מוקד מידרג: 1-700-707-233

תספורת לפודל

לא משנה אם יש לכם פודל טוי, ננסי או גדול אתם כנראה תבלו איתו הרבה במספרות כלבים. תספורת לפודל היא לא רק עניין של יופי - היא חשובה ומהותית לבריאותו. אתם בטח שואלים את עצמכם - כל כמה זמן מספרים פודל? איזה תספורת מומלצת לפודל וכמה זה עולה? כל המידע הרלוונטי בלי קשקושים (בזנב) ממש כאן


סוגי תספורות לפודל

אם חיפשתם תספורת לפודל ודאי נתקלתם במגוון רחב של סוגים ושמות שונים: תספורת דובי, אסייתית, אריה, מודרנית, קלאסית, אנגלית ועוד. זה בהחלט מבלבל ואנחנו כאן כדי לעשות סדר.

בגדול אפשר לחלק את סוגי תספורות לפודל לארבעה סוגים: תספורת קצרה, תספורת ארוכה, תספורת גזע ותספורת לתערוכה. שאר השמות בדרך כלל מתייחסים לטרנדים ולאופנות שונות של תספורות, שגם אותם ספרי הכלבים יוכלו לעשות, בהתאם לרצון שלכם.

אז בואו נפרט קצת על כל תספורת:

פודל תספורת קצרה לפודל: קיצוץ הפרווה עם מכונת תספורת, באורך של מינימום סנטימטר אחד. תספורת זו מומלצת למי שרוצה להגיע למספרה בתדירות נמוכה יותר ולכלבים שלא אוהבים להיות במספרה. למה? כי התספורת קצרה יותר (גם בזמן וגם באורך הפרווה) ולכן היא לרוב גם תעלה פחות.

שימו כלב לב הפודל לעומת גזעים אחרים, פחות רגיש לשמש ולכן תספורת קצרה אינה מזיקה לעורו.

פודל תספורת ארוכה לפודל: בדרך כלל כוללת שילוב של כמה אורכים ושמירה על פרווה ארוכה יותר. תספורת זו נראית מרשימה יותר אבל היא מתאימה רק למי שמקפיד על נוכחות סדירה במספרה ושמירה על טיפוח הפרווה בבית.

 

תספורת קצרה וארוכה לפודל רגיל ומעורב

 

פודלתספורת תערוכה לפודל: ישנן כמה סוגי תספורת תקניות לתערוכה לפודל. תספורת אלו מוקפדות מאוד ולא נעשות על ידי כל ספרי הכלבים ולכן כדאי לבדוק איתם מראש.

פודלתספורת גזע לפודל: תספורת זו מתבססת על תספורת תערוכה והיא מיודעת לבעלים שרוצים תספורת מרשימה כמו של תערוכה אבל עם שינויים קלים כמו למשל- פוני קצר יותר או פרווה ארוכה יותר.

 

 

מה עוד יש לדעת?

כלב, יד מלבד התספורת עצמה הטיפול במספרה כולל גם מקלחת, גזירת ציפורניים, מריטה ולעיתים גם ניקוי בלוטה אנאלית.
כלב, יד תספורת ממוצעת לפודל אורכת בין שעה לשעה וחצי אך הזמן יכול להתארך כאשר יש קשרים בפרווה וכאשר הפודל לא משתף פעולה.

כלב, יד אם הכלב שלכם מעורב עם פודל ואתם לא בטוחים איזו תספורת תתאים לו כדאי שתתיעצו עם ספר כלבים שיוכל לאבחן את הפרווה ולהתאים לו את התספורת המתאימה ביותר.

 

פודל בתספורת

 


תספורת לפודל - למה כדאי לשים לב?

פודל מריטת שערות באוזניים: לפודלים יש נטייה לדלקות אוזניים שנגרמות משערות הצומחות שם, במידה לפודל שלכם נטייה מולדת לדלקות - חשוב להקפיד למרוט אותן אצל ספר כלבים ובכך למנוע התפתחות דלקות.

פודל קיצור השיער ליד כפות הרגליים: פרוותם של הפודלים נוטה להתלכלך בטיולים ולכן חשוב להקפיד על קיצור השיער באזור כפות הרגליים, במיוחד בקיץ שנדבקים קוצים לפרווה.

פודל קיצור השיער בפנים: חשוב להקפיד שהשיער הפנים של הפודל לא יהיה ארוך מדי ויגיע לאף, לעיניים ולפה, השיער עלול להכניס לכלוך לאזורים אלו ולגרום לזיהומים.

 

קיצור שיער בפנים לפודל

טיפוח תחילה

בניגוד לכלבים אחרים כמו שיצו, את הפודל ניתן לספר כבר מגיל כמה שבועות. עם זאת, בדרך כלל לא צריך לעשות תספורת מלאה לפודל בגיל כזה ואפשר להסתפק בסידור השיער בפנים וברגליים.

אז מה כן אפשר לעשות? חשוב לקחת את הפודל מגיל צעיר למספרה לטיפולי טיפוח הכוללים סירוק והברשה, מקלחת, ייבוש וטיפולים נוספים כמו מריטה וסידור שיער נקודתי. טיפולים אלו חשובים כדי לשמור על פרוותו של הפודל נקייה וחלקה ללא קשרים וגם להרגיל אותו למספרה כדי למנוע פחד בעתיד.

 


כל כמה זמן צריך לקחת פודל לתספורת?

לפודל שכבת פרווה אחת צפופה בסגנון מתולתל- גלי, בגלל אופי הפרווה היא עלולה להסתבך בקלות ולהפוך לקשרים לא נעימים המושכים את העור ומכאיבים לפודל ולכן צריך לספר אותו בתדירות גבוהה.

תספורת לכלב פודלים עם תספורת ארוכה צריך לקחת למספרה בתדירות של אחת לחודש. גם אם נראה לכם שהפרווה לא ארוכה מספיק, כדאי לעשות טיפול טיפוח הכולל מקלחת ייבוש והברשה כדי למנוע קשרים.

תספורת לכלב תספורת קצרה לפודלים נעשית בתדירות נמוכה יותר, אחת לחודש וחצי-חודשיים תלוי בקצב צמיחת הפרווה.

 

לפני ואחרי תספורת לפודל

 

 


איך שומרים על טיפוח הפודל בין התספורות?

כמו שהבנתם עד עכשיו, פודל מצריך טיפול מסור ואוהב גם בבית ולא רק במספרה. אז מה עושים כדי לטפח פודל בבית?

פודל מתקלח מקלחת: בניגוד לכלבים אחרים, מקלחות אינן פוגעות בפרוותו ולכן ניתן לקלח אותו בתדירות גבוה יותר מגזעים אחרים. עם זאת, לא צריך להגזים ולקלח אותו סתם אלא רק כאשר הוא מלוכלך או מריח לא טוב.

פן ייבוש: אחרי המקלחת חשוב לייבש את הפרווה בצורה יסודית עם פן על חום נמוך תוך תזוזה מתמדת.

תספורת לכלבהברשה: החלק הכי מהותי בטיפוח בבית הוא ההברשה. בגלל האופי הגלי והמלא של הפרווה חייבים להקפיד על הברשה סדירה של הפודל אחת ליום או יומיים ולכל הפחות פעם בשבוע.

קיצוץ קיצוץ: חשוב לשמור על שיער קצר באזורים האינטימיים, בפנים ובכפות הרגליים כדי להימנע מזיהומים. בביקורכם במספרה בקשו מהספר שיראה לכם איך לגזור את הפרווה באזורים אלו כך שתוכלו לעשות זאת בעצמכם בעת הצורך.

 

הברשת פודל בבית

מחיר תספורת לפודל

תווית כלב מחיר תספורת לפודל מתחיל מ - 150 ₪ ויכול להגיע ל - 400 ₪. המחיר משתנה בהתאם לסוג הפודל, התנהגותו, מצב פרוותו ומורכבות התספורת.

למשל, מחיר תספורת לפודל טוי או ננסי נע בין 150 ₪ ל- 250 ₪ ומחיר תספורת לפודל גדול נע בין 250 ₪ ל- 400 ₪.

כוכבית המחיר לתספורת לכלבים עם בעיות התנהגות יכול לעלות משמעותית והגיע ל- 600 ₪. לעיתים גם שיטת התמחור תשתנה לפי זמן התספורת ותעלה כ- 200 ₪ לשעה.


מספרות כלבים מומלצות לתספורת לפודל

אז אחרי שהפכתם למומחים לתספורות לפודל אתם ודאי מחפשים מספרת כלבים טובה שתשמור על הפודל שלכם נקי, מסודר והכי חשוב- בריא. לא צריך לנבוח! אנחנו כאן כדי לעזור ולכן הכנו לכם רשימה של מספרות כלבים המומלצות על ידי חוות דעת של לקוחות קודמים. אחרי התספורת נתקשר גם אליכם כדי לשמוע איך היה. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק