עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניקוי בלחץ מים

ריצוף החוץ השחיר? לפני שאתם ממהרים לחדש אותו כדאי שתדעו שניקוי בלחץ מים גבוה יעשה לכם את העבודה בהרבה פחות כאב ראש - ובהרבה יותר נחת לכיס. ולא רק ריצוף חוץ - ניקוי בלחץ מתאים למגוון משטחים, ואפילו לחזיתות ולרעפים. אנחנו כאן כדי לפרט על מחירים ועל כל מה שרציתם לדעת על ניקוי בלחץ מים. בלי לחץ, מתחילים


ניקוי בלחץ מים

מכונת השטיפה המשמשת לניקוי בלחץ מים גבוה - או בשמה המקצועי: גרניק - היא בעצם משאבה המופעלת על ידי חשמל או בנזין ואליה מחובר צינור לחץ גבוה בעל הדק, ממנו יוצאים המים בלחץ גבוה מאוד. המים מותזים בלחץ גבוה כל כך שהלכלוך נתלש ממקומו, אפילו כשהוא נמצא עמוק בתוך החריצים של המשטח. במקרה שהלכלוכים קשים במיוחד, בעל המקצוע יכוון את מכונת השטיפה למצב של ניקוי במים חמים (שיכולים להגיע עד 400 מעלות, בקטנה) כך שהמים ימיסו את הכתמים, יחסלו את החיידקים ויותירו את המשטח נקי במהירות. לרוב, ניקוי בלחץ מים יהיה יעיל מספיק כך שלא יהיה צורך להיעזר בחומרי ניקוי נוספים. 

 

לאיזה לכלוכים זה מתאים? 

בעזרת מכונות לשטיפה בלחץ מים גבוה, תוכלו להיפטר מלכלוכים קשים במיוחד כמו כתמי שמן, זפת, מסטיקים ישנים, פיח, חלודה, ירוקת, לשלשת יונים, עובש, ואפילו גרפיטי. והנה עוד משהו שכדאי לדעת: ניקוי בלחץ מים יהיה אפקטיבי גם כשהכתמים לא כל כך קשים, אבל נמצאים במקומות שקשה להגיע אליהם.

 

ניקוי מדרגות בלחץ מים

משטחים שמתאימים לניקוי בלחץ מים

או, טוב ששאלתם. כי האפשרויות מגוונות מאוד. תוכלו להזמין בעל מקצוע לעבודת ניקיון בלחץ מים עבור ריצוף החוץ שלכם אם הוא עשוי גרנוליט, בטון, אבן ירושלמית, אבן אקרשטיין, גרניט, בזלת… הבנתם. וכן, זה כולל גם את האספלט של החניון שלכם. ניקוי בלחץ מים יעיל גם עבור קירות חיצוניים וחזיתות שעשויים מאבן ירושלמית, או מצופים בשפריץ, טיח צבעוני או אקרילי וגם עבור רעפים.

 

ניקוי רעפים בלחץ מים גבוה

יתרונות וחסרונות של ניקוי בלחץ מים

לצד היתרונות הרבים של ניקוי בלחץ מים, חשוב לדעת שלא תמיד הוא יהיה הפתרון האידאלי עבור המשטח שלכם. כך שלפני שאתם קוראים לבעל מקצוע, שימו לב לנקודות הבאות: 

וי שומר על המשטח - מכיוון שהחומר הפעיל היחיד כאן הוא מים, אין סכנה שהניקוי יגרום לנזק בלתי הפיך למשטח שלכם.

וי חסכוני במים - הסוד הוא בעוצמה, לא בכמות. נסו לראות כמה מים תצרכו עם צינור המים של הגינה שלכם עבור פעולה דומה. 

וי אקולוגי - שיטת ניקוי שלא מערבת חומרים כימיים או חומצות אלא רק מים.

איקס לא מתאים לכל משטח - לעומת הרשימה הארוכה של ריצופי האבן שמתאימים לניקוי בלחץ מים ויגיבו לו ממש טוב - הדק שלכם, נגיד, יודה לכם יותר אם תשקיעו בו עם חידוש דק מקצועי

איקס לא תמיד הכי יסודי שיש - אם אתם מחפשים ניקוי יסודי לריצוף הגרנוליט שלכם לדוגמה - עדיף שתלכו על ניקוי בחומצת מלח. 

איקס נשארים בחוץ - ניקוי בלחץ מים גבוה על ידי בעל מקצוע מתאים בעיקר לניקוי משטחי חוץ. הוא אמנם מתאים לניקוי מכונות בתוך מפעלים, אבל פחות בחללים סגורים שיש בהם ויטרינות יקרות של סבתא.

 

ניקוי ריצוף חוץ בלחץ מים גבוה

דגשים שמורידים לחץ

טיפהניקוי בלחץ מים גבוה של חברות ניקיון ופוליש לא מתאים לשטיפת רכבים וחלונות - הגרניק הוא מכונה המתיזה מים בעוצמה גבוהה במיוחד שלא מתאימה לשטיפת חלונות ועלולה אפילו לשבור אותם. כך שאם אתם רוצים לשטוף את הרכב - בעל המקצוע שיגיע להבריק לכם את החזית פחות יוכל לעזור לכם בזה. 

טיפהקבלו אקסטרה טיפ: כדי לשמור על הריצוף שלכם מבריק לאורך זמן, שאלו את בעל המקצוע אם הוא יכול גם לאטום לכם את המשטח לאחר הניקוי. לא כל בעלי המקצוע עושים את זה ולא כל סוגי הריצוף מתאימים (אבל רובם כן) - כך ששווה לשאול מחייך


מחיר ניקוי בלחץ מים

טווח המחירים רחב מאוד ומושפע ממשתנים כמו גודל המשטח שאותו תרצו לנקות ועד כמה הוא מאתגר (כתמי שמן על הריצוף מכמה עשרות ערבי על האש או אבק תמים שפשוט נתקע בחריצים?) כדי שתקבלו מושג כמה בערך זה עומד לעלות נגיד שעבודה שנחשבת לקטנה היא משטח של 100 מ"ר ללא אתגרים מיוחדים ומחירה יהיה כ-2,000 ש"ח ועבודה גדולה (נניח 1,000 מ"ר) ו/או מורכבת יכולה גם להגיע ל6,000 ש"ח ויותר.

ניקוי חזית של בית פרטי יתומחר בדומה לניקוי ריצוף חיצוני, אך ניקוי של חזית בניינים כבר מערב שימוש בסנפלינג - אותו לא כל בעלי המקצוע מבצעים ואם כן, התמחור יהיה גבוה יותר בהתאם.


המלצות על חברות ניקיון ופוליש

עכשיו שאתם יודעים מה זה ניקוי בלחץ מים, לאילו משטחים הוא מתאים ומה המחירים, תוכלו להחליט אם זו העבודה שאתם זקוקים לה ואם היא עומדת בתקציב שלכם. אם אתם לא בטוחים, תמיד תוכלו להתקשר לאחד מבעלי המקצוע המדורגים באתר ולהתייעץ איתם. בהצלחה! מחייך


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך עובד ניקוי בלחץ מים?

על ידי מכונה שנקראת גרניק המתיזה מים קרים או חמים בלחץ גבוה, הלכלוך נתלש מהמקום או מתמוסס ומותיר את המשטח נקי מלכלוך ומחיידקים. 

מה המחיר של ניקוי בלחץ מים?

טווח המחירים רחב מאוד ומושפע ממשתנים כמו גודל המשטח שאותו תרצו לנקות ועד כמה הוא מאתגר כדי שתקבלו מושג כמה בערך זה עומד לעלות נגיד שעבודה שנחשבת לקטנה היא משטח של 100 מ"ר ללא אתגרים מיוחדים ומחירה יהיה כ-2,000 ש"ח ועבודה גדולה (נניח 1,000 מ"ר) ו/או מורכבת יכולה גם להגיע ל6,000 ש"ח ויותר.

ניקוי חזית של בית פרטי יתומחר בדומה לניקוי ריצוף חיצוני, אך ניקוי של חזית בניינים כבר מערב שימוש בסנפלינג - אותו לא כל בעלי המקצוע מבצעים ואם כן, התמחור יהיה גבוה יותר בהתאם.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק