מוקד מידרג: 1-700-707-233

אילוף פודל טוי

פודל טוי אמנם נראה כמו צעצוע חמוד אבל אילוף פודל טוי זה ממש לא משחק ילדים. אילוף פודל טוי דורש לחשוף אותו לעולם, לתת לו להיות עצמאי ולהסתדר בכוחות עצמו. מה מחיר אילוף פודל טוי, איך להרגיל אותו לביקור במספרה ועל מה לשים דגש באילוף פודל טוי. כל המידע ממש כאן


פודל טוי

פודל טוי הוא סוג של כלב שמקורו בגרמניה. בעבר הוא התלווה לציידים, חיפש והביא את הציד שנפל לצייד. הפרווה הצפופה שלו אפשרה לו להיכנס למקורות מים ולדוג מהם את הציד בלי להיפגע מהקור.

פודל לפודל טוי, ממש כמו לפודל המוכר, יש פרווה צפופה ומתולתלת שדורשת תחזוקה גבוהה וביקורים תכופים במספרת כלבים והוא גם קיבל ממנו את יכולת החיפוש והאינטליגנציה הגבוהה.

פודל חום בהיר כמו שאפשר לנחש מהשם שלו, פודל טוי הוא קטן מאוד ונראה כמו צעצוע. אבל אל תתנו למראה להטעות אתכם, עדיין מדובר בכלב חכם וסקרן שצריך לקבל חשיפה נכונה לעולם כדי לא לפתח בעיות שונות כמו חרדת נטישה ותוקפנות.

פודל חום לחשיפה נכונה או התמודדות עם בעיות קיימות תוכלו להיעזר במאלף כלבים לאילוף פודל טוי שידע לאבחן את המקור הבעיות ולתת לכם כלים ותרגילים שיעזרו לכם וגם לכלב.

 

פודל טוי אחרי אילוף

אילוף פודל טוי

אילוף פודל טוי מתחיל כבר כשהוא גור וממש כמו באילוף גורי כלבים מגזעים אחרים, חלק מרכזי מהאילוף יוקדש לחשיפה שלו לסביבה.

כל דבר שהגור יפגוש עד גיל 4 חודשים יחשב בעיניו כחלק טבעי מהחיים. הרגלה לאנשים, כלבים אחרים, ועוד מאפיינים סביבתיים תמנע התפתחות של פחדים ובעיות התנהגות כשהכלב יתבגר.

 

חשיפה נכונה של גור פודל טוי לסביבה

כשמדובר בכלב מגזע קטן כמו פומרניאן, שיצו או במקרה שלנו, פודל טוי, החשיפה חשובה אפילו יותר.

הגודל של הכלב גורם לבעלים לרצות לגונן עליו כל הזמן, לא להפגיש אותו עם כלבים אחרים, לא לתת לילדים או אורחים להתקרב אליו ואפילו להרים אותו על הידיים כשרואים מפגש כזה מתקרב.

סימן קריאה נתחיל בלהגיד שאין איסור גורף על להרים כלב קטן על הידיים אבל חשוב להבין שאיזון הוא שם המשחק. כלומר, אם אתם נהנים מהפינוקים והכלב נהנה להיות על הידיים, אל תמנעו מזה לגמרי אבל גם אל תרימו אותו בכל הזדמנות.

סימן קריאה הרגילו אותו לעצמאות בכך שתשגיחו על פגישות שלו עם כלבים אחרים, חתולים, אורחים וילדים בלי להרחיק אותו מהם (אלא אם אתם רואים שהוא חשוף לסכנה אמתית).

סימן קריאה כלב שלא נחשף כמו שצריך עשוי לפתח תוקפנות לכלבים ואנשים. אם זה קרה תוכלו להיעזר בכמה טיפים לאילוף כלבים תוקפניים או להיעזר במאלף כלבים מקצועי. המאלף יאבחן את הסיבה לתוקפנות (כמו חוסר בפריקת מרץ, פחד ועוד), יעזור לכם במציאת פתרונות ויתן כלים לתרגול עצמאי.

 

 

טיפול בחרדת נטישה אצל פודל טוי

בגלל הנטייה להתייחס לפודל טוי כמו לצעצוע, להרים אותו ולא לתת לו להתמודד עם דברים לבד, הוא בסיכון גדול יותר לפתח תלות בבעלים שבהמשך עלולה להפוך לחרדת נטישה.

סימן שאלה איך תרגילו את הפודל לעצמאות? תוכלו להשתמש בגדר או כלוב אילוף וכך להשאיר אותו לבד בלי לדאוג שיגרם לו או לסביבה נזק. בהמשך כשאתם רואים שהוא מסוגל להתמודד עם השהייה לבד, תוכלו להוציא את הגדר או הכלוב.

כלב לב שימו לב, חשוב לבצע הרגלה נכונה לגדר או לכלוב האילוף בעזרת מאלף מקצועי כדי להפוך את המקום לנעים עבור הכלב. המאלף יוכל לתת לכם טיפים לחיזוק הביטחון העצמי של הכלב שיעזרו לו להישאר לבד.

 

 

אם הכלב פיתח חרדת נטישה הנה כמה טיפים להתמודדות איתה:

כף של כלב דאגו לפודל טוי לפריקת אנרגיה פיזית ומנטלית באמצעות משחקי הרחה, טיולים ארוכים ומשחקים משותפים.

כף של כלב למדו את הכלב להעסיק את עצמו לבד באמצעות צעצועים, חידות אוכל ומשטחי ליקוק.

כף של כלב תרגלו איתו טקס עזיבה, כלומר, בצעו כמה פעולות קבועות מבלי לצאת מהבית ובהמשך בצעו אותן לפני יציאות קצרות שילכו ויתארכו.

 

 

הרגלה של פודל טוי למספרה

לפודל טוי יש פרווה צפופה שדורשת טיפוח. לכן, כדי לשמור לא רק על היופי אלא גם על הבריאות של הפודל טוי חייבים לעשות תספורת לפודל כבר מגיל קטן ולהרגיל אותו לביקורם התכופים.

איך תרגילו את הכלב לביקורים במספרה?

כלב בטיול התחילו מלהגיע למספרה רק לביקור במהלכו תנו לפודל חטיפים ובכך תצרו חוויה חיובית מהמקום.

במידת הצורך ולפי אופי הכלב מומלץ אפילו לעשות כמה ביקורים לפני התספורת האמיתית.

כלב, יד הפגישו בין הפודל לספר הכלבים לפני התספורת כדי שהוא יכיר אותו ולא יחשוש ממנו.

כלב שימו לב, אם אתם מבחינים שהפחד של הכלב חריג או שאתם לא מצליחים להרגיל אותו למספרה, קיימות מספרות התנהגותיות שמתמחות בסיפור כלבים עם בעיות שונות ותוכלו גם להיעזר במאלף כלבים לצורך ההרגלה. המאלף יגיע, יאבחן ממה נובע הפחד של הכלב ויעזור לכם להרגיל אותו לתספורת ההכרחית.

 

תספורת בפנים לפודל טוי

מחיר אילוף פודל טוי

בניגוד למה שנפוץ לחשוב, מחיר אילוף כלבים לא תלוי בגזע של הכלב. אילוף כלבים מתומחר לפי פגישה הנמשכת כשעה ואז ככל שיש צורך ביותר מפגשים כך מחיר האילוף  עולה.

כסף מחיר פגישת אילוף של שעה נע בין 250-300 ₪ לשעה.

 

מחירים ששילמו לקוחות מידרג על אילוף פודל טוי

כדי לסבר את האוזן, הנה כמה מחירים ששילמו לקוחות מידרג על אילוף פודל טוי:

מחיר מחיר אילוף בסיסי לפודל טוי שכלל אילוף לגמילה מצרכים ופריקת אנרגיות – 250 ₪.

מחיר מחיר אילוף בסיסי לגור פודל טוי שכלל הדרכה לבעלים ומתן כלים לתרגול עצמאי בן 3 חודשים – 300 ₪.


מאלפי כלבים מומלצים לאילוף פודל טוי

פודל טוי הוא אמנם כלב קטן אבל דורש השקעה גדולה, לכן אספנו עבורכם רשימת מאלפי כלבים המתמחים באילוף פודל טוי שיעזרו לכם לפדל באופני האילוף בלי גלגלי עזר. שיהיה אילוף פודל טוי מוצלח!


;

שאלות נפוצות לדף זה

למה לשים לב באילוף פודל טוי?

באילוף פודל טוי חשוב לזכור שלמרות שהוא כל כך קטן וחמוד, הוא לא צעצוע. לכן, חשוב לעודד אותו לעצמאות, לא להרים אותו יותר מידי ולתת לו להיחשף לעולם. חשיפה נכונה יכולה למנוע בעיות התנהגות בעתיד.

האם מותר להרים כלב פודל טוי?

מותר להרים כלב פודל טוי אם אתם רואים שהוא לא סובל או מתנגד לכך אבל חשוב לא להרים אותו יותר מידי ולא למנוע ממנו מפגשים עם כלבים אחרים, אנשים ועוד כדי שהוא לא יפתח פחדים וחרדות בהמשך.

איך להרגיל פודל טוי למספרה?

מומלץ להרגיל פודל טוי למספרה מגיל מוקדם כי הפרווה של הגזע מחייבת טיפות תכוף. כדאי להתחיל את ההרגלה בביקור בלי תספורת, פגישה של הכלב עם הספר ובמקרה הצורך התערבות של מאלף מקצועי.

מה מחיר אילוף פודל טוי?

מחיר אילוף פודל טוי נע בין 250-300 ש"ח לפגישה של כשעה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק