עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניקוי משטחי בטון

מי לא רוצה להתחיל את היום בטון שמח כשהוא רואה משטח בטון נקי? כדי לוודא שגם משטח הבטון שלכם מסביר פנים, נסביר את כל מה שצריך לדעת על ניקוי משטחי בטון: איך עושים את זה, כמה זמן זה לוקח וכמה זה עולה (ספוילר: 50 ש"ח למ"ר). אה, וגם נסביר מה ההבדל בין ניקוי משטח בטון לליטוש בטון. מוכנים?


ניקוי משטחי בטון

גילוי נאות: ניקוי משטחי בטון לעולם לא יראה כמו ליטוש בטון, שממש מוריד שכבה מהבטון ומלטש אותו כדי שיהיה חלק. ניקוי משטח בטון אמנם מנקה את הבטון אבל לא יגרום לו להיראות חדש לגמרי.

בניגוד לליטוש בטון, שבסופו של דבר ידרוש יציקה מחודשת של המשטח בגלל שמורידים ממנו שכבות, כמעט תמיד אפשר לנקות את המשטח ויש אפילו לא מעט אנשים שאוהבים את מראה השחיקה הטבעית. וזה עוד לפני שהזכרנו את ההבדל המשמעותי במחיר: 80 ש"ח למ"ר בליטוש בטון לעומת 50 ש"ח למ"ר בניקוי.

חברת ניקיון מנקה משטח בטון בעזרת מכונה


תהליך ניקוי משטחי בטון

ניקיון משטחי בטון מתבצע בכמה שלבים:

מספר 1 צבוע פגישת תכנון והצעת מחיר - אין טוב ממראה עיניים. עוד לפני שחברת הניקיון תתחיל לעבוד, היא תגיע לראות את משטח הבטון בעצמה. כך היא תוכל למדוד את המשטח, לבדוק את מצבו, לחשב כמה אנשי צוות דרושים לעבודה, איזה ציוד תצטרך להביא וכמובן לתת הצעת מחיר מדויקת, בלי הפתעות מאוחרות ולחשב כמה זמן יקח לה לבצע את העבודה.

מספר 2 צבוע קרצוף עם מכונת קרצוף בטון - מכונת קרצוף היא כל יכולה. מכונת קרצוף הבטון שחברת הניקיון תביא איתה יכולה לעשות כמעט הכל:

  1. למרוח חומרי ניקוי: המכונה תמרח על משטח הבטון מנקה פוגות (הרווח בין אריח לאריח) וחומרים חומציים נוספים, אבל לא חומצת מלח (אלא אם היא מדוללת) - האדים שלה עלולים לפגוע במשטחים שליד, כמו קירות חיצוניים. חומרי הניקוי האלה ימיסו את הכתמים שעל המשטח.

  2. לקרצף בעזרת מברשות: תוך כדי מריחת החומרים, המכונה תקרצף את משטח הבטון במהירות וביעלות בעזרת מברשות חזקות שיסתובבו במהירות. כך המכונה תחסוך המון יזע ודמעות.

  3. לשפוך ולשאוב מים: מכונת הקרצוף תשפוך מים נקיים תוך כדי שהיא תשאב את המים המלוכלכים. חבל שהיא לא יכולה גם לאסוף את הילדים מהגן אבל אף אחד לא מושלם.

מערבל בטון מריחת סילר (אם רוצים) - סילר יכול לשמש בתור שכבת הגנה נוספת, שתרווח את הזמן בין הניקיונות בכמה חודשים טובים. סילר (Sealer = אוטם) יכול לשמור על מראה רטוב או דווקא להגיע גם בגימור שקוף, כך שלא תבחינו בו כלל.
לא נבלבל אתכם במושגים מבלבלים אבל כן נספר שהסילר מגיע באחוזים, כמו אלכוהול: 

חומרי ניקיון סילר 20%, שנחשב לפשוט ובדרך כלל משתמשים בו ליצירת שכבת בסיס (פריימר).

חומרי ניקיון סילר 30%, שיתן אפקט רטוב ומבריק יותר למשטח.

אם תבחרו להוסיף לניקיון גם שכבת סילר, תצטרכו לחכות לפחות 24 שעות אחרי הניקיון הבסיסי, כדי שמשטח הבטון יהיה נקי ויבש לחלוטין - זה אומר שבזמן הזה לא תוכלו לדרוך על המשטח בעצמכם.

מכונה לניקוי משטח בטון

חברות ניקיון ממליצות לבצע את ניקוי משטחי הבטון בעונות יבשות, כדי שמזג האוויר יאפשר עבודה רציפה ומשטח הבטון יתייבש במהירות, בין 8-12 שעות. כך תוכלו לחזור להשתמש בו מיד אחרי שיתייבש.

משך מריחת הסילר זהה למשך הניקיון: אם חברת הניקיון ניקתה את משטח הבטון במשך יום אחד, מריחת הסילר תיקח יום אחד - זאת אומרת שחברת הניקיון תגיע ליומיים, עם יום הפסקה באמצע. בין אם בחרתם בסילר 20% ובין אם בחרתם ב-30%, הסילר יתייבש תוך 8-12 שעות. רק לאחר מכן תוכלו לחזור להשתמש במשטח הבטון ולהתפעל מכמה שהוא נקי.

כדי לסבר את האוזן, הכנו לכם שתי דוגמאות לכמה זמן הניקוי יכול לקחת:

חומרי ניקיון ניקוי משטח בטון בגודל 100-150 מ"ר יכול לקחת יום עבודה אחד. אם תבחרו להוסיף שכבת סילר, העבודה תיקח שלושה ימים.

חומרי ניקיון ניקוי משטח בטון בגודל 200-400 מ"ר יכול לקחת שלושה ימי עבודה. אם תבחרו להוסיף שכבת סילר, העבודה תיקח שבעה ימי עבודה.

ניקוי משטח בטון

מחיר ניקוי משטחי בטון

המחירים כוללים מע"מ:

מחיר מחיר ממוצע לניקוי משטחי בטון הוא כ-50 ₪ למ"ר

מחיר מחיר תוספת סילר 20% נע בין 30-50 ₪ למ"ר

מחיר מחיר תוספת סילר 30% נע בין 70-100 ₪ למ"ר

מכונת ניקוי משטחי בטון בפעולה

חברות ניקוי משטחי בטון

אם שמרתם על טון חיובי לאורך הקריאה, הגיע הזמן להזמין חברת ניקיון שתנקה את משטח הבטון שלכם. איפה מוצאים חברה כזאת? טוב ששאלתם, בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימת חברות ניקוי משטחי בטון מומלצות, עם חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה לנקות משטח בטון?

מחיר ממוצע לניקוי משטח בטון הוא 50 ש"ח למטר רבוע.
אם תרצו להוסיף סילר 20%, תצטרכו להוסיף עוד 30-50 ש"ח למטר רבוע.
אם תרצו להוסיף סילר 30%, תצטרכו להוסיף, עוד 70-100 ש"ח למטר רבוע.

כמה זמן לוקח לנקות משטח בטון?

הכל תלוי בגודל המשטח, המצב שלו וכמה אנשי צוות עובדים עליו. הכנו לכם שתי דוגמאות:

  • ניקוי משטח בטון בגודל 100-150 מטר רבוע יקח יום עבודה אחד. בתוספת סילר העבודה תיקח שלושה ימים.
  • ניקוי משטח בטון בגודל 200-400 מטר רבוע יקח שלושה ימי עבודה. בתוספת סילר העבודה תיקח שבעה ימי עבודה.
מה ההבדל בין סילר 20% לסילר 30%?

בדרך כלל למשטחי בטון עוד שכבת סילר, לטובת שכבת הגנה נוספת. ההבדל בין הסילרים נובע בעיקר מהנראות שלהם:

  • סילר 20% נחשב לפשוט יותר ומשמש בעיקר לשכבת בסיס (פריימר). הוא בדרך כלל שקוף ולא מבחינים בו.
  • סילר 30% נחשב לחזק ואיכותי יותר, ויכול לתת אפקט מבריק ונראות רטובה למשטח הבטון.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק