מוקד מידרג: 1-700-707-233

שולחנות משחק להשכרה

יום הולדת עם שולחנות משחק הוא החלום של כל ילד ולא בכדי, אנחנו עוד זוכרים את הימים בהם פאקמן שלט בעולם. בכל מקרה, במחיר של בין 900- 1,200 שקלים, תוכלו לסגור יום הולדת עם שולחנות משחק להשכרה מהסרטים. 3, 2, 1 (דג מלוח), אנחנו מתחילים


שולחנות משחק להשכרה

שולחנות משחק הם דרך מעולה להעסיק ילדים אנרגטיים (וגם הורים) באירועים החגיגיים של חייהם. אבל איך תדעו אם למסיבה שלכם תתאים תוספת של שולחנות משחק? הנה קווים מנחים לבדיקה:

פלייסטיישן שולחנות משחק להשכרה מתאימים לאירועים קטנים של עד 50 אנשים. מרבית שולחנות המשחק מתאימים למשחק של אדם אחד או שניים ואם יהיו מאות אנשים במסיבה, העמדות לא ממש יהיו מרכז הרחבה ויהיה תור למשחק. אז אם המסיבה שלכם גדולה – אולי מתאימה לכם אטרקציה אחרת לאירוע

פלייסטיישן שולחנות משחק לא מתאימים לאירועים ממושכים. בדרך כלל תקבלו את שולחנות המשחק ששכרתם ל-3-5 שעות ובכל הזמן הזה יהיה אתכם מפעיל של השולחנות מטעם המשכיר. אם תרצו להשאיר את המשחקים ללילה לא תהיה אחריות על הרכוש, המחיר יעלה מאוד והרבה משכירים לא יסכימו לכך בכלל. 

פלייסטיישן שולחנות משחק להשכרה צריכים חלל גדול. כל עמדת משחק תתפוס כ-2 מ׳׳ר בחדר ויש משחקים שדורשים אפילו יותר מקום (נגיד כדורסל זוגי). תוסיפו 2- 3 עמדות משחק וסלון רגיל כבר לא מספיק. אם אתם רוצים לשכור שולחנות משחק, תדאגו לחלל מספיק גדול שיוכל להכיל אותם. 

 

שולחן פינג פונג להשכרה

סוגי שולחנות משחק להשכרה

רוב משכירי עמדות המשחק מחלקים את המשחקים לשלוש קטגוריות, על פי מחיר ההשכרה שלהם:

פלייסטיישן שולחנות משחק ״רגילים״– סנוקר, שולחן כדורגל, פינג-פונג, ביליארד, שולחן הוקי, כדורסל, שולחן רולטה ויהיו ספקים שיוכלו אפילו להציע עמדות נוספות. משחקים אלו הם משחקי הבסיס ועליהם יגבה המחיר הנמוך ביותר (אל תדאגו, נגיע לכל המחירים בהמשך).

 

כדורגל שולחן לאירועים

 

פלייסטיישן עמדות מולטימדיה ופלייסטיישן– כל קטגוריית משחקי השלט תכנס תחת קבוצה זו, כמו פלייסטיישן, אקס בוקס, ווי וקונסולות משחק נוספות. זו הקבוצה היוקרתית יותר. 

 

עמדת פלייסטישן להשכרה

 

פלייסטיישן עמדות VR– עמדות משחק מציאות מדומה, כן כן, מה שאתם מכירים עם המשקפיים הענקיות על הפנים. עמדות אלו נחשבות לפופולריות מאוד לאחרונה ובהתאם הן גם הכי יקרות ובדרך כלל ניתן להשכיר אחת בלבד לאירוע. 

 

VR מציאות מדומה

 

שולחנות משחק להשכרה מגיעים בחבילות. מרבית משכירי שולחנות משחק לא יסכימו להשכיר עמדה אחת בלבד וההשכרה מתחילה משלוש עמדות משחק לפחות (מכל הסוגים).


השכרת שולחנות משחק – איך זה עובד

החלטתם שאתם מעוניינים בשולחנות משחק להשכרה? הנה מה שהולך לקרות, שלב אחרי שלב:

מספר 1 בוחרים כמה עמדות רוצים לאירוע ואיזה סוג של משחקים (מבין הקטגוריות של הפסקה הקודמת).

מספר 2 מצלצלים למשכיר שולחנות משחק ושואלים איזה חבילות הוא מציע (משכירים רבים עושים ״דילים״ על שלישיות מסוימות של משחקים וזה יכול גם לחסוך במחיר וגם למנוע התלבטות במה לבחור).

מספר 3 קובעים זמן ומקום עם המשכיר. המחיר שתשלמו על עמדות המשחק כולל את השינוע של המשחקים למקום האירוע ובחזרה ממנו. שימו לב שמרבית המשכירים לא יסכימו לכם להוביל את המשחק בעצמכם, מחשש שייהרס. אז אולי לא תוכלו להוזיל את המחיר, אבל וואלה, לפחות לא תצטרכו לסחוב. 

 

עמדות משחקי וידאו להשכרה

 

מוודאים דברים חשובים:

פלייסטיישן כמה אנשים נשארים עם העמדות בזמן האירוע? משכירים תמיד משאירים עובדים במקום שיתפעלו בעיות וגם ידאגו לרכוש שלהם, וודאו שיש לכם מספיק נציגים לכמות האנשים באירוע לכל מקרה של תקלה או חוסר הבנה במשחק מסוים.

פלייסטיישן אם בכל זאת חס וחלילה קורה נזק לרכוש – מי אחראי? משכירים בדרך כלל לא יגבו כסף על בלאי קטן (כמו כוס משקה שנשפכה על משחק) כי זה חלק ממה שקורה באירוע חברתי. אבל, אם הנזק יהיה חמור במיוחד או שהוא לא יגרם בטעות, תצטרכו לשלם פיצוי, אז סכמו מראש על הסכום (מקסימלי) במקרה של נזק חמור. 

פלייסטיישן לכמה שעות ההשכרה? אירוע סטנדרטי הוא בדרך כלל בין 3-5 שעות. אם תרצו להשכיר את הציוד לזמן ארוך יותר, כנראה תצטרכו לשלם יותר (כ-100 ש׳׳ח לכל שעה) – בררו זאת מראש. 


מחיר שולחנות משחק להשכרה

ועכשיו לחלק החשוב – כמה יעלה לכם כל הסיפור? ריכזנו עבורכם את המחירים. שימו לב שכל המחירים כוללים: מע׳׳מ, מחירי שינוע ואפילו את המפעיל שינכח באירוע. 

 

פלייסטיישן מחיר 3 שולחנות משחק ״רגילים״ להשכרה נע בין 800-1,200 ש׳׳ח. המחיר הגבוה יהיה אם ההובלה של העמדות תיקח זמן רב (בגלל מרחק או פקקים, אז שווה לברר על משכיר משחקים באזורכם. 

מחיר של כל עמדת משחק נוספת נע בין 200-400 ש׳׳ח לעמדה. 

פלייסטיישן מחיר השכרת עמדת מולטימדיה בודדת נע בין 1,000-1,400 ש׳׳ח. בדרך כלל לא נהוג להביא יותר מעמדה אחת או שתיים (המחיר לא יורד כשכמות העמדות עולה) של מולטימדיה, כי הן פחות חברתיות ולא יוצרות משחק בין הילדים, אבל הילדים מאוד מתלהבים מהן. 

פלייסטיישן מחיר השכרת עמדת VR עומד על כ-1,400 ש״ח בממוצע לעמדה אחת. גם כאן, נהוג להביא עמדה אחת בלבד של עמדת VR.

 

עמדת משחק מציאות מדומה להשכרה

משכירי שולחנות משחק לאירוע מומלצים

יום הולדת היא חגיגה נורא נחמדת, בעיקר אם הילדים מעסיקים את עצמם. כדי שהמסיבה תעבור בצורה חלקה, עם כמה שיותר הנאה, ריכזנו עבורכם רשימה של משכירי שולחנות משחק לאירועים מומלצים, שמדורגים על ידי לקוחות קודמים. שיהיה במזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה שולחנות משחק ניתן לשכור?

אפשר לשכור כמעט כל משחק העולה על הדעת, החל מפינג-פונג ועל לעמדות VR. 

מה המחיר של שולחן משחק להשכרה?

משכירים רבים לא ישכירו פחות מ-3 עמדות משחק, ככה שקשה יהיה להשיג עמדת משחק בודדת להשכרה. מחיר שלוש עמדות משחק להשכרה נע בין 800-1,500 ש׳׳ח. 

עד איזה גיל מתאימים שולחנות משחק להשכרה?

לרוב, נהוג להזמין שולחנות משחק להשכרה עד לגילאי בר/ בת מצווה (כולל וגם פחות כמובן). אבל! גם מבוגרים יכולים להנות מהם באותה מידה :)

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק