עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניקוי גרניט פורצלן

אתם בטח לא אוכלים מהרצפה, אבל נכון שהייתם רוצים שיגידו שאפשר לעשות את זה מגרניט הפורצלן שלכם? ניקוי יסודי של גרניט פורצלן כדאי לעשות פעם בשנה וחברות ניקיון גובות עליו 20-25 ₪ למ"ר. רוצים לדעת איך עושים את זה ואיך שומרים על ניקיון גרניט פורצלן לאורך זמן? הכל במאמר הבא.


ניקוי גרניט פורצלן

גרניט פורצלן הוא אחד המשטחים הפופולריים ביותר בעיצוב הבית, גם על הרצפה וגם כחיפוי לקיר. הוא עשוי מפורצלן וחומרים נוספים שחוברו יחד בחום גבוה, והפכו לחזקים כמו גרניט.

תרסיס חיטוי תוכלו לנקות משטחי גרניט פורצלן בעצמכם או בעזרת חברת ניקיון (תלוי כמה כוח ורצון יש לכם). אם מדובר במשטח לא גדול עם כתמים פשוטים להסרה, תוכלו להשתמש בחומרי ניקוי שמתאימים לגרניט פורצלן ומכונת קרצוף ביתית.

לעומת זאת, אם מדובר במשטח גרניט פורצלן גדול, אם אין לכם מכונת קרצוף או שסתם בא לכם להתפנק, כדאי לפנות לחברת ניקיון שיכולה לנקות מהר יותר ובצורה איכותית יותר (ועל כך בהמשך). במאמר הבא נתמקד בכל מה שצריך לדעת על ניקוי גרניט פורצלן עם חברות ניקיון.

תרסיס חיטוי חשוב לומר שמשטח הגרניט פורצלן לא יעבור מהפך בזכות הניקיון - הוא לא יראה יותר מבריק או יותר מט, אלא "רק" יראה כמו חדש: ללא אבק או כתמים.

חשוב גם לדעת שבניגוד לשיש גרניט, אי אפשר ללטש או להבריק גרניט פורצלן בגלל שהוא עשוי מאבן סינטטית ועלול להיסדק בזמן העבודה.

תרסיס חיטוי אם החלטתם לנקות בעצמכם, צפו בשי, בעל חברת ניקיון, שמסביר איך לקרצף רצפה בעזרת מכונת קרצוף:


תהליך ניקוי גרניט פורצלן

תהליך הניקיון של רצפת גרניט פורצלן מתבצע בכמה שלבים:

מספר 1 צבוע קרצוף עם מכונת קרצוף - הכוכבת של האירוע היא מכונת הקרצוף. שימו לב שמכונת קרצוף לרצפה שונה ממכונת קרצוף לחיפוי קיר ולכן צריך לעדכן את חברת הניקיון מראש בכל מה שאתם רוצים לנקות. מכונת קרצוף יכולה לעשות כמה דברים במקביל ולחסוך לא מעט זמן:

  1. למרוח חומרי ניקוי: המכונה תמרח חומרי ניקוי חומציים ולא רעילים, בניגוד לחומצת מלח, מה שאומר שתוכלו להישאר בבית בזמן הניקיון. חומרי הניקוי ימיסו את הכתמים שעל גרניט הפורצלן מבלי לפגוע בו.

  2. לקרצף עם סקוץ': לא סתם קיבלה המכונה את שמה. בזמן מריחת חומרי הניקוי, המכונה תקרצף את גרניט הפורצלן בעזרת סקוץ' שמסתובב במהירות ועוצמה גבוהות, כמו שמנקים צלחת מלוכלכת רק ממש חזק.

  3. לשפוך מים: ואם כל זה לא מספיק, בזמן שהיא מורחת חומרי ניקוי ומקרצפת, מכונת הקרצוף תשפוך מים נקיים, כמו בכל שטיפת רצפה. כפרה עליה.

מספר 2 צבוע ייבוש הרצפה או הקיר - כל מה שנשאר לעשות עכשיו הוא לייבש בעזרת סמרטוט או מכונה ייעודית. גם כאן יש מכונה אחת לניקוי רצפת גרניט פורצלן ומכונה אחרת לניקוי של חיפוי לקיר מגרניט פורצלן, ואחת לא יכולה להחליף את השנייה.

מספר 3 צבוע ניקוי פוגות ורובה - פוגות הן הרווח הקטן שנמצא בין האריחים. רובה הוא החומר שנמצא בין הפוגות ומונע חדירת מים לתשתית שנמצאת מתחת לגרניט פורצלן. את ניקיון הרובות והפוגות תוכלו לעשות בקלות בעצמכם או לבקש מחברת הניקיון שכבר נמצאת אצלכם, מה שיעלה את המחיר בכמה שקלים פר מ"ר אבל לא יאריך את העבודה בהרבה זמן.
 

מכונת קרצוף גרניט פורצלן
 

פוליש קריסטל לרצפה עם כל הכבוד למכונת הקרצוף, ויש כבוד, אנחנו ממליצים גם למרוח שכבת סילר: הסילר ישמש שכבת הגנה נוספת ויעזור לרווח את הזמן בין ניקוי לניקוי בכמה חודשים, כך שתצטרכו לנקות את גרניט הפורצלן ביסודיות פעם בשנה וחצי במקום פעם בשנה.

גרניט פורצלן הוא חומר שמתייבש מהר מאוד, ממש תוך שעות ספורות. זה אומר שתוכלו לדרוך על הרצפה או לגעת בקיר כרגיל עוד באותו היום. שכבת סילר, לעומת זאת, מתייבשת רק אחרי 8-12 שעות.

כדי לתת לכם הערכת זמן למשך העבודה, נספר ששני עובדים יכולים לנקות 200 מ"ר ביום עבודה אחד. מריחת הסילר תיארך אותה כמות זמן כמו הניקיון: אם תרצו להוסיף שכבת סילר בסיום הניקיון על גרניט פורצלן באורך 200 מ"ר, לדוגמא, גם מריחת הסילר תיקח יום עבודה אחד.
 

אריחי גרניט פורצלן

מחיר ניקוי גרניט פורצלן

חומרי ניקיון מחיר ניקוי גרניט פורצלן נע בין 20-25 ₪ למ"ר.

חומרי ניקיון מחיר תוספת סילר נע בין 30-50 ₪ למ"ר.

המחירים לא כוללים מע"מ.

שימו לב שאם המשטח שלכם גדול במיוחד (מעל 200 מ"ר) או מלוכלך במיוחד, המחיר יהיה יקר יותר.
 

ניקוי משטח גרניט פורצלן בעזרת מכונת קרצוף

חברות ניקיון לניקוי גרניט פורצלן

אז כדי שגרניט הפורצלן שלכם יהיה מספיק נקי כדי לאכול ממנו, הגיע הזמן להזמין חברת ניקיון מקצועית שתנקה אותו. איפה מוצאים חברה כזאת? טוב ששאלתם, בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימת חברות ניקוי גרניט פורצלן מומלצות, עם חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה ניקוי גרניט פורצלן?

ניקוי גרניט פורצלן עולה 20-25 ש"ח למ"ר.
אם תרצו להוסיף סילר, תוסיפו למחיר עוד 30-50 ש"ח למ"ר.

אפשר לעשות פוליש לגרניט פורצלן?

גרניט פורצלן היא אבן סינטטית ולכן אי אפשר ללטש או להבריק אותה.

כל כמה זמן צריך לנקות גרניט פורצלן?

מומלץ לעשות לגרניט פורצלן ניקוי יסודי פעם בשנה. אם מרחתם שכבת סילר, מומלץ לעשות ניקוי יסודי פעם בשנה וחצי.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק