מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר יועץ מס

מחיר יועץ מס נקבע לפי אחוזים אם מדובר בפעולות בודדות, או לפי עלות חודשית אם מדובר על ייעוץ מס שוטף. לדוגמה, פעולה נקודתית של החזר מס תעלה בין 15-20% מסכום ההחזר, כשליווי חודשי יעלה בין 250-500 ₪ בחודש. אז לפני שאתם מתקשרים ליועץ שיסדר לכם את הבירוקרטיה,  קראו את מה שכתבנו על מחיר יועץ מס, ותראו כמה אמורים לשלם בפועל על כל פעולה.


מחיר יועץ מס

לפני שנצלול לעולם המופלא של מחיר יועץ מס, נקדים ונאמר שמחירי יועץ מס יהיו יחסית דומים למחירי רואי חשבון (שכן לא מעט מהם חובשים את שני הכובעים), ומשתנים בהתאם לסוג השירות:

נקודה מחיר יועץ מס לצורך החזר מס מחיר החזר מס לשכירים נע בין 15-20% מסכום ההחזר שמגיע להם. אם מדובר בהחזר גבוה במיוחד, המחיר עשוי לרדת. במקרה של עצמאים, החזר המס נעשה באמצעות הגשת דו"ח שנתי, כך שאם רוצים להיעזר ביועץ מס או רואה חשבון לצורך הגשתו, המחיר עבור החזר המס יהיה כלול כבר במחיר הכנת הדו"ח, שיעלה בממוצע בין 1200-1,500 ₪, בהתאם להגדרה של העסק כעוסק פטור, מורשה וכו'.

 

 

נקודה מחיר יועץ מס לצורך החזר מס שבח –במקרה של הגשת בקשה להחזר מס שבח, המחיר נע בממוצע בין 10-15% מסכום ההחזר. אם מדובר בהחזר גבוה במיוחד, יש יועצי מס שייקחו גם פחות מזה. במידה ותרצו לקבל החזר מס שבח באמצעות הגשת דו"ח שנתי, גם כאן המחיר יהיה כלול במחיר הדו"ח ויעמוד כאמור על 1200-1,500 ₪.

נקודה מחיר שעת ייעוץ מס  - לא כל יועצי המס נותנים שירות נקודתי של ייעוץ בלבד, אבל אלו שכן לרוב יתמחרו שעת ייעוץ מס בצורה שונה, ויגבו בין 350-500 ₪ לפגישה. אבל, אם נעזרים ביועץ מס באופן שוטף לאורך כל השנה, הוא לא יגבה מכם עלות על שעת הייעוץ, כיוון שהיא תהיה כלולה במחיר השוטף.

 

 

נקודה מחיר יועץ מס לצורך תיאום מס – מדובר על פעולה יחסית פשוטה של בערך 15 דקות, ולרוב היא תעלה בין 150 - 300 ₪. שימו לב – אם מדובר בתיאום מס פשוט של עובד שכיר שעובד בשני מקודמות עבודה ניתן להגיש בחינם טופס תיאום מס דרך האתר של רשות המיסים.

 

 

נקודה מחיר ליווי חודשי של יועץ מס – במידה ורוצים להיעזר בצורה חודשית ביועץ מס, המחיר החודשי הממוצע לעוסק פטור יהיה 100 - 200 ₪ ולעוסק מורשה 250 - 500 ₪. הליווי החודשי יכלול ייעוץ שוטף, תכנון מס, ייצוג מול רשויות המס במידת הצורך ומחיר הגשת דו"ח שנתי. לעומת זאת, הצהרת הון מתומחרת בנפרד.


מה משפיע על מחיר יועץ מס

למרות שאין הבדלים גדולים בשוק במחיר יועץ מס, עדיין אפשר למצוא הבדלים שונים במחיר, כתוצאה מהגורמים הבאים:

מחיר חברות מס מתווכות יש לא מעט חברות ואתרי אינטרנט שמציעים שירותי החזרי מס, אך למעשה מדובר בחברות תיווך שמתווכות בין הלקוחות לעבודה של יועץ מס, וגוזרות עמלה על התיווך. בפועל, במקום לקחת 15-20% מסכום ההחזר, הן לוקחות 20-25%, על אותה העבודה. ובגלל שמדובר על פעולות זהות, אין באמת סיבה להתלבט, ועדיף להיעזר במי שגובה 15% ולא 25%.

מחיר מורכבות העבודה – ככל שעבודת המס שתצטרכו תהיה מורכבת יותר, כך המחיר יעלה, בגלל שיועץ המס צריך לעבוד קשה יותר. למשל, במקרה של החזר מס לעצמאים בו נדרש להגיש דו"ח שנתי, לרוב מחיר דו"ח שנתי של עוסק פטור יהיה פשוט יותר ויעלה בין 1200 -1,500 ₪, מאשר של עוסק מורשה שכבר עשוי להגיע ל-2,500 ₪ במקרים מסוימים.


איך אפשר להוזיל מחיר יועץ מס

האופציה הכי טובה להוזיל מחיר יועץ מס, היא לנסות להיעזר בו בצורה שוטפת. כלומר, אם אתם עצמאים, והעסק שלכם צריך שירותי מס שוטפים, כמו ייעוץ לתכנון מס נכון, ייצוג מול רשויות המס, הכנת דוחות ועוד, כדאי יהיה להיעזר ביועץ מס בצורה חודשית ולא נקודתית. כך, כמעט כל הפעולות שתצטרכו יהיו כלכלות במחיר החודשי שתשלמו, או שתקבלו עליהן מחיר זול יותר, כי יועץ המס ירצה שתמשיכו להיעזר בו לפעולות הנוספות שתצטרכו. לדוגמה, במקרה של פגישת ייעוץ מס, המחיר לפגישה יעלה בין 350-500 ₪ באופן חד פעמי, ויהיה ללא עלות בכלל אם תיעזרו ביועץ המס בצורה שוטפת.


יועצי מס מומלצים

אחרי שאתם יודעים את כל מה שחשוב לדעת על מחיר יועצי מס, אתם מוכנים לשלב הבא – למצוא את יועץ המס המיוחל. כדי לעזור לכם, ריכזנו כאן יועצי מס מומלצים, שדורגו על ידי חוות דעת של לקוחות קודמים, בדיוק כמוכם. אם תבחרו להיעזר ביועץ מס מהאתר, נתקשר בסוף התהליך לבקש עליו חוות דעת, וככה נשמור יחד על הדירוגים מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה יועץ מס?

בגדול כתבנו על זה מאמר שלם, אבל בקטן נספר לכם שמחיר יועץ מס נקבע לפי אופן השירות, כאשר פעולה נקודתית תתומחר לרוב לפי אחוזים, או לפי עלות חודשית אם מדובר בשירות שוטף. לדוגמה, מחיר יועץ מס להחזר מס שבח נע בין 15-20% מסכום ההחזר, כששירותי ייעוץ מס שוטפים יעלו בכל חודש 150 ש"ח לעוסק פטור, 250 - 500 ש"ח לעוסק מורשה וכך הלאה. 

כמה עולה לעשות תיאום מס?

מחיר יועץ מס לפעולת תיאום מס תעלה בין 150-300 ש"ח, או בחינם אם תבחרו להגיש את הבקשה בעצמכם :) 

כמה עמלה לוקחים על החזר מס?

בין 15-20% עמלה מסכום ההחזר, כשבמקרים בהם מדובר בסכומים גבוהים במיוחד יש יועצי מס שיקחו פחות מכך.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק