עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניקוי חניון

ניקוי חניון הוא קצת כמו ניקוי של מקרר: לא עושים אותו כל יום שישי, אבל כשהמצב מגיע לשפל חדש חייבים להפשיל שרוולים ופשוט לעשות את זה, במיוחד כשמדובר בניקיון שהוא לא רק אסתטי, אלא גם בטיחותי. השלבים של ניקוי חניון, מה הוא דורש מכם, מה המחיר וכמובן גם חברות ניקיון מומלצות - ממש כאן


ניקוי חניון

חניונים ציבוריים של מפעלים, מבנים ממשלתיים, משרדים, מוסדות ציבוריים, קניונים ובנייני מגורים זקוקים לניקיון מדי פעם בפעם. מטבע הדברים, החניון הוא מקום שמצטברים בו לכלוך, אבק ופיח ונוצרים בו כתמי נוזלים של שמן, מים - וכן, גם של קפה. 

נורת התרעה בנוסף לאי הנעימות שבשהייה במקום מלוכלך, ניקיון החניון חשוב גם מבחינה בטיחותית. כתמי שמן על הרצפה עלולים לגרום לרכב להחליק ולפגוע ברכב אחר, או להולך רגל להחליק ולהיפגע. כך שלא משנה אם החניון שלכם פתוח, סגור או תת קרקעי - חשוב, נעים וגם בטיחותי לדאוג לניקוי מקצועי שלו.

 

כתם שמן לפני ניקיון חניון

ניקיון חניון - חברת ניקיון

סוג החניון והמצב שלו משפיעים על תהליך ניקוי החניון. כדי להבטיח שהחניון שלכם יהיה מצוחצח, חברות הניקיון עובדות לפי השלבים הבאים:

אחת הכנת החניון לניקיון: השלב הזה כולל בעיקר איסוף אשפה (סיגריות, כוסות, בקבוקים וכדו') ופסולת גדולה על מנת לאפשר למכונות הניקוי לעבוד באין מפריע.

כוכב אם המנקה של הבניין שלכם בכל מקרה מנקה גם את החניון, חברת הניקיון תעבור לשלב הבא.

מספר שתיים ניקיון ראשוני של החניון: חברת הניקיון המתמחה בניקוי חניונים תבצע טאטוא ידני של החניון או טאטוא בעזרת מכונה רכובה על ידי בעל מקצוע. 

מספר שלוש ניקוי חניון במים: ניקוי בלחץ מים גבוה (עם גרניק) של כל המקומות בחניון אליהם מכונת השטיפה לא תוכל להגיע: קירות, עמודים, פינות, מדרכות ומדרגות (אם יש). 

מספר ארבע ניקיון בגובה בשטחי החניון: ניקוי הספרינקלרים והצנרת שבגובה על ידי מכונת שטיפה בלחץ מים ומברשות מיוחדות לניקוי צינורות.

נורת התרעה שימו לב: חברת הניקיון תנקה את הצנרת הגבוהה בחניון רק אם תבקשו. הדבר מצריך משנה זהירות כדי שלא לפגוע בחשמל ובקווי תקשורת וגם מלכלך את הקירות ואת הרצפה - כלומר, יוצר עוד עבודה. 

 

 

מספר חמש שאיבת המים המלוכלכים מהחניון: חברת הניקיון תשאב את המים שניקוו על רצפת החניון ולא התנקזו היטב על ידי משאבת מים. אם בחניון שלכם לא מותקנת משאבה, וודאו עם בעל המקצוע שיש לו משאבה משלו

מספר שש שטיפת החניון: חברת הניקיון תבצע שטיפה אחרונה של הרצפה על ידי מכונת שטיפה ייעודית וחומרים ממיסי שומן. אם הסימונים שעל רצפת החניון דורשים ניקיון באופן מיוחד, בעל המקצוע ירסס אותם בסבון מרוכז שיפרק את הפיח והלכלוך ולאחר מכן יעבור עליהם עם מכונת השטיפה הממונעת. 

 

מכונת ניקוי גרנוליט בחומצת מלח  מכונה לניקוי חניונים 

כשמדובר בעבודות גדולות במיוחד, חברת הניקיון תגיע עם ציוד קצת אחר:

נקודה עבור ניקוי חניונים סגורים, חברת הניקיון תגיע עם מכונת פוליש לקרצוף הרצפה ותשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים ובמסירי שומנים. אפשרות נוספת היא שחברת הניקיון תגיע עם מכונת ליטוש שתשייף שכבה דקה של הרצפה. 

נקודה עבור ניקוי רחובות החברה תשמש ברכב ניקוי מקצועי הדומה לזה של העירייה.

 


ניקוי חניון - התפקיד שלכם

ישנם אלמנטים שונים שמשפיעים על מורכבות ניקוי החניון: סוג הריצוף (בטון מוחלק, אפוקסי, אפוקסי מגורען, אבנים משתלבות, אספלט, גרנוליט), הימצאותם של עמודים, קירות, מדרכות, רמפות, שלטים, סימוני חניה, דלתות, צנרת, תעלות חשמל ועוד.

הנה כמה דגשים שחשוב לדאוג להם: 

מספר 1 חניון פנוי: הודיעו מראש לכל בעלי הרכבים על מועד ניקוי החניון שקבעתם על מנת שהחניון יהיה פנוי בזמן הניקוי. 

מספר 2 תעלות ניקוז תקינות: המים שישמשו את חברת הניקיון לניקוי החניון, יגיעו בסוף אל תעלות הניקוז של החניון - וודאו שתעלות הניקוז של החניון תקינות ולא סתומות (חברת הניקיון תוכל לפתוח אותן, כמובן בתוספת תשלום. וודאו זאת מראש עם בעל המקצוע).

מספר 3 מערכות אוורור ותאורה תקינות: במקרה של חניון סגור/תת קרקעי או שעת עבודה מאוחרת וודאו שתאורת החניון פועלת. היא תשמש את בעלי המקצוע בעת עבודתם. בנוסף, וודאו שמערכת האוורור בחניון פועלת לאורך תהליך ניקוי החניון כדי שהוא יתייבש כמה שיותר מהר. 

מספר 4 עדכון על מקומות פגיעים: באחריותכם לעדכן את חברת הניקיון בכל איזור בעייתי בחניון שעלול להינזק מניקוי במים, כגון: ארונות חשמל, קירות גבס, שקעים חשמליים, חיישנים ועוד. 

מספר 5 שמרו על קשר: מומלץ מאוד שיהיה איש קשר מהבניין שיוכל לעזור במקרה של תקלה במערכת החשמל או המים של הבניין בזמן ניקוי החניון.


זמן ניקוי חניון

פעמים רבות לקוחות מתקשרים אל חברות הניקיון בתחילת החורף, כשהם צופים הצפות בחניונים שלהם. מומלץ לא להיזכר ברגע האחרון ובכלל, לשמור על היגיינת החניון שלכם ולנקות אותו כל 3-6 חודשים.

זמן שעות הניקיון

חברת הניקיון תוכל להגיע אליכם לצורך ניקוי החניון גם לאחר שעות הפעילות של החניון (לאחר שהעובדים חזרו לבתיהם, אם מדובר בבניין משרדים, לדוגמה), אך חלק מהחברות ידרשו תשלום נוסף עבור השירות. אצל חלק מבעלי המקצוע התעריף יכול להגיע ל-20-30% תוספת, כך שמומלץ מאוד לבדוק את פרטי המחיר מראש.

 

ניקיון חניון בלילה

מחיר ניקוי חניון

 אוטו שעבר צביעת רכב  מחיר ניקיון של חניון סגור קטן (15-20 רכבים) - ינוע בטווח של 700-1,000

 אוטו שעבר צביעת רכב  מחיר ניקיון של חניון סגור גדול (2,000 מטר) - ינוע בטווח של 16,000-20,000

אוטו שעבר צביעת רכב  מחיר ניקיון של חניון פתוח קטן (100 מטר) - ינוע בין 600-1,200 , תלוי בריצוף (אם הרצפה חלקה הניקוי קל יותר, ואם מחוספסת מורכב יותר).

אוטו שעבר צביעת רכב  מחיר ניקיון של חניון פתוח גדול (6,000 מטר) יכול להגיע ל-100,000 .

 

סימן קריאה לפני שתזמינו חברת ניקיון לצורך ניקוי חניון, כדאי שיהיו לכם את התשובות לשאלות הבאות:

אחד האם החניון שלכם פתוח או סגור?

שתיים מה גודל החניון?

שלוש באיזו שעה תרצו שיתבצע ניקוי החניון?

ארבע האם ניקיון החניון יכלול צנרת גבוהה או לא?

יד 5 האם דרוש ניקיון גם של תעלות הניקוז בחניון?


חברות ניקיון מומלצות לניקיון חניונים

עכשיו שאתם יודעים מה ניקיון החניון שלכם יכלול ומה התפקיד שלכם בכל התהליך, הגעתם לחלק הקל: בחירת חברת ניקיון ופוליש. למה קל? כי כבר ערכנו עבורכם רשימה של חברות ניקיון ופוליש מומלצות על ידי לקוחות קודמים. כל שנשאר הוא להתקשר. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

האם ניקיון חניון הוא אסתטי בלבד?

לא, ניקיון של חניון הוא גם בטיחותי. בנוסף לכך שהחניון שלכם יהיה נקי ונעים, ניקיון החניון גם תורם במניעת החלקה של רכבים ושל הולכי רגל על כתמי שמן וכדו'.

מה המחיר של ניקיון חניון?

מחיר של ניקיון חניון נקבע לפי גודלו ולפי המורכבות של הניקיון, אבל בגדול: מחיר של ניקיון חניון סגור מתחיל ב-700 ש"ח ויכול להגיע אף ל-20,000 ש"ח. מחירים של ניקיון חניון פתוח ינועו בין 600-1,200 ש"ח ובעבודות גדולות במיוחד יכולים להגיע גם ל-100,000 ש"ח.

האם אפשר להזמין ניקיון של חניון גם בשעות הלילה?

חברת הניקיון תוכל להגיע אליכם גם בשעות היום וגם בשעות הלילה, אבל חלק מהחברות ידרשו תשלום נוסף עבור עבודה בשעות הלילה. אצל חלק מבעלי המקצוע מחיר העבודה בשעות הלילה יכול להגיע ל-20-30% תוספת למחיר, כך שמומלץ לבדוק את הפרטים עם בעל המקצוע מראש.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק