מוקד מידרג: 1-700-707-233

סידור ארון תקשורת ביתי

כידוע, כל זוג אוזניות שמכניסים לתיק לדקה מסתבכות זו בזו באינספור קשרים. ארון תקשורת שמכיל בתוכו כמות גדולה של כבלים וחיבורים, יכול בקלות להפוך לספגטי ברוטב גאדג'ט. סידור ארון תקשורת ביתי ידאג לחיבורים תקינים ומסומנים, ולכבלים מסודרים ולא מסובכים. אז אם ארון התקשורת שלכם נראה כמו יום שיער רע, מוזמנים לקרוא כאן מה כולל סידור ארון תקשורת ביתי, מתי כדאי לבצע אותו, מי עושה את זה וכמה זה יעלה. סידרנו לכם את כל המידע!


ארון תקשורת ביתי

בעבר, היו חיבורי תקשורת מעטים בבית – לרוב רק טלפון. היום בבית רגיל יכולים להיות חיבורי תקשורת רבים: טלפון, נתב (ראוטר), טלוויזיה, מחשבים, מצלמות אבטחה, ועוד ועוד מכשירים אפשריים שדורשים כולם חיבורי רשת. ארון התקשורת הוא התחנה המרכזית של כל החיבורים האלה, שיוצאים ממנו וחוזרים אליו, דרך צינורות חלולים בקירות הבית. אם קיימת בבית רשת קווית ביתית, היא מרוכזת אל ארון התקשורת. 

מלבד בבתים ישנים במיוחד, כמעט בכל בית קיים ארון תקשורת, לרוב בצמוד לארון החשמל. בחלק מהבתים הוא בולט החוצה בדומה לארון חשמל, ובחלק הוא בתוך הקיר ורק מחופה בכיסוי. בבתים מרובי קומות יכולה להיות קופסת תקשורת נפרדת בכל קומה. בבתי עסק ומוסדות יש לרוב ארונות תקשורות נפרדים מהקיר, שנראים כמו ארונות של ממש – רק מלאים בכבלים וחיבורים.

 

ארונות תקשורת ביתיים

 


סידור ארון תקשורת ביתי

ארונות תקשורת מכל סוג מועדים לבלגן. מספיק שעשו אצלכם התקנה או שתיים באופן לא מסודר, או סתם שהורדתם מהם את העיניים לרגע, וכבר יש לכם במקום ארון משחק דוקים רשתי שבו האל יודע מה מחובר בו למה בעצם.

מתי מבצעים סידור ארון תקשורת?

סידור ארון תקשורת מבוצע לרוב באחד משני מקרים:

wifi בנוסף לעבודה אחרת: אם הזמנתם טכנאי רשת בשביל התקנת נקודת רשת חדשה, או כל עבודה אחרת, תוכלו לנצל את הנוכחות שלו אצלכם בבית בשביל סידור ארון התקשורת הביתי.

wifi בהזמנה מיוחדת: אם הבלגן בארון התקשורת שלכם מקשה עליכם את השימוש בו, או אפילו סתם מפריע לכם בעיניים, כדאי לסדר את ארון התקשורת.

סידור ארון תקשורת ביתי

 

מה סידור ארון תקשורת כולל?

בגדול סידור ארון תקשורת דומה לסידור של כל ארון – מניחים את הדברים בצורה מקוטלגת במקום. עכשיו בואו נפרט בתרגום לשפת הגאדג'ט, מדובר בשני חלקים עיקריים:

wifi סידור כבילה: הטכנאי יפרק את ספגטי הכבלים שלכם אחד אחד, יוודא מה המקום הנכון והחיבור הנכון לכל כבל, ובעזרת אזיקונים, צמות ומכשירי סוויץ' (מכשיר עם כמה חיבורי רשת שעוזר לנהל אותם) יצמיד את החוטים בצורה מסודרת כך שלא יתבלגנו מחדש.

wifi זיהוי וסימון חיבורים: מארון התקשורת, כאמור, יוצאים כבלי רשת לכל חדרי הבית או העסק. אחרי זמן מה של שימוש וקצת בלגן, קשה לדעת איזה שקע וכבל בארון מחוברים לאיזו יחידת קצה (יחידת קצה היא כל מכשיר שמחובר לכבל רשת, מטאבלט עד טלפון). טכנאי הרשתות שתזמינו ייעזר במכשור שלו כדי לזהות את החיבורים השונים ולתייג אותם בצורה מסודרת.

 

סידור ארון תקשורת

 


מי מסדר ארונות תקשורת?

איש המקצוע המתאים לסידור ארונות תקשורת הוא טכנאי רשתות. עכשיו אתם וודאי שואלים את עצמכם: האם אוכל לסדר את ארון התקשורת שלי בעצמי? נחלק את התשובה שלנו לשני שלבים:

אחד ראשית, כן. בניגוד לעבודות חשמל, גז או הדברה, עבודות רשת אינן מצריכות רישיון מיוחד, כך שלכל הפחות מבחינת מדינת ישראל אתם חופשיים לעשות בארון התקשורת שלכם כרצונכם – כמובן אם אתם מוכנים לשאת בתוצאות קריצה

שתיים שנית, זה בעיקר תלוי בגודל, במורכבות וברמת הבלגן בארון התקשורת שלכם. אם הארון שלכם קטן ואתם יודעים מה שייך לאיפה, בוודאי שתוכלו להיעזר בכמה אזיקונים ולסדר אותו בעצמכם. אם המצב אינו כזה, קצת קשה לזהות את מיקומי החיבורים השונים בלי המכשור המתאים. במוסדות ובתי עסק שמחזיקים ארונות תקשורת גדולים, הסידור כמעט תמיד מתבצע על ידי טכנאי רשתות מומחה.

לסיכום – אנחנו מעודדים אתכם לבדוק את האופציה להתנסות בסידור ארון התקשורת הביתי בעצמכם, ורק נפציר בחום שתוודאו שאתם בטוחים מה שייך לאן לפני שתתחילו במשימה.

טכנאי רשתות מסדר ארון תקשורת

 


סידור ארון תקשורת – מחיר

סידור ארון תקשורת היא עבודה שאינה כוללת עלויות רכיבים, ורוב טכנאי הרשתות יתמחרו אותה לפי כמות הזמן שהיא ארכה בשבילם.

מחיר סידור ארון תקשורת מתחיל מכ-300 ₪ + מע"מ (מחיר ביקור טכנאי) לארונות פשוטים יחסית, ויכול להגיע עד לאלפי שקלים בארונות ענק שהם מפלצות כבלים מורכבות במיוחד.

אם תבקשו סידור ארון תקשורת כשהטכנאי כבר אצלכם לעבודה אחרת, תוכלו לשלם גם פחות – כמובן, בהנחה שהעבודה עצמה אינה ארוכה במיוחד.  

 

סידור ארון תקשורת ביתי

 


טכנאי רשתות מומלצים

לא צריך לחכות לפסח כדי לעשות פסח בארון התקשורת שלכם מחייך. אם החלטתם שהגיע הזמן לסדר, השלב הבא בדרך הוא למצוא טכנאי רשתות שיגרום לארון התקשורת שלכם להיראות כמו הגנים הבהאיים. כאן תוכלו למצוא רשימה של טכנאי רשתות מומלצים, מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. מוזמנים לקרוא ביקורות וציונים על הטכנאים ולבחור את האיש המתאים לכם. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק