מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג בשטח

קייטרינג בשטח זה מגניב אבל גם מאתגר- הוא יוכל להביא לכם את האוכל מוכן או לבשל ישירות בטבע, אבל רק אחרי שדאגתם לתשתיות ואישור להדלקת אש מהרשויות. איזה סוג אוכל הכי מתאים לקייטרינג בשטח, למה עוד תצטרכו לדאוג ופרטים נוספים שבישלנו לכם – במאמר הבא.  

 

קייטרינג על האש

קייטרינג בשטח

כשרוצים להזמין קייטרינג לשטח יש שתי אפשרויות:

אחד  הקייטרינג יכין את האוכל מראש ויספק לכם אותו חם ומוכן לאכילה.

מספר שתיים  הקייטרינג יבשל את האוכל בזמן ובמקום האירוע.

קייטרינג שמבשל בשטח אולי נשמע מגניב יותר מקייטרינג שמתבשל במטבח, אבל הוא גם מסובך יותר ומצריך כמה תנאים בסיסיים:

נקודה אישורים - לא בכל שטח יפה אפשר לבשל, להבעיר אש ולהגיש אוכל. אז אם אתם מתכננים אירוע בשדה של המושב, חשוב לבדוק אם יש לכך אישור מטעם הרשות המקומית, מכבי האש וכו'.

נקודה חשמל - כמעט בכל המקרים הקייטרינג יהיה זקוק לנקודת חשמל כדי להכין את האוכל, ולכן תצטרכו שיהיה באירוע גנרטור. אם תחליטו להשכיר גנרטור באופן פרטי תצטרכו לשלם על ההשכרה היומית שלו בין 200 -1,200 ₪, בהתאם להספק שלו ולצרכים של הקייטרינג, כשלעיתים המחיר עשוי להיות גבוה יותר אם הקייטרינג זקוק לחשמל רב יותר.

נקודה מים - אין אוכל בלי מים, וגם בשביל הבישול וגם בשביל השתייה של האורחים תצטרכו מקור מים זמין, שיוכל להיות ואפילו להתבסס על חביות מים גדולות במיוחד.

כוכבית שימו לב - יש חברות קייטרינג בשטח שידעו לספק לכם מקורות חשמל ומים בנוסף לאוכל, אבל בלא מעט מהמקרים חברות הקייטרינג יספקו רק את כישורי הבישול שלהם, ואתם אלו שתצטרכו לדאוג לשאר הדברים.

 

קייטרינג מכין אוכל בשטח

יום האירוע

לפני האירוע עצמו תקבלו מחברת הקייטרינג הצעת מחיר שתכלול את כל המרכיבים שסיכמתם איתם, בין אם מדובר באוכל בלבד או גם בשתייה, תשתיות וכו', ואחרי שבחרתם את הדבר החשוב ביותר – התפריט.

השלב הבא באירוע מתחלק לפי סוג הקייטרינג שבחרתם להזמין:

נקודה בישול במקום - במידה ובחרתם בקייטרינג שיבשל את האוכל במקום, צוות הקייטרינג יגיע ויקים את עמדות ההכנה וההגשה בהתאם לתפריט שתכננתם מראש. לפני האירוע ובמהלכו יתמקדו אנשי הצוות בהכנה, בישול והגשה, ובסוף האירוע ידאגו לפירוק ולניקיון.

נקודה הבאת האוכל מוכן - אם בחרתם בקייטרינג שידאג להביא לכם את האוכל כבר חם ומוכן ישירות לשטח, צוות העובדים יגיע אל המקום לפני האירוע ויסדר אותו בעמדות או בבופה באמצעות גסטרונומים, כשבסוף האירוע ידאג גם לניקיון ולפירוק.

 

קייטרינג בשטח

אוכל מומלץ לקייטרינג בשטח

אם אתם חובבי בשר ורוצים להזמין קייטרינג בשטח, מומלץ להזמין קייטרינג על האש שיעשה על ידי גרילמן ויצלה בשרים ונתחים זמן קצר לפני שהם יהיו בתוך הצלחת שלכם. היתרון בקייטרינג על האש במקרה הזה הוא שבגלל שהוא מצריך הבערת אש ומעשנות לא ניתן לקיים אותו באולמות אירועים, אבל בהחלט כן ניתן לקיים אותו באירועי שטח באוויר הפתוח.

 

בשרים שהוכנו בקייטרינג בשטח

מחיר קייטרינג בשטח

מחיר לקייטרינג בשטח מושפע מלא מעט גורמים, בהם סוג האוכל, כלי הגשה וגסטרונומים, שתייה, ציוד בישול ועוד.

נקודה מחיר קייטרינג על האש שיכין את האוכל במקום יעלה בין 150 -350 ש"ח לאורח, בהתאם לסוג הבשרים. לדוגמה, במחיר של 160 ש"ח לאדם תקבלו בשרים כמו קבבים ופרגיות, ובמחיר של 350 ש"ח תקבלו נתחים יקרים כמו רוסטביף, סינטה ואנטירוקט. אם תרצו קייטרינג אסאדו או נתחים מיוחדים ויקרים יותר, המחיר כבר עשוי לקפוץ בחלק מהמקרים ל-500 ₪ לאדם.

נקודה מחיר קייטרינג שיספק את האוכל לשטח בצורת מגשי אירוח או בופה יעלה בין 70 - 200 ש"ח לאורח בקייטרינג בשרי ובין 70 - 150 ש"ח בקייטרינג חלבי. 

נקודה מחיר השתייה בקייטרינג לרוב לא יהיה כלול במחיר המנה, כששתייה קלה תעלה עוד 10- 14 ש"ח לסועד, שתייה חמה תעלה עוד 15- 20 ש"ח לסועד לעמדה עם בריסטה ושתייה אלכוהולית תעלה עוד 40 -30 ש"ח לאורח אחד. 

כוכבית שימו לב - לא כל חברות הקייטרינג יספקו לכם שתייה או שתייה אלכוהולית במסגרת השירות שלהם, ולכן אופציה נחמדה וגם זולה תהיה לקנות את השתייה בנפרד, וכך גם  תהיה לכם בחירה חופשית בנוגע לכל סוגי השתייה וגם תצליחו לחסוך הוצאה לא קטנה.

המבורגרים בקייטרינג בשטח


עלויות נוספות

אתם מארגנים אירוע שטח, אז אתם בטח יודעים שתצטרכו להשכיר ציוד לאירועים כמו שולחנות, כיסאות, כלים, שירותים ולא מעט לוגיסטיקה שאירוע שטח מצריך. אם תרצו שחברת הקייטרינג תדאג לחלק מהציוד הנחוץ, תוכלו להוסיף עוד 40 - 60 ש"ח לסועד ולקבל כיסאות, שולחנות ומפות, ועוד 30 - 40 ש"ח לסועד עבור כלי הגשה.

עלות נוספת שחשוב לקחת בחשבון היא המרחק. אם האירוע שלכם באמצע המדבר, על קצה ההר או במקום רחוק ולא נגיש, מחיר קייטרינג בשטח עשוי לעלות בעוד כמה מאות שקלים בהתאם למרחק, כולל תוספת סיכון בטיפוס על הר עם מעשנת בשרים על הגב ;)

 

כלי קייטרינג בשטח

המלצות על קייטרינג בשטח

אירוע שטח הוא אירוע מורכב, אבל בסוף כולם נהנים. אם אתם מחפשים קייטרינג מתאים, תוכלו למצוא כאן המלצות על חברות קייטרינג המתמחות בשירותי קייטרינג בשטח, ומדורגות על ידי לקוחות קודמים, בדיוק כמוכם.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק