מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות לים המלח

הסעות לים המלח יכולות לכלול טיול של יום מלא או הקפצה של צד אחד לאזורי הנופש בלבד. המחיר מושפע משלושה דברים עיקריים (סוג הרכב, מרחק הנסיעה וכמות השעות), וחשוב לדעת שכל שעה מעבר ל-10-12 המקוריות כבר נכנסת לתחום של שעות נוספות. כאן נסביר בפירוט וגם ניתן דוגמאות להצעות מחיר, טיפים והמלצות על הסעות לים המלח. תביאו בוץ מינרלי למזכרת?


הסעות לים המלח

נעשה סדר: יש חברות של הסעות לים המלח שמוציאות הסעות כלליות, שבהן אפשר לשריין מקום למספר נוסעים בודדים, כמו מונית שירות. לא על זה אנחנו מדברים כאן - אלא על השכרת אוטובוס לים המלח, או השכרת מיניבוס לים המלח.

האופציה הזו מצוינת ושימושית במקרים של טיולים מאורגנים גדולים - כמו טיול משפחה או טיול מטעם חברה. יום עבודה ממוצע של נהג חברת הסעות נע בדרך כלל בין 10-12 שעות, שמעבר להן - ייגבה מכם מחיר נוסף לכל שעה (סביב ה-250 ש"ח).

שימו לב שימו לב - אם אתם מתכננים נסיעה ארוכה של כמה ימים, ואת כולה תבלו עם נהג צמוד - אחריות שלכם היא לדאוג לנהג ללינה וארוחות. אם הנהג רק מגיע להסיע ואז חוזר - אתם פטורים.

 

אוטובוס הסעות לים המלח

מה משפיע על מחיר הסעות לים המלח?

למחירי הסעות לים המלח יש טווח די רחב שנע בין 1,500-4,500 ש"ח בממוצע, כשארבעה דברים משפיעים על איפה בדיוק תיפלו בתוך הטווח הזה:

גלגל סוג הרכב - האם תשכרו אוטובוס או מיניבוס? ושל כמה מקומות?

גלגל משך הטיול - תכננתם לקבל הקפצה קצרה של צד אחד למלון בים המלח, או שהמיניבוס זוכה ביחד איתכם ליום טיול מלא?

גלגל המרחק בפועל - כאן נכנסת השאלה אם אתם גרים בבאר שבע, בפתח תקווה או ביקנעם 🙂 כלל הזהב הוא 'רחוק יותר = יותר נסיעה = יקר יותר'.

גלגל עצירות בדרך - עצירת התרעננות בטח לא תוסיף לכם במחיר, גם הנהג צריך לקפוץ לשירותים. אבל עצירה מיוחדת שהיא לא על המסלול כדי לאסוף חצי קבוצה, כן תוסיף לכם במחיר. אותו הדבר לגבי עצירה תיירותית באתר נוסף לפני ים המלח - שתוסיף 200-300 ש"ח לשעת עצירה בממוצע.

 

מיניבוס הסעות בדרך לים המלח

מחיר הסעות לים המלח

חברות של הסעות לים המלח יכולות לתת הצעת מחיר באחת משתי צורות:

מספר 1 הדרך הראשונה היא פר-שעה. בשיטה הזו אתם לא קובעים טווח שעות מדויק ומשלמים עליו, אלא משלמים על כל שעה שבה המיניבוס או האוטובוס ילווה אתכם. זה אומר שאם תראו משהו יפה בדרך, או אם איבדתם את הצידנית (חלילה וחס!) ותתעסקו עם לחפש אותה בין השמשיות, לא תהיו בלחץ על שעת החזרה.

שקל מחיר הסעות לים המלח מהמרכז, פר שעה, נע בין 250-300 ש"ח לשעה, ובדרך כלל רלוונטי רק למיניבוס.

 

מספר 2 הדרך השניה היא מחיר כללי - גלובלי. רוב החברות יתנו לכם מחיר ספציפי, בהתאם לסוג ההסעה שתבקשו.

 

הצעות מחיר לדוגמא

 

כסף מחיר הסעות לים המלח מהמרכז, במיניבוס

שעון 10-12 שעות

לפי מחיר גלובלי

חץ נע בין 2,500-2,700 ש"ח בממוצע.

 

כסף מחיר הסעות לים המלח מהמרכז, באוטובוס

שעון 10-12 שעות

לפי מחיר גלובלי

חץ נע בין 3,000-4,400 ש"ח בממוצע.

 

כסף מחיר הסעות לים המלח מהמרכז, באוטובוס

שעון הקפצת צד אחד בלבד

לפי מחיר גלובלי

חץ נע בין 1,500-1,800 ש"ח בממוצע.

 

הסעות לים המלח באוטובוס

שני טיפים קצרים לנסיעה ארוכה

מספר 1 צבוע מערכת מיזוג טובה: נסיעה לים המלח יכולה להיות חמה מאוד. אנחנו ממליצים בחום (בקור?) לוודא שאתם מקבלים רכב חדיש עם מערכת מיזוג טובה שלא תעשה קונצים.

מספר 2 צבוע מקום איחסון במיניבוס: במיניבוסים אין כמעט בגאז', ולכן מומלץ לבדוק מה אתם מתכוונים להביא - ואם גיליתם שאתם אורזים את כל הבית, לדאוג למיניבוס עם מושב-שניים מיותרים.


חברות הסעה מומלצות להסעות לים המלח

ים המלח בריא לבריאות. אתם יודעים מה עוד? שקט נפשי 😇 צרפנו כאן רשימה של חברות הסעה שמוציאות הסעות לים המלח. לכל אחת מהן פירוט חוות הדעת של כל הלקוחות הקודמים באתר - כך שתוכלו לרפרף, להתרשם ולבחור מי שמרגיש לכם הכי נכון. נסיעה טובה, ואל תשכחו קרם הגנה קרם הגנה

 

אוטובוס הסעות בדרך לים המלח

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק