עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת מערכת מולטימדיה לרכב - מחיר

את מערכת המולטימדיה לרכב ניתן לקנות באינטרנט אך קנייה אצל מתקין המערכות תתן לכם אחריות ותחסוך כאבי ראש. מחיר מערכת מולטימדיה לרכב מבוססת אנדרואיד נע בין 1,600-2,800 ₪ והוא משתנה לפי הרבה פרמטרים. כן, הטווח לא מצומצם אבל אל דאגה. אנחנו כאן בשביל לספר לכם מה משפיע על המחירים ומה יהיה מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב הספציפי שלכם. יאללה בואו, יש גם הצעות מחיר על התקנת מערכות מולטימדיה לרכב.

מערכת מולטימדיה לרכב מבוססת אנדרואיד

כמה עולה להתקין מערכת מולטימדיה לרכב?

בשורה התחתונה, מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב נע בין 1,000-2,800 ₪. למה הטווח כל כך רחב? פשוט כי השוק מלא בסוגים ואפשרויות. אפשר להתקין מערכת בסיסית הכוללת חיבור USB  ו-AUX ואפשר להתקין מערכת המחוברת לאנדרואיד. 

כסף מחיר מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה נע בין 1,000-1,200 ₪.

כסף מחיר מערכת מולטימדיה לרכב, מבוססת אנדרואיד, כולל התקנה, נע בין 1,600-2,800 ₪.

כסף מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב בלבד נע בין 250-500 ₪.

כסף מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב עם מצלמה נע בין 450-700 ₪.

 

זה עדיין טווח רחב כי גם בתוך הסוגים יש אפשרויות שונות. תוכלו להתקין GPS, חיישני רוורס, מצלמות וכל מה שאתם יכולים לדמיין. ובכלל, סוג הרכב עשוי להשפיע על המחיר. ריבוי האפשרויות קצת מקשה על היכולת לתת מחיר אחיד, אבל ננסה להתקרב כמה שיותר למחיר מערכת המולטימדיה שמתאימה לכם.

 

התקנת מערכת מולטימדיה לרכב עם מצלמות רוורס

מה משפיע על מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב?

אז החלטתם שאתם רוצים לשדרג את הנסיעה שלכם ולהתקין מערכת מולטימדיה לרכב. כמה זה צפוי לעלות? טוב, זה תלוי בפרמטרים שונים כמו; גודל המסך, זיכרון המערכת, סוג הרכב ועוד. בואו נפרט:

 

גודל מסך

מערכות המולטימדיה מגיעות עם מסכים בגדלים שונים - 9,7 או 10 אינץ'. 7 אינץ' זה הגודל הסטנדרטי, אך כמובן שזה תלוי בעיקר בצורך ובנוחות שלכם. ככל שהמסך יהיה גדול יותר כך המחיר יגדל בכמה מאות שקלים.

 

זיכרון המערכת

זיכרון המערכת הסטנדרטי נע בין 1-6 ג'יגה. ככל שהזיכרון יהיה גדול יותר, כך המערכת תוכל לעבוד במהירות גבוהה יותר. הזיכרון הסטנדרטי הוא 2 ג'יגה אך זה לגמרי תלוי בצורך שלכם. זיכרון של 4 ג'יגה יעלה את מחיר מערכת המולטימדיה לרכב בכ-500-700 ₪ ביחס לזיכרון של 2 ג'יגה.

 

התקנת מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד לרכב

 

סוג הרכב

סוג הרכב משפיע גם הוא על מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב. ברכבים כדוגמת קיה פיקנטו או מאזדה, ההתקנה פשוטה יותר מכיוון שיש ביקוש רב למערכות התואמות לרכב וכך המחיר יורד. לעומת זאת, אם יש לכם סיאט לדוגמה, המחיר צפוי להיות גבוה יותר.

 

חיישני רוורס

אם תרצו, אפשר להתקין חיישני רוורס שיחוברו למערכת המולטימדיה. צריך לומר שהחיישנים יכולים להיות טובים כשלעצמם ולא תמיד צריך להתקין אותם בתוך המערכת. מחיר התקנת חיישן רוורס משתנה בין סוגי הרכבים השונים ונע בין 300-600 ₪ בממוצע.

 

מצלמות רוורס

ניתן להתקין שני סוגים של מצלמות רוורס - מצלמות קדח שמתחברות לטמבון ומצלמות פרפר שיושבות על הלוחית. מצלמת קדח תוסיף לכם בין 250-350 ₪ למחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב, בעוד שמצלמת פרפר תוסיף לכם בין 350-500 ₪.

 

התקנת מערכת מולטימדיה פשוטה לרכב

 

מסכים במושבים

אם נמאס לכם לשמוע את הילדים רבים שם מאחורה, תוכלו להתקין זוג מסכים במושבים האחוריים. מחיר המסכים משתנה לפי גודלם ואיכותם, והם עולים בממוצע כ-2,000 ₪ לשני המסכים.

 

טיונר טלוויזיה

לא תמיד זה נצרך, אבל ניתן להתקין טיונר טלוויזיה שקולט את הערוצים הבסיסיים - 11,12,13 וכמובן ערוץ הכנסת. טיונר טלוויזיה צפוי להוסיף לכם עוד 500-900 ₪. מה שכן, אל תצפו בטלוויזיה בזמן הנסיעה, זה יעלה לכם יותר.

 

שדרוג מערכת קיימת

מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב תלוי גם במערכת שהייתה ברכב קודם. אם הייתה לכם מערכת מקורית, מתקין המערכות יצטרך להחליף אותה לגמרי והמחיר יהיה יקר יותר. אם כבר התקנתם בעבר מערכת מולטימדיה לא מקורית ברכב, ייתכן ומתקין המערכות יוכל להשתמש בחלק מהחלקים ובכך לחסוך לכם חלק מהעלויות.


תמונות של התקנת מערכות מולטימדיה לרכב - במידרג

התקנה של מערכת מולטימדיה בהונדה סיוויק 2006. ...
צילום: אורן א. רמת גן.
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב מיצובישי אאוטלנדר ...
צילום: ראש העין.
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב מסוג סקודה יטי.
צילום: ע. א. כפר סבא.
התקנת מערכת מולטימדיה לרכב מסוג טויוטה.
צילום: אסף ליבראטי, מודיעין.
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב מסוג יונדאי אקסנט ...
צילום: אייל אברהמוף, תל אביב.
התקנת מערכת מולטימדיה לרכב.
צילום: אביב יונגמן, תל אביב.
אספקת והתקנת מערכת מולטימדיה לרכב מסוג טיוטה ...
צילום: משה כהן, כרם בן שמן.
התקנת מערכת מולטימדיה לרכב מסוג הונדה בהגעה ...
צילום: אמיר אלון, יהוד.
התקנת מערכת מולטימדיה עבור רכב מסוג יונדאי ...
צילום: נתנאל באבאי, בית שאן.
אספקת והתקנת מערכת מולטימדיה לרכב מסוג Suzuki ...
צילום: יואל קדם, רחובות.

מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב - הצעות מחיר לדוגמה

טוב, היה פה הרבה מידע ואנחנו מקווים שהוא לא עשה לכם בלאגן. כדי לנסות לעשות קצת סדר ריכזנו לכם כאן מספר הצעות מחיר לדוגמה -

התקנת מערכת מולטימדיה לרכב - הצעת מחיר 1

  • סוג המערכת: מבוססת אנדרואיד.
  • סוג הרכב: קיה פיקנטו שנתון 2015.
  • גודל מסך: 9 אינץ'.
  • זיכרון: 4 ג'יגה.
  • תוספת: מצלמת קדח.

כסף סה"כ מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב - 2,800 ₪.

 

התקנת מערכת מולטימדיה לרכב - הצעת מחיר 2

  • סוג המערכת: רגילה.
  • סוג הרכב: סיאט שנתון 2012.
  •  גודל מסך: 7 אינץ'.
  • זיכרון: 2 ג'יגה.

כסף סה"כ מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב - 1,100 ₪.

 

התקנת מערכת מולטימדיה לרכב - הצעת מחיר 3

  • סוג המערכת: מבוססת אנדרואיד.
  • סוג הרכב: מיצובשי אאוטלנדר שנתון 2017.
  • גודל מסך: 10 אינץ'.
  • זיכרון: 4 ג'יגה.
  • תוספות: מצלמה ומסכים פשוטים בגב המסך.

כסף סה"כ מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב - 5,000 ₪.

 

התקנת מערכת מולטימדיה מתקדמת לרכב

קנייה והתקנה של מערכת מולטימדיה

רגע אחרי שדיברנו על מחיר התקנת מערכת מולטימדיה לרכב, צריך לשאול איפה קונים את מערכת המולטימדיה. אם תרצו תוכלו לקנות אותה באינטרנט ולהתקין אצל טכנאי המערכות ואם תרצו תוכלו לקנות אותה כבר אצל מתקין המערכות. מה עדיף? אם יש לכם את הידע הנצרך בלאתר את מערכת המולטימדיה שהכי מתאימה לצרכים שלכם, בהחלט ייתכן שתעדיפו לקנות אותה באינטרנט ולהתקין אצל טכנאי המערכות.

אם אין לכם את הידע המספק, לא שווה לקחת את הסיכון ולגלות שבסוף החלקים לא עובדים כמו שצריך. כשאתם קונים מערכת מולטימדיה אצל טכנאי המערכות אתם מקבלים אחריות גם על ההתקנה וגם על המערכת עצמה. בנוסף, אצל טכנאי המערכות תקבלו הצעת מחיר כוללת גם להתקנה (ממש מולטי-טאלנט), מה שיכול לחסוך לכם כאב ראש.

 

מערכת מולטימדיה לרכב עם waze

מתקיני מערכות מומלצים להתקנת מערכת מולטימדיה לרכב

בין אם עוד לא קניתם ובין אם כבר קניתם את מערכת המולטימדיה לרכב, לשם ההתקנה שלה אתם תצטרכו להיעזר בטכנאי מערכות. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם כאן רשימה של מתקיני מערכות מומלצים המתמחים בהתקנת מערכת מולטימדיה לרכב. לאחר כל התקנת מערכת, נציג מידרג פונה ללקוחות ומקבל מהם חוות דעת וציונים כך שהציונים תמיד מעודכנים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק