מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון חלודה ברכב

תיקון חלודה ברכב אומנם נשמע כמו תיקון אסתטי, אך למעשה כתמי חלודה בפח הרכב עלולים לגרום לריקבון שיוביל לחדירת מים, להרס הפח ואף לפגיעה בשלדת הרכב. לכן, אם יש לכם סימן חלודה כדאי לתקן אותו מיד עם הופעתו, ולא לחכות שהכתם יתפשט. אז איך עושים תיקון חלודה ברכב, וכמה זה עומד לעלות? התשובות בפנים

 

חלודה ברכב

מתי עושים תיקון חלודה ברכב?

כתמי החלודה שהופיעו ברכב שלכם הם לא בהכרח תוצאה של עין הרע של השכנים, הם לא גזירת גורל, ובעזרת טיפול מהיר תוכלו להעלים אותם ולמנוע את התפשטותם. אז למה הם הופיעו?
חלודה ברכב מופיעה כשהפח נחשף באופן ישיר למים, לחות או נוזלי מנוע, יכולים להיות לכך מספר סיבות:

אחד במקרים של תאונות קלות ושפשופים שגרמו להורדת שכבת הצבע החיצוני ברכב - במקרה שלא צבעתם את הרכב מיד אחרי התאונה, ברגע שיגיע הגשם הברזל ייחשף למים ותיווצר חלודה.

שתיים אם אתם גרים בסמוך לים - במקרה כזה הרכב נחשף באופן קבוע לרמת לחות גבוהה במיוחד. השילוב של האוויר הלח עם המלחים עלול לגורם להופעת כתמי חלודה על הרכב, במקרה כזה יכול להיות שאפילו אחת לכמה שנים תצטרכו לעשות באופן שגרתי תיקון חלודה ברכב.

שלוש תקלות במנוע או במצבר - אם יש נזילת שמנים, מצבר שדולף או מפריש חומצה וגורם להרס של הצבע - תצטרכו לטפל במקור הבעיה ולא להסתפק רק בתיקון חלודה ברכב.

ארבע מרזב הרכב סתום - עלים, בוץ והצטברות של אבק עלולים לגרום לבעיה בניקוז מי הגשמים מהרכב. ההצטברות של המים על גבי הברזל תגרום להופעת כתמי חלודה בתחתית הפגוש, לכן כדאי להפקיד על ניקיון חיצוני של הרכב מידי פעם, לא רק כדי לתת לרכב להרגיש שהוא מטופח, אלא גם כדי לחסוך עלויות עתידיות של תיקון חלודה ברכב.

 

חלודה ברכב

איך מתקנים חלודה ברכב?

תיקון חלודה ברכב זה למעשה עבודה של צביעת רכב. העבודה כוללת מספר שלבים, ותלויה כמובן במידת נזק החלודה שיש לכם. בגדול יכולות להיות שלוש רמות שונות של כתם חלודה, ובהתאם גם אופן התיקון שונה:

רכב כתם חלודה קטן, ראשוני ושטחי - אם הגעתם אל פחח הרכב מיד אחרי שפשוף הצבע, וכתם החלודה עדיין לא התפשט, ייתכן שהפחח יבצע את תיקון החלודה ברכב באמצעות שיוף עדין וצביעה נקודתית של כתם החלודה בעזרת מכחול.

 

תיקון חלודה ברכב בעזרת מכחול

 

רכב כתם חלודה בשטח גדול - במקרה כזה יהיה צורך בשיוף וצביעה הדומה לתיקון פחחות רגיל, זאת אומרת צביעה על ידי ריסוס פסים לרוחב באקדח צבע שפועל על לחץ אוויר. אחרי הייבוש צובעים את הרכב בשכבת צבע נוספת ולאחריה מורחים לכה על הרכב, כדי לשמור ולהגן על הצבע לאורך זמן.
טיפ שימו לב שבניגוד לצביעה הנקודתית בעזרת המכחול, כאן מדובר בצביעה רחבה יותר, ולעיתים היא תדרוש פירוק של חלקי הרכב אם הדבר אפשרי. זמן הצביעה בשיטה זו הוא בין יום ליומיים.

 

רכב כתם חלודה שהוביל לריקבון הפח - במקרה כזה תיקון נזק החלודה לא יגמר בצביעת הרכב, אלא סביר להניח שיהיה צורך גם בהחלפת חלקי פח לחלקים חדשים.

 

נקודה בקיצור, כמו כל דבר שהוא קצת מבאס בחיים, גם את משימת תיקון חלודה ברכב כדאי לעשות מהר ולא לדחות. כי מעבר לתחושת הסיפוק שתהיה לכם על כך שהפכתם לאנשים שעושים משימות בזמן, זיהוי החלודה וטיפול מהיר בה יכול למנוע נזקי ריקבון הפח שיעלה לכם הרבה יותר.

 

תיקון חלודה בצביעת רכב

כמה עולה תיקון חלודה ברכב?

מחיר תיקון חלודה ברכב משתנה בהתאם לגודל הכתם ובמידת העומק שלו, במקרים נקודתיים פחח הרכב ישתמש בשיטת צביעה בעזרת מכחול, ותיקון החלודה יהיה זול לעומת צביעה באקדח צבע. לכן, טווח המחירים לעבודה זו יכול לנוע בין כמה מאות בודדות של שקלים, ולהגיע עד אלפי שקלים.
אם תיקון החלודה דורש החלפת חלקי פח, מחיר התיקון יהיה יקר יותר, וישתנה בהתאם לסוג הרכב, וכמות החלקים שצריך להחליף והאם חלקי החילוף הם מקוריים.

 

טווח מחירים לתיקון חלודה ברכב:

כסף מחיר תיקון נקודת צבע קטנה באמצעות מכחול נע בין 100-200 ₪

כסף מחיר תיקון חלודה בכנף הרכב, שכולל צביעת הכנף נע בין 700-900 ₪.

כסף מחיר תיקון חלודה ברכב שכולל החלפת חלק מכסה המנוע נע בין 1,000-3,000 ₪.

 

תיקון חלודה ברכב

פחחים מומלצים לתיקון חלודה ברכב

עכשיו כשאתם יודעים שתיקון חלודה ברכב היא לא רק הבחירה היפה אלא גם הנכונה, כל מה שאתם צריכים זה פחח אמין, כזה שירענן את מראה הרכב שלכם, ויזכיר לו את מי שהוא היה פעם. בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם רשימה של פחחי רכב מומלצים לתיקון חלודה ברכב, עם חוות דעת של מאות לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מתי עושים תיקון חלודה ברכב?

תיקון חלודה ברכב כדאי לעשות כמה שיותר מהר, אפילו מיד עם הופעת הכתם, כדי למנוע ריקבון של הפח. שימו לב שניתן למנוע הופעת כתמי חלודה אם תקפידו על כיסוי מלא בצבע הרכב שלם. 

מה גורם לחלודה ברכב?

כתמי חלודה מופיעים כשפח הרכב נחשף באופן ישיר למים, לחות או נוזלי מנוע. מקרים אלו קורים לאחר תאונות בהם שכבת הצבע של הרכב ירדה, במקרים של מגורים בסמוך לים או בעקבות תקלות בניקוז המים ברכב.

כמה עולה תיקון חלודה ברכב?

אם יש לכם כתם קטן ייתכן שהפחח ישתמש בשיוף עדיין ומכחול לתיקון החלודה ברכב. אבל במקרה שיש כתם גדול יותר, שכבר הוביל לריקבון חלקי הפח צביעה לבדה כבר לא תספיק, ויהיה צורך גם בהחלפת חלקי פח לחלקים חדשים. לכן טווח המחירים לתיקון חלודה ברכב יכול לנוע בין כמה מאות בודדות של שקלים, ולהגיע עד אלפי שקלים.

מחיר נקודת צבע קטנה באמצעות מכחול נע בין 100-200 ₪
מחיר תיקון חלודה בכנף הרכב, שכולל צביעת הכנף נע בין 700-900 ₪
מחיר תיקון חלודה ברכב שכולל החלפת חלק מכסה המנוע נע בין 1,000-3,000 ₪

 

אפשר לעשות תיקון חלודה ברכב לבד?

בעיקרון אם יש לכם כתם חלודה קטן ונקודי תוכלו לשייף את הרכב בעזרת נייר זכוכית, להשתמש בחומר מממיר חלודה ייעודי, ואחר כך לצבוע בעזרת מכחול וצבע שמתאים לרכב. שימו לב שקניית החומרים גם תעלה לכם כסף, וסביר להניח שלא תהיה מקצועית כמו אצל פחח הרכב.

איך אפשר למנוע הופעת חלודה ברכב?

חלודה מופיעה ברכב כאשר יש אזורים בפח הרכב שאינם מכוסים בצבע, ברגע שהם חשופים לנוזלים או לחות יכולה להופיע חלודה. לכן, אם רוצים למנוע הופעת חלודה ברכב אפשר להקפיד על כיסוי צבע מלא, וברגע שיש קילוף בצבע, כמו למשל במקרים של שריטות ברכב- כדאי למהר ולצבוע לפני הופעת החלודה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק