מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג לאירועים עסקיים

אם אתם מתכננים הרמת כוסית חגיגית במשרד, יום עיון או אפילו ערב גיבוש מושקע, קייטרינג לאירועים עסקיים בהחלט יכול לשדרג את המאורע. קייטרינג לאירוע עסקי יכול לספק מגשי אירוח ו"פינגר פוד" לאירועים קטנים, בופה ומלצרים לאירועים עסקיים גדולים והיד עוד נטויה. אז כדי לדעת יותר איזה סוג אוכל יתאים לאירוע שלכם וכמה הקייטרינג יעלה, קראו את הטיפ הבא על קייטרינג לאירועים עסקיים, ואפילו תקבלו המלצות אמיתיות של לקוחות קודמים.

 

מנת בשר באירוע

 


קייטרינג לאירועים עסקיים

פתגם סיני עתיק שהמצאנו אומר שאירוע טוב הוא אירוע שיש בו אוכל, ורצוי כזה שמתאים לאופי האירוע. לרוב, אירוע עסקי מוגדר כאירוע קטן, הכולל 100-200 משתתפים, אך יש גם אירועים עסקיים גדולים של מאות ואלפי מוזמנים. לכל אחד מהאירועים יתאים אוכל שונה, וגם צורת הגשה נפרדת.

למשל, באירוע עסקי של עד 200 משתתפים, מספר מגשי אירוח יענו על הדרישה, כאשר כל אחד מהמשתתפים יוכל לקחת את האוכל בעצמו. לעומת זאת, אם מדובר על אירוע עסקי ענק של מאות ואפילו אלפי מוזמנים, במקרה הזה יש צורך במספר רב של עמדות הגשה כדי למנוע עומס, וגם יש צורך באנשי צוות כמו מגישים, מלצרים, ברמנים וכו', אשר יתפעלו את ההגשה וידאגו למלא מחסורים במקרה הצורך.

 

קינוחים באירוע קטן

 


התאמת קייטרינג לאירוע עסקי

כדי לעשות סדר, בואו נראה את ההבדלים בין קייטרינג לאירועים עסקיים קטנים לקייטרינג לאירועים עסקיים גדולים:

 

קייטרינג לאירועים עסקיים קטנים

באירועים עסקיים קטנים של כמה עשרות משתתפים המציינים הרמת כוסית, ישיבה, הרצאה, יום השתלמות וכו', האוכל הוא אמנם חשוב, אך לא העיקר. כדי שהמשתתפים יוכלו גם לאכול וגם לדבר אחד עם השני, להסתובב בחופשיות ולקחת חלק פעיל באירוע, האוכל צריך להיות קליל ו"על הדרך". לכן, חברת הקייטרינג תספק לרוב מגשי אירוח מוכנים מראש (ולא תישאר לאורך האירוע), אשר כוללים "פינגר פוד" קליל, פשוט ולא מלכלכך לאכילה, שיתאים לאכילה גםבעמידה וגם בישיבה.

לדוגמה: לאירוע הרמת כוסית במשרד בשעות היום, לכ-50 משתתפים, יספק הקייטרינג מגשי אירוח חלביים או פרווה בצורת "פינגר פוד", אשר יורכבו מסנדוויצ'ים קטנים, טורטיות, ירקות, קישים, פירות, עוגות ועוגיות. אם מדובר בהרמת כוסית שנערכת בשעות הערב, מומלץ להחליף למזנון בשרי, אך ההחלטה כמובן נתונה לשיקולכם ותוכלו לבחור כל סוג מזון שהוא.

 

טורטיות באירוע עסקי

 

 

קייטרינג לאירועים עסקיים גדולים

כשמדובר על אירועים עסקיים גדולים של יותר מ-200 משתתפים, כמו ערבי גיבוש, תרבות, השקות וכו', האוכל כבר הופך לאטרקציה המרכזית. לא מדובר על ישיבה או יום עיון של כמה עשרות אנשים שצריכים לשוחח אחד עם השני, אלא על אירוע לכל דבר כמו חתונה או בר מצווה, אשר יכלול ברובו גם חלק אומנותי (הופעה למשל). במקרה כזה, קייטרינג לאירועים עסקיים גדולים יתבסס על עמדות מזון, בופה, מלצרים, ברמנים ואנשי צוות נוספים, אשר ידאגו לתחום המזון לכל אורך האירוע.

לדוגמה: לערב גיבוש חברה של 500 משתתפים בגן אירועים, הקייטרינג יספק עמדות מזון, בופה, בר ומלצרים, ויבוסס על כל סוג מזון שרק תרצו: מזנון בשרי, חלבי, טבעוני, פרווה, דגים, סושי, סושי פירות וכל סגנון שעולה על דעתכם.

 
בופה באירוע עסקי

 


קייטרינג לאירועים עסקיים – חשוב לדעת

נקודה התייעצות ותיאום ציפיות – כשרוצים להזמין קייטרינג לאירוע עסקיומתלבטים על הכמויות, הכי טוב להתייעץ עם הקייטרינג עצמו. לקייטרינג יש ניסיון והוא יידע לייעץ הכי טוב כמה עמדות מזון צריך לאירוע גדול של 1,000 מוזמנים וכמה מגשי אירוח יספיקו ל-50 משתתפים. למשל, במקרה של מגשי אירוח, היחס צריך להיות מנה אחת למשתתף. כלומר, אם יש חמישים משתתפים, כדי להזמין מגש אירוח שמכיל חמישים מנות. בנוסף, במקרה של מגשי אירוח מומלץ להזמין לפחות 3 מגשי אירוח שונים בשביל הגיוון, וביחס כמויות זהה. ככה תוכלו לאפשר לכל אחד לקחת מנה אחת מכל מגש, ולהיות שבעים ושמחים.

 

 

נקודה אוכל שמתאים לכולם – כשמזמינים קייטרינג לאירועים עסקיים, זכרו שאתם צריכים לתת מענה להרגלי האכילה של כולם: כשרות, טבעונות, רגישות לחלב, לגלוטן וכדומה. לכן, גם אם החלטתם ללכת על מזנון בשרי כשר, וודאו מול הקייטרינג שיש להם מנות חלופיות שמתאימות גם לצמחונים וטבעונים. מנגד, אם החלטתם ללכת על קייטרינג טבעוני, וודאו שהוא יהיה מספיק מגוון כך שיתאים גם למי שסוג האוכל הזה יחסית זר לו. באופן כללי, הקייטרינג יוכל להציע לכם תפריט מוכן מראש שיתאים לסוג האירוע שלכם, אך כמובן שאם תרצו לשנות או לבצע התאמות, הקייטרינג יבוא לקראתכם. ואם לא, שווה לשקול לקחת קייטרינג אחר – כי בסוף האירוע הוא שלכם.

 

פינגר פוד באירוע עסקי

מחיר קייטרינג לאירועים עסקיים

מחיר קייטרינג לאירועים עסקיים תלוי בסוג האוכל. לדוגמה, אם אתם עורכים אירוע עסקי קטן ובחרתם להזמין מגשי אירוח, המחיר יהיה פר מר מגש. לעומת זאת, אם מדובר על אירוע עסקי גדול של בופה עם מלצרים, המחיר יהיה פר מנה. למרות שמדובר על טווח מחירים נרחב במיוחד (שכן גם מדובר על המון סוגי מזון בעלויות נפרדות וגם מחיר קייטרינג לאירוע קטן לא דומה לכזה של אירוע גדול), ננסה לתת כאן תמונת מצב ממוצעת למחיר קייטרינג לאירועים עסקיים:

כסף מחיר מגש אירוח אשר מורכב מ 20-30 מנות, נע בין 60-200 ש"ח. 

כסף מחיר מנה בקייטרינג חלבי נע בין 60-200 ש"ח.

כסף מחיר מנה בקייטרינג בשרי נע בין 100-300 ש"ח. 

כסף מחיר מלצר אחד לאירוע באמצע השבוע נע 250-350 ₪, ובסופי שבוע כ-500 ש"ח.

כסף שתייה חמה תעלה עוד 10 ₪ לאורח, שתייה קלה תעלה עוד 14 ₪, ושתייה חריפה בסיסית של יין ובירות תעלה עוד 30-40 ₪ לאורח. אבל, שימו לב שקייטרינג לאירועים עסקיים קטנים לא תמיד מספק שתייה חריפה, כך שאולי תצטרכו לפנות לבר חיצוני או לקנות כמה בקבוקי יין עצמאית.

 

קינוחים באירוע עסקי

 

הצעת מחיר לקייטרינג לאירוע עסקי

כדי לתת לכם בכל זאת עוד יותר פרספקטיבה, הנה הצעת מחיר לקייטרינג לאירוע עסקי קטן של 40 משתתפים:

נקודה מגשי כריחי מחמצת עם מגוון ממרחים ומילויים

נקודה מגש טורטיות

נקודה מגש סביח

נקודה מגשי ביצים לפי סוגים

נקודה מגש גבינות

נקודה מגש פירות

נקודה מגש ירקות

נקודה מגש מזולי ובראוניז לקינוח

סך הכל כולל מע"מ = 2,500 ₪.


המלצות על קייטרינג לאירועים עסקיים

כדי לארגן הרמת כוסית, גיבוש משרדי או השקה של מוצר חדש, צריך משתתפים, וגם מישהו שיאכיל אותם. תוכלו למצוא כאן המלצות על קייטרינג לאירועים עסקיים, המדורגים על ידי לקוחות קודמים. קראו את חוות הדעת, הציצו בגלריות ובחרו בהתאם למי להרים טלפון. בתיאבון!

 

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך בוחרים קייטרינג לאירוע עסקי?

קייטרינג לאירוע עסקי צריך להתאים לסוג האירוע. אם מדובר על אירוע קטן של עשרות משתתפים, כדי להזמין קייטרינג שמבוסס על מגשי אירוח, אשר מגיעים מוכנים לאכילה. אם מדובר על אירוע גדול יותר של 200 משתתפים ומעלה, כדי יהיה כבר להזמין קייטרינג שיתבסס על עמדות מזון, בופה ומלצרים, כמו בחתונה. 

כמה עולה קייטרינג לאירוע עסקי?

מחיר קייטרינג לאירוע עסקי משתנה לפי סוג האוכל שתזמינו: מגשי אירוח, עמדות מזון, בופה ומלצרים. במקרה של מגשי אירוח, מחיר מגש נע בין  60-200 ₪ בממוצע, ובמקרה של בופה חלבי, מחיר מנה נעה גם בין 60-200 ש"ח. אבל כל זה על רגל אחת, ואם תרצו בופה בשרי, מלצרים ועוד, קראו את פסקת המחירים. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק