מוקד מידרג: 1-700-707-233

שזירת פרחים לאירועים

שזירת פרחים לאירוע היא הטרנד המוצלח ביותר של עונת החתונות. כי ביננו, איזו אורחת לא הייתה רוצה קשת פרחים + עציץ נענע קטן למזכרת. כאן תגלו מה כוללת עמדת שזירת פרחים לאירועים, כמה היא עולה (מתחיל מ-2,500 ש''ח) ואפילו נצרף המלצות על שוזרי פרחים שיגשימו לכם חלום בצורת זר 

שזירת פרחים לאירוע

בדרך כלל שזירת פרחים מתקשרת לעיצוב זרי פרחים לראש, אבל תחום שזירת הפרחים באירועים ממש לא נגמר שם. אז מה כוללת עמדת שזירת פרחים לאירוע?

פרח ורוד עיצוב האולם וסידור פרחים לשולחנות

פרח ורוד סידור פרחים לחופה, בר או עמדת צילום (בכל זאת, עיצוב פרחוני לא בא ברגל). 

פרח ורוד עמדת שזירת פרחים בה כל אורח מקבל אביזר פרחוני במתנה (כמו זר לראש, קשת, סיכות או צמיד ליד, בהתאם למה שספק הפרחים מציע).

 שימו לב שלא כל שוזרי הפרחים יבצעו את כל סוגי השזירות, כך שחשוב לוודא זאת מראש. 

 

שזירת פרחים לשולחן אירוע
שזירת פרחים לחופה

איך עובדת עמדת שזירת פרחים לאירוע

אז איך עובדת עמדת שזירת פרחים לאירוע מרגע ההזמנה ועד סיום האירוע? 

אחד מתאמים - נהוג לשריין ולתאם תאריך עם מפעיל או מפעילת העמדה לפחות שבוע מראש, אך כמובן שעדיף אפילו לפני. 

שתיים מחליטים מה שוזרים - זרים לאורחים, קישוטי שולחנות, סידור החופה או כל דבר אחר. לאחר מכן, מתפנים להחליט על הקו העיצובי. קו עיצובי הוא בעצם בחירת סוגי סגנונות הפרחים שיעצבו את האירוע, כולל הסרטים והאביזרים הנלווים לפרחים. בין אם אתם יודעים כבר אילו פרחים תרצו באירוע ובין אם לא, החלטה על קו עיצובי היא החלטה הכרחית.

שלוש בוחרים טיימליין - כאן תצטרכו להחליט באיזה חלק באירוע תרצו שעמדת שזירת הפרחים תפעל - בקבלת הפנים, במהלך הטקס או בזמן האוכל והריקודים.  

ארבע מתכוננים, מתקשטים ונהנים -  ביום האירוע צוות שוזרי הפרחים יגיעו כ-3 שעות לפני תחילת האירוע להעמיד את העמדה ולסדר את החלל. במהלך האירוע, שוזרי הפרחים יתפעלו את העמדה וידאגו שכל האירוע יעבור בצורה חלקה ופרחונית. בניגוד לאטרקציות שונות לאירועים, כמו עמדות צילום או עמדות משחק, עמדת שזירת פרחים לא דורשת הרבה משאבים או מקום. כך שאפילו שני דליים ושולחן קטן יוכלו להספיק (כך גם אפשר יהיה למקם אותה איפה שתרצו באירוע).

חמש מפנים את העמדה - בסיום האירוע, שוזרי הפרחים יפנו את העמדה וישאירו מקום נקי ומסודר. אם ישארו פרחים, הם יארזו וינתנו לכם בסיום האירוע. בכל זאת, שילמתם עליהם.

כוכבית שדרוגים - אם מקום האירוע לא מאפשר שימוש בשולחן או עמדה לצורך הפרחים, שוזרי הפרחים יוכלו להגיע עם עמדה משלהם (ללא תוספת תשלום). כדי לשדרג את עמדת שזירת הפרחים, ניתן להמיר אותה לעמדת פרחים בתוך רכב יוקרתי או לעצב עמדה ככל שעולה על רוחכם (שמענו שגם אופניים ישנים יכולים להתאים ולתת מראה רטרו). בכל אופן, אל תשכחו לבדוק את האופציות עם שוזר הפרחים. 😊

 

עיצוב חופה עם פרחים
עיצוב שולחנות עם פרחים
זרי ראש מפרחים

סוגי פרחים לעמדה

אז איזה סוגי פרחים מתאימים לכל שלב באירוע? 

פרח ניוד לקישוט החופה והאולם, יתאימו פרחים גדולים כמו סחלבים או שושנים למיניהם. לאביזרים יתאימו פרחים קטנים יותר כמו ציפורן וגיבסנית. אם בחלום שלכם האירוע צריך להיות מלא בורדים או כל פרח עונתי אחר שלא ניתן להשיג באותה העונה, תוכלו לבקש מספק הפרחים והוא עשוי לייבא אותם מחוץ לארץ (בתוספת תשלום שמפורטת בהמשך).  

פרח ניודלשולחנות האורחים יתאימו בדרך כלל צמחי תבלין. הם אמנם מרשימים פחות מצמחי נוי, אבל הם פרקטיים הרבה יותר כמתנה ומזכרת לאורחים באירוע. בדרך כלל נהוג לקשט שולחנות אורחים בכמה צמחי תבלין קטנים כמו זעתר, בזיליקום, פלפל או נענע, שיוסיפו ריח נעים לשולחן. 

לפעמים האורחים באירוע שוכחים או לא מודעים לכך שכל הפרחים והעציצים באירוע הם מתנה שאפשר לקחת הביתה, כך שאנחנו ממליצים להשקיע בשלט מתאים 😊

שימו לב - בדרך כלל פרחי נוי משמשים לעיצוב חללי האולם, אך לרוב הם פרחים עונתיים. לכן, הפרחים שתוכלו לבחור לאירוע יהיו תלויים בזמן בשנה בו אתם חוגגים (למרות שמרבית ספקי הפרחים יציעו במלאי גם פרחים רב שנתיים כמו גרברות, גיבסניות וחרציות).

 

פרחים שונים לשזירה

 

צמחי תבלין על שולחן

טיפים לשזירת פרחים לאירועים

עיצוב אירוע יכול להיות לא פשוט בכלל, במיוחד לאלו מאיתנו שפחות מחוברים לצד העיצובי שלהם. שוזרי הפרחים יוכלו כמובן לכוון אתכם לעיצובים שונים, אך רצוי שתגיעו עם תמונה כללית של מה שתרצו באירוע. הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם לבחור בעיצוב הפרחוני שמתאים לכם:

פרח חום שמרו על פלטת צבעים. נסו לחשוב על 2-3 צבעים שתרצו לשלב באירוע שלכם ובחרו פרחים שיתאימו לכך, בגוונים שונים. 

פרח חום הגודל כן קובע. חלל שיהיה מעוצב בפרחים שכולם באותו גודל ואורך יראה פחות עמוס ומלא. חשוב לשלב פרחים בגדלים שונים כדי ליצור נפח ולהדגיש את הפרחים באולם. 

פרח חום אחידות. בחרו תמונות השראה של סידורי פרחים שאהבתם במיוחד ועצבו לפי זה את כל העמדות באירוע. יותר מדי סידורים שונים ייצרו עומס עיצובי (אגב, פינטרס לגמרי פתוח בפניכם ורצוי לחפש השראה לא רק אצל הספק שבחרתם).

 

פרחים לשזירה באירועים
עיצוב הצעת נישואים
כתר מפרחים לאירועים

מחיר שזירת פרחים לאירוע

מחיר עמדת שזירת פרחים נע בין 2,500 ל-3,000 שקלים. אם תרצו להוסיף סידורי פרחים לשולחנות ולקשט את האולם, תצטרכו להוסיף תשלום כתלות בסוגי הפרחים: 

 

עיצוב

מחיר

עיצוב פרחים שולחן

300-150 ש''ח פר שולחן

עיצוב פרחים לחופה או לבמה 

800- 2,000 ש''ח

עיצוב פרחים לבר 

500 -1,500 ש''ח 

 

פרח ורוד המחיר המצויין כולל מע''מ וכן נציגים שיתפעלו את עמדת הפרחים במהלך האירוע (וכמובן את הפרחים עצמם). 

פרח ורוד מחיר עמדת שזירת פרחים הוא בדרך כלל קבוע וכולל את הפרחים עצמם בלבד. 

פרח ורוד תוספת פרחים שאינם גדלים בעונת האירוע או פרחים בייבוא מיוחד יעלו את המחיר בעוד 400 -600 שקלים. 

פרח ורוד המחיר המצויין הוא לחמש שעות עבודה (כולל הכנת החלל לפני האירוע). השכרת העמדה לזמן ממושך יותר תוסיף כ-200 ש''ח לשעה. 


מפעילי עמדות פרחים מומלצים לשזירת פרחים באירועים

פיית היער הקסום התקשרה, והזמנת הפרחים שלכם מוכנה! כדי לוודא שעיצוב הפרחים יהיה קסום במיוחד, ריכזנו עבורכם רשימה של ספקי פרחים מומלצים שיוכלו לשדרג לכם את האירוע. אחרי שתבחרו ספק מתאים לשזירת פרחים לאירוע, יתקשר אליכם נציג מהאתר על מנת שתחוו את דעתכם על עבודתו. שיהיה במזל טוב 😊

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה עמדת שזירת פרחים לאירועים?

מחיר עמדת שזירת פרחים לאירוע נע בין 2,500-3,000 שקלים. עיצובי פרחים שונים באולם יהיו בתוספת מחיר. 

איזה פרחים ניתן לשלב בשזירת פרחים?

ניתן לשלב בשזירת פרחים כל פרח שמתחשק לכם. שימו לב שלרוב פרחים המוצעים לשזירה יהיו פרחי העונה.

כמה זמן עמדת שזירת פרחים תפעל באירוע?

עמדת שזירת פרחים תפעל בשעתיים הראשונות של האירוע בדרך כלל, עד לתחילת הריקודים. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק