מוקד מידרג: 1-700-707-233

דירוג עיריית גבעתיים

זהו מידרג העיריות של שנת 2016. צפו בדירוג המלא של עיריית גבעתיים לשנת 2017

תושבי גבעתיים דירגו את תפקוד העירייה שלהם בנושאי חינוך, תחבורה, פארקים, תרבות הפנאי ועוד. לאתר מידרג לא הייתה נגיעה בדירוג, הוא סיפק רק את הפלטפורמה, שאיפשרה לתושבים להתבטא. המטרה הייתה ליצור דירוג השוואתי של העיריות הגדולות בישראל, כדי להוציא לאור את האמת של התושבים – מה דעתם על תפקוד העירייה שלהם.

דירוג כללי – עיריית גבעתיים

ציונה הכללי גבעתיים על פי תושביה משתמשי מידרג הוא 3.51. זהו ציון מכובד שמציב את גבעתיים בבמקום השלישי מתוך 16 הערים שנבדקו!

בשאלה "האם אנחנו מקבלים תמורה הוגנת לארנונה", יותר ממחצית מהמשיבים ענו שהם מקבלים תמורה "חלקית", ו - 28% אחוזים השיבו שהם מקבלים תמורה הוגנת לארנונה. לצורך השוואה, הממוצע הארצי לשאלה זו עומד על 22% בלבד.

תרשים: האם מקבלים תמורה הוגנת לארנונה בגבעתיים?
 

דירוג מחזור וניקיון בעיריית גבעתיים

בתחום הניקיון עיריית גבעתיים מצטיינת עם ציונים במקומות הראשונים בכל התחומים. במיוחד בתחום המחזור שם נמצאת גבעתיים במקום הראשון! עם זאת, נראה שבארץ כולה אין הרבה שביעות רצון של התושבים מניקיון הרחובות, במיוחד מתחום ניקוי צואת הכלבים. אפילו גבעתיים הנקייה לא הצליחה להתעלות מעל לציון 3 בנושא הזה.

תרשים: מצב הניקיון והמחזור בגבעתיים
 

 


דירוג פארקים ותרבות פנאי בגבעתיים

תחום הפארקים ותרבות הפנאי הוא אחד התחומים שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר ברחבי הארץ. גם בו מצטיינת עיריית גבעתיים עם ציונים טובים מחייך . עם זאת נראה ששביעות הרצון של התושבים קצת יורדת כאשר הם עוברים מן הפארק למתנ"ס, שכן הציונים לפעילויות התרבות מעט נמוכים יותר.

תרשים: מצב הפארקים ומתקני הספורט בגבעתיים
 
תרשים: דירוג שביעות רצון מתרבות הפנאי בגבעתיים
 

 


דירוג תפקוד העירייה במערכת החינוך בגבעתיים

בעתיים מגיעה שנייה בדירוג מערכות החינוך בערים ברחבי הארץ, כאשר ציון גני הילדים הוא במקום הראשון מבין העיריות שדורגו! אלה נתונים מרשימים בהחלט שמצביעים על שביעות רצון של התושבים ממערכת החינוך.

תרשים: שביעות רצון ממערכת החינוך בגבעתיים
 

 


דירוג מצב התחבורה והחנייה בגבעתיים

המצב שונה בנושא התחבורה והחנייה. ניכר פער גדול בין הציונים בשאר התחומים לבין הציונים בתחום זה, כאשר הציון על מספר מקומות החנייה בעיר הוא במקום האחרון מבין כל הערים במידרג. מסתמן כמצב הפקקים והחנייה הוא אחת מנקודת התורפה של גבעתיים...

תרשים: תחבורה וחנייה בגבעתיים
 

למרות שהמדרגים מוחים על מספר מקומות החנייה, נראה כי את מקומות החנייה שכבר יש בגבעתיים העירייה אוכפת במידה הנכונה. 46% מן המדרגים קבעו כי אכיפת החנייה בעיר ראויה.

תרשים: אכיפת החנייה בגבעתיים
 

 


דירוג התכנון והבנייה בעיריית גבעתיים

עוד נושא שלא זוכה לציונים גבוהים במיוחד הוא נושא התכנון והבנייה בעיר, כאשר אף אחד מהפרמטרים לא מצליח להגיע למעל ל3. נראה שאין תיאום בין פעולות העירייה בנושא לרצון התושבים. אחד המדרגים אף כתב כי אם היה ראש עיר היה "מונע הגדלה מהירה מדי של מספר התושבים ע"י איסור בנייה לגובה".

תרשים:דירוג התכנון והבנייה בעיריית גבעתיים
 

 


ממה מתוסכלים התושבים? ומה דעתם הכללית על גבעתיים?

לקראת סוף הדירוג התבקשו תושבי גבעתיים לדרג את הנושא שמתסכל אותם במיוחד ונשאלו על תחושתם לגבי המצב הכללי של העיר. בדומה לאחוזים בתחומים למעלה, רבים מן המדרגים ציינו את נושא החנייה כדבר אשר מתסכל אותם ביותר. נושאי התרבות והחינוך קיבלו מעט קולות, מה שמצביע על שביעות רצון יחסית בנושאים אלו.

תרשים: ממה מתוסכלים התושבים בגבעתיים?
 

למרות שישנם דברים שדורשים שיפור, נראה כי רוב התושבים אופטימיים בדבר עתידה של העיר, שכן 58% סימנו כי לדעתם העיר בצמיחה, לעומת 8% בלבד אשר סימנו כי העיר בנסיגה. כל הכבוד לגבעתיים!

רוצים לראות תוצאות של ערים נוספות? היכנסו לסקירה הכללית או לתוצאות שלתל-אביב או ירושלים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק