מוקד מידרג: 1-700-707-233

סוגי וילונות

בחירת סוגי וילונות היא סוגיה בפני עצמה. יש שפע של וילונות, מסוגי בדים שונים, בסגנונות שונים, וכמובן גם מחירים שונים. איזה וילון מתאים לסוג החדר שלכם? לפי מה בוחרים את סוג הבד? ומה לגבי סוג המנגנון של הוילון? אל דאגה, בדיוק לסוגיות האלו כתבנו את המדריך עם תמונות של סוגי הוילונות השונים.

סוגי בדים לוילון

איך לבחור סוג וילון?

שפע סוגי הוילונות לבית יכול מעט לבלבל, לכן לפני שמסתכלים החוצה, כדאי קודם להביט על החלל שאצלכם. כן, אנחנו יודעים שזה נשמע כמו מסר רוחני, אבל אנחנו ממש מתכוונים לדברים כפשוטם. כדי לבחור את סוג הוילון לסוג החדר, חשוב קודם לשאול את השאלות הבאות:

 

אחדמה סוג החדר?

לוילונות בהירים יש את האפשרות ליצור תחושה של חדר גדול. וילון אטום יכול להסתיר נוף לא אסתטי. בחדרים שהחלון פונה לכיוון מוצל, למשל לכיוון צפון, כדאי להעדיף וילונות שקופים כדי להכניס מעט אור. בקיצור, בחירת סוג הוילון צריכה לקחת בחשבון את החוזקות של החדר וחולשות שלו.

 

שתיים מי נמצא בחדר?

לסוגים שונים של אנשים יש הרגלי ניקיון שונים. אנחנו לא רוצים לשפוט, אבל חשוב לזכור את זה בבחירת סוג הוילון. יש וילונות שכדי לנקות אותם מבלי לגרום להם לנזק חייבים להזמין בעל מקצוע לניקוי מקצועי.

לחדרי ילדים למשל כדאי להעדיף וילונות הסטה שיחסים קלים לניקוי ופירוק, ככה שתוכלו להעלים את הכתמים היצירתיים שילדים שלכם יעשו. בנוסף, אם זה חדר שפונה לכביש סואן, יש חשש שהוילון יצבור את פיח המכוניות, ולכן גם במקרה כזה כדאי להעדיף סוג וילון פשוט לניקוי.

 

שלושמה התקציב שלכם?

לסוגי וילונות שונים יש מחירים שונים, חשוב לזכור את זה בבחירת סוג הוילון. וילון מכמה שכבות הוא יפה ופרקטי, אבל עולה כמעט כפול במחיר לעומת וילון משכבה אחת. הוילונות שנחשבים לזולים יחסית הם וילונות מבד סינטטי, וילונות ונציאנים ווילונות גלילה עם מנגנון ידני. לעומת זאת וילונות גלילה עם מנגנון חשמלי, ווילונות מבד טבעי לרוב יהיו יקרים יותר.

 

סלון עם כמה סוגי וילונות

וילונות רומאים

וילון רומאי הוא וילון בד שנאסף כלפי מעלה, הכיווצים הקטנים לאורכו הם אלו שמקנים לו מראה קלאסי. וילון רומאי פחות מומלץ לסוגי חלונות רחבים, ומתאים בעיצוב בעיקר לחדרים בהם יש כמה חלונות שונים, צמודים זה לזה.

לב וילון רומאי קשה לניקוי ומצריך בעל מקצוע לשם כך, לכן לסוגי חדרים כמו המטבח או חדרי ילדים בהם חשש שהוילון יתלכלך כדאי לבחור בסוג וילון אחר.  

 

וילון מסוג רומאי

וילונות הסטה

וילונות הסטה הוא למעשה סוג הוילונות הפופולארי ביותר, הם מונחים על גבי מוט, מסילה, לולאות או בעזרת מנגנון חשמלי. בוילונות אלו אתם בוחרים את סוג הבד שמתאים לכם, בד טבעי או בד סינטטי שתכף נפרט עליהם. בנוסף תבחרו גם את צבע הבד לוילון, סוג הדוגמא, והמרקם שמתאים לכם.

לב בגלל הנוחות שלהם ואפשרויות הבחירה הרבות, וילונות הסטה מתאימים כמעט לכל סוג חדר בבית, כמו סלון וחדרי שינה. הוא פחות מתאים למשרדים או למטבח.

 

וילונות מסוג הסטה

וילונות גלילה

וילונות אלו מתגלגלים על גבי צינור, ידני או חשמלי. אפשר לבחור בין כמה סוגים של בדים: בד רשת צרפתית, הוא בד שארוג בצורה צפופה יחסית, אבל בכל זאת הוא לא אטום, ניתן לראות דרכו החוצה והוא מכניס אור פנימה. הבד שני שמתאים בוילון גלילה הוא בד הצללה, זהו בד כותנה דק, שנחשב לאטום מעט יותר. סוג בד נוסף לוילונות גלילה הוא בד החשכה, שהוא אטום לחלוטין.

לב וילון גלילה קשה לניקוי ומצריך בעל מקצוע לשם כך, לכן לסוגי חדרים כמו המטבח או חדרי ילדים בהם חשש שהוילון יתלכלך כדאי לבחור בסוג וילון אחר.  

וילונות מסוג גלילה

וילונות ונציאנים

וילונות אלו מגיעים עם מנגנון הרמה לכן נראים מעט כמו תריס, ונוחים בעיקר בחדרים שנמצאים בהם בשעות היום, כמו למשל משרדים. אפשר להכין אותם מכמה חומרים שונים, כמו אלומיניום, PVC דמוי עץ, או תריס עץ אמיתי.

לב לוילונות ונציאנים מאלומיניום יש מראה קר ולכן הם משתלבים בעיקר בסוגי חדרים עם סגנון משרדי. לעומת זאת וילונות ונציאנים מעץ או דמוי עץ יכולים להשתלב גם בבית, ואפילו להעניק לו מראה כפרי וחם.  

 

סוגי וילונות ונציאנים

סוגי בדים לוילונות

בחרתם בוילון הסטה, וילון רומאי או וילון גלילה? עכשיו אתם צריכים לבחור את סוג הבד. הרכב הבד יכול להיות טבעי, סינטטי או משולב. סוג הבחירה שתעשו תשפיע על מראה הוילון, על העמידות שלו ועל הוראות הניקוי שתצטרכו להקפיד עליהם, חשוב לקחת את זה בחשבון.

 

וילון בד מסוג טבעי לוילון

בדים מהרכב טבעי יכולים להיות למשל בדים ממשי, פשתן או כותנה. בד טבעי לוילון לרוב יעניק לחדר מראה עדין. מצד שני הם נחשבים קשים לניקוי, בדיוק בגלל העדינות שלהם.

 

וילון בד מסוג סינטטי

 בדים מפוליאסטר או ניילון, הם לרוב עמידים, לא מתלכלכים מהר, וקלים לניקוי. אפשר לכבס אותם בלי חשש שיתכווצו או ישנו את צורתם. בנוסף, וילונות מהרכב בד סינטטי לרוב יהיו זולים יותר לעומת וילונות מסוג בד טבעי. החיסרון העיקרי הוא במראה שלהם, למרות שכיום יש גם וילונות סינטטיים בעלי מראה טבעי, ורק במישוש תרגישו את ההבדל במרקם.

 

וילון בד מסוג משולב

בדים או הם תערובת של בדים טבעיים ובדים סינטטים, במקרה שאתם בוחרים וילון מבד משלוב, חשוב לשאול היטב על הרכב הבד ומה הם הוראות הניקוי שלו.

 

סוגי בדים לוילון

מחירים של סוגי הוילונות השונים

כסף מחיר וילון נע בין 250-800 ₪ למטר וילון.

המחיר משתנה על פי סוג הוילון, וכמות הוילונות שתחברו להזמין. 

מחיר מחיר וילון רומאי נע בין 600-700 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון הסטה מבד נע בין 500-800 ₪ למטר.

 

כסף מחיר וילון ונציאני נע בין 250-600 ₪ למטר, ונקבע לפי סוג החומר:

מחיר מחיר וילון אלומיניום ונציאני נע בין 250-300 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון דמוי עץ ונציאני נע בין 400-500 ₪ למטר.

מחיר מחיר וילון עץ ונציאני נע בין 500-600 ₪ למטר.


מעצבי וילונות מומלצים לתפירת וילונות מסוגים שונים

החלטתם לעשות וילונות? בחרתם את סוג הבד, המנגנון, הצבע והאורך של הוילון. אלו לא מעט בחירות. תנו לנו לעזור לכם בבחירת מעצב הוילונות. הכנו רשימה של מעצבי וילונות מומלצים על פי חוות דעת של לקוחות קודמים. תקראו כמה חוות דעת, תראו איך לקוחות קודמים דירגו את השירות, היחס והמחיר של מעצב הוילונות, ותבחרו את מי שנראה לכם הכי מתאים לסוגיה. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה הם סוגי הוילונות שיש?

סוגי הוילונות הנפוצים הם: וילונות הסטה, וילונות ונציאנים, וילונות רומאים ווילונות גלילה. בתוך כל אחד מהסוגים האלו ניתן לבחור סוג הרכב בד או חומר שונה להכנת הוילונות.

איך כדאי לבחור את סוג הוילון?

לפני שבחורים את סוג הוילון כדאי לשאול שלוש שאלות: מה סוג החדר, מי האנשים שנמצאים בחדר, ומה התקציב שלכם. שאלות אלו יעזרו לכם לבחור את סוג הוילון שתהיו מרוצים ממנו.

כמה עולים סוגי הוילונות השונים?

מחיר וילון רומאי נע בין 600-700 ₪ למטר.

מחיר וילון הסטה מבד נע בין 500-800 ₪ למטר.

מחיר וילון ונציאני נע בין 250-600 ₪ למטר, ונקבע לפי סוג החומר:

מחיר וילון אלומיניום ונציאני נע בין 250-300 ₪ למטר.

מחיר וילון דמוי עץ ונציאני נע בין 400-500 ₪ למטר.

מחיר וילון עץ ונציאני נע בין 500-600 ₪ למטר.

 

בנוסף תשלמו גם עבור התקנת הוילון, מחיר התקנת הוילון משתנה על פי כמות הוילונות שיש לכם להתקין וסוגם. לרוב מחיר התקנת וילון הסתה על גבי מוט יהיה זול יותר לעומת התקנת וילון על גבי מסילה, או התקנה של וילון מתרומם.

מחיר התקנת וילון נע בין 70-200 ₪ לוילון.

*המחיר מתייחס לוילון בגודל סטנדרטי של עד 6 מטר רבוע.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק