוצים והפופולריים ביותר.

 

וילונות למשרד - וילון גלילה

וילונות גלילה הם בעצם מסך בד שנפתח ויוצר צל או חושך מוחלט. אם אתם מחפשים וילונות פרקטיים ולא יקרים, באופן יחסי כמובן, אלו בהחלט יכולים להיות הוילונות למשרד שלכם. את וילונות הגלילה ניתן להתקין במספר דרכים, בהתאם לצורך שלכם.

וילון וילונות גלילה עם האפלה - וילון האפלה מחשיך לחלוטין את המשרד, כך שאם אתם מעוניינים להפעיל מצגות בחדר הדיונים והשמש מפריעה, מדובר ביופי של פתרון.

וילון וילונות גלילה עם הצללה - וילון הצללה, בניגוד לוילון האפלה, לא אוטם לחלוטין את כניסת קרני השמש, אך הוא מפחית אותם באופן משמעותי.

וילון וילונות גלילה עם רשתות - אם השמש במשרד שלכם לא חזקה מדי ואתם רק רוצים לסנן קצת את האור, תוכלו לבחור ברשתות. אגב, יש אפשרות לשלב את הרשתות יחד עם האפלה או הצללה, כך שתוכלו לשנות את רמת ההחשכה של הוילונות לפי הצורך שלכם.

וילון וילונות גלילה מסוג זברה -  וילונות זברה, או וילונות לייט סקרין, הם וילונות המורכבים מבד כפול. בכל אחד מחלקי הבד יש מספר פסים כך שניתן להזיז את הבד ולייצר הצללה מלאה או חלקית למשרד. וילונות זברה נחשבים לזולים ודקורטיביים כך שהם פתרון מעולה להצללת משרדים.

 

 

וילונות למשרד - וילון ונציאני

וילונות ונציאנים הם תריסים המגיעים בשלושה סוגי חומרים שונים - אלומיניום, דמוי עץ ועץ. היתרון של הוילון הונציאני הוא ביכולת שלכם "לשחק" עם שלבי התריס השונים כך שיכנס אור חלקי. בניגוד לוילונות זברה, בהם ניתן לשנות את ההצללה רק למלאה או חלקית, בוילונות ונציאנים תוכלו לבחור את רמת ההצללה המדוייקת שאתם רוצים.

בדרך כלל עושים וילונות למשרד עם תריסי אלומיניום משום שהם זולים ופשוטים יותר. כמובן, אם הוילון מיועד לחדר של המנכ"לית או שהמשרד כולו מעוצב ביוקרתיות, ניתן ורצוי ללכת על תריסי העץ. כמו כן, שלבי התריס מגיעים במספר רוחבים כך שניתן לבחור ביניהם. ככל שהתריס יהיה רחב יותר, כך הוא יקנה למשרד מראה יוקרתי ומיוחד יותר.

 

 

וילונות למשרד - וילון רומאי

וילונות רומאיים הם וילונות מבד הנאסף כלפי מעלה ולא תופס מקום בחלון. הוילונות הרומאיים נחשבים ליוקרתיים ומיועדים למשרדים המעוניינים להשרות אווירה ביתית ויוקרתית יותר, כמו משרדי מנכ"לים או פסיכולוגים. עם זאת, על איכות משלמים וכמו שתראו בהמשך, הוילונות הרומאיים יקרים ביחס לאפשרויות האחרות של הוילונות למשרד. אבל היי, אם ישאלו אתכם מה קורה עם הוילון שהזמנתם, תוכלו לתופף על הבטן בגאווה ולהגיד שרומא לא נבנתה ביום אחד. שווה, לא?

 


תהליך התקנת וילונות למשרד

החלטתם שאתם מעוניינים בוילונות למשרד והרמתם טלפון למתקין הוילונות. בשלב הראשון, הוא ינסה להבין כבר בטלפון את הצורך שלכם ואף תוכלו לשלוח לו תמונות של המשרד. בשלב השני,  הוא יגיע למשרד, יבין מה האפשרויות בהתאם לצרכים שלכם, ויציע לכם את הוילונות הרלוונטיים והמתאימים ביותר למשרד שלכם.

לאחר שבחרתם את הוילונות למשרד החלומות שלכם, מתקין הוילונות ייקח את המידות המדויקות ויחזור אליכם תוך שבועיים עם הוילון המוכן. כמובן שזמן ההמתנה משתנה בין המעצבים השונים אך באופן כללי הוא נע בין שבוע לשלושה שבועות.


תמונות של וילונות למשרד

התקנת חמישה וילונות סאן סטריפ במשרד.
צילום: עידן כפיר, תל אביב.
התקנה של וילון עם שיפוע בחדר עבודה.
צילום: שלי גוטמן, הרצליה.
התקנת שני וילונות גלילה למשרד באורך 1.5 מ' ...
צילום: עמיר מ. תל אביב.
התקנת 12 וילונות גלילה במשרד.
צילום: ירון לוי, חולון.
החלפת 5 וילונות גלילה תקולים במשרד.
צילום: דניאלה ק. תל אביב.
התקנת וילונות גלילה במשרד.
צילום: יובל סילק, מודיעין.
התקנת וילונות גלילה במשרד.
צילום: רון יוסף, חולון.
התקנת וילון למשרד.
צילום: יהל בר-שי, נתניה.
אספקה של שני וילונות למשרד.
צילום: אבי ז. רמת גן.
התקנת וילונות ונציאניים במשרד.
צילום: דניאל נסים, פתח תקווה.

מחירי וילונות למשרדים

מחירי וילונות למשרד משתנים בהתאם לסוג הוילון, סוג הבד, מנגנון הפעלה ועוד, כך שלא כל כך פשוט לנקוב במחיר מדויק. ובכל זאת, ריכזנו עבורכם חלק מהמחירים על מנת שתוכלו להבין את סדר הגודל. המחירים שנציין כוללים את ההתקנה אך אינם כוללים מע"מ. יש לציין שניתן להתקין את הוילונות לבד והדבר יכול לחסוך לכם כ-100 ₪ בממוצע למ"ר, אך כמובן שהתקנה של מעצב וילונות תהיה מקצועית ומומלצת יותר.

מחיר וילונות ונציאנים למשרד נע בין 270-500 ₪ למ"ר.

מחיר וילונות רומאיים למשרד נע בין 350-600 ₪ למ"ר.

מחיר וילון גלילה עבור חלון סטנדרטי (150X100 סנטימטר) נע בין 500-750 ₪.

הוספת מננגון חשמלי יעלה לכם את מחיר הוילונות למשרד בכ-40% בממוצע.

 

אחריות על וילונות למשרד

באופן כללי, קיימת אחריות של חצי שנה עד שנה על מנגנון ההפעלה של הוילונות למשרד. זאת אומרת, אם המנגנון החשמלי נדפק, או שהמנגנון הידני מתחיל לחרוק, אתם יכולים להיות בראש שקט.  בנוסף, ישנם מעצבי וילונות שיתנו לכם אחריות נוספת גם על ההתקנה עצמה. אם הוילון יצא מהמקום תוכלו להתקשר למתקין הוילונות והוא יבוא לסדר את זה. כמובן, זה משתנה בין החברות ומתקיני הוילונות השונים, כך שכדאי לברר את זה מול מתקין הוילונות שלכם.

 

משרד עם וילונות ונציאנים

מעצבי וילונות מומלצים לוילונות למשרד

וילונות למשרד משפיעים לגמרי על האווירה במשרד שלכם כך שאין צל של ספק שאתם צריכים מעצב וילונות מהרמה הגבוהה ביותר. בדיוק בשביל זה, ריכזנו לכם כאן רשימה של מעצבי וילונות מומלצים המתמחים בעיצוב וילונות למשרד. לאחר כל עיצוב וילון, נציג ממידרג יתקשר אליכם כדי לקבל חוות דעת וציונים על מעצב הוילונות, כך שהציונים באתר תמיד נשארים מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך לבחור וילון למשרד?

לפני שאתם בוחרים וילון למשרד, כדאי שתשאלו את עצמכם למה אתם צריכים אותו - ליופי או להצללה. לאחר מכן, חשוב שתוודאו שהוילון שאתם מעוניינים בו משתלב טוב מבחינה דקורטיבית. כמו כן, כדאי שתדעו מה התקציב שלכם מכיוון שעולם הוילונות מלא באפשרויות והבדלי המחירים צפויים להיות משמעותיים.

איזה וילונות מתאימים למשרד?

יש הרבה וילונות שמתאימים למשרד, אך הנפוצים שבהם הם וילונות הגלילה והוילונות הונציאנים. אם אתם מעוניינים בוילונות למשרד יוקרתי תוכלו לבחור בוילונות רומאיים או להתקין את הוילונות הונציאנים עם תריסי עץ.

כמה עולים וילונות למשרד?

מחיר וילונות למשרד משתנה בהתאם לסוג הוילון שבחרתם. באופן כללי, מחירי וילונות ונציאנים ורומאים נעים בין 270-600 ₪ למ"ר ומחיר וילון גלילה לחלון סטנדרטי נע בין 500-750 ₪. כמו כן, על הוילונות למשרד ניתנת אחריות של כחצי שנה עד שנה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק