מוקד מידרג: 1-700-707-233

השכרת מיניבוס - מחיר

מחיר השכרת מיניבוס יכול להתחיל מ-500 ₪ ולהגיע עד 2,000 ₪ ואפילו יותר. אם טווח המחירים נשמע לכם קצת מוגזם אתם צודקים, וזה נובע מכך שיש הרבה גורמים שמשפיעים על המחיר. במאמר הבא נבין כמה עולה השכרת מיניבוס, מה משפיע על המחיר שלה וכמה צריכה לעלות השכרת מיניבוס לאירועים מיוחדים כמו חתונה או נסיעה לנתב"ג. כל המספרים וגם הצעות מחיר של חברות הסעות אמיתיות, בפנים. בואו ניתן גז מחייך.


השכרת מיניבוס

לפני שנפרט את כל המחירים נגיד קודם כל שכמות הנוסעים במיניבוס לא משפיעה באופן משמעותי על מחיר ההשכרה. עם זאת, כשבאים לשכור מיניבוס חשוב לדעת שיש גדלים שונים שם מיניבוסים, מכאלה שמכילים עשרה נוסעים עד מיניבוסים עם 23 מושבים. אם אתם צריכים כמות מושבים שעולה על 23 אתם כבר צריכים רכב הסעה אחר. אם אתם רוצים עוד מידע בנושא המחירים של רכבי ההסעות השונים, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלנו על מחירי הסעות.

עכשיו כשאנחנו סגורים על זה שמיניבוס הוא באמת הרכב המתאים לצרכים שלכם, אפשר להתחיל לדבר על מחירי השכרת מיניבוס.
 

מיניבוס מבפנים

 


מחירים של השכרת מיניבוס

רגע לפני שניתן את כל המחירים והמספרים, נגיד שכרגע נתייחס רק למחירים הבסיסיים של השכרת מיניבוס ל-8 עד 10 שעות במהלך היום. כל נסיעה ארוכה יותר או בשעות הלילה תשפיע על המחיר, אבל נגיע לזה תכף.

כוכבית כל המחירים המופיעים במאמר לא כוללים מע"מ. ומתייחסים להשכרת מיניבוס עם נהג בלבד.

מחיר הסעה במיניבוס עד 100 ק"מ
(כמו נסיעה מתל אביב לחיפה)

1,300 – 1,000 ₪

מחיר הסעה במיניבוס עד 200 ק"מ
(כמו נסיעה מתל אביב לחיפה וחזרה)

1,600 – 1,300 ₪

מחיר הסעה במיניבוס עד 300 ק"מ
(כמו נסיעה מבאר שבע לקריית שמונה)

2,200 – 1,600 ₪


וכדי שלא יהיה לכם יותר מידי בלאגן עם המספרים, הנה הצעת מחיר אמיתית שקיבלנו עבור השכרת מיניבוס:
 

מחיר השכרת מיניבוס מתל אביב לנתניה וחזרה:

הסעה עם מיניבוס של 20 מקומות
מרחק נסיעה כולל: 70 ק"מ
איסוף ופיזור מנקודה אחת
רכב הסעה ונהג צמוד לעשר שעות
סה"כ מחיר השכרת מיניבוס: 1,200 ₪.
 
מיניבוס הסעות להשכרה

 


מחיר השכרת מיניבוס לנתב"ג

הסעה לנתב"ג דורשת הרבה מקום למטען בגלל התיקים והמזוודות של הנוסעים. כך שאם מדובר, לדוגמה, בעשרה נוסעים יכול להיות שעדיף יהיה לקחת מיניבוס עם מקום ל- 12 או 14 נוסעים, כדי שכל המזוודות והנוסעים ייכנסו בנוחות. השכרת מיניבוס לנתב"ג עולה בדרך כלל 700 - 300  
 

מחיר השכרת מיניבוס מירושלים לנתב"ג:

נסיעה במיניבוס של 10 מקומות

מקום ל-7 מזוודות בתא המטען

סה"כ מחיר ההסעה: 450 ₪.
 

השכרת מיניבוס לנתב"ג

 


מחיר השכרת מיניבוס לחתונה

השכרת מיניבוס לחתונה יכולה להיות פתרון מצוין עבור חברים שגרים רחוק מאיזור החתונה או כשלא רוצים לדאוג לנהג תורןמחייך. במקרה כזה, מחיר השכרת המיניבוס יהיה בין 500 ₪, במקרה של נסיעה קצרה ל-1,600 ₪ בנסיעה ארוכה. חשוב לזכור שהמחיר משתנה לפי אורך הנסיעה, וכמה נקודות איסוף ופיזור כוללת הנסיעה. יש עוד הרבה דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים הסעות לחתונה. אם תרצו מידע מפורט בנושא,  תוכלו לקרוא את המאמר שלנו על הסעות לחתונה.

 

מחיר השכרת מיניבוס לחתונה מת"א לחדרה וחזרה:

נסיעה במיניבוס עם 20 מקומות
מרחק נסיעה כולל: 100 קילומטר.
איסוף בנקודה אחת הלוך ופיזור בנקודה אחת בחזור

סה"כ מחיר להשכרת מיניבוס לחתונה: 1,200 ₪


מחיר השכרת מיניבוס VIP

מיניבוס VIP יכול להיות דרך נוחה ונעימה להעביר נסיעות למפגשים עסקיים או לאירועים. מה זה בכלל מיניבוס VIP אתם שואלים? מדובר במיניבוס בגודל סטנדרטי אבל הוא מאובזר בגאדג'טים וחידושים: תוכלו למצוא בו בר שתייה, כורסאות עור, מערכות מולטימדיה ועוד פינוקים. בקיצור, המחלקה הראשונה של המיניבוסים.

כמובן שכל התענוג הזה יעלה באופן משמעותי את מחיר השכרת המיניבוס. זה מתחיל בתוספת של 25% התשלום מהמחיר המקורי עבור השכרת מיניבוס עם מושבים מעור, עמדות טעינה לטלפונים ניידים ומערכות מולטימדיה. המחיר יכול להגיע גם ל-100% או 150% יותר מהמחיר המקורי עבור מיניבוס עם בר שתייה חריפה, מערכות קריוקי ועוד. הכל תלוי ברמת הפאר והגאג'טים שיש במיניבוס.
 

מיניבוס VIP

 


מה משפיע על מחיר השכרת מיניבוס?

כמו שראינו, יש טווח מחירים מאוד רחב להשכרת מיניבוס. אז מה משפיע על המחירים?

אחד מרחק וזמן הנסיעה: המרכיבים המרכזיים שמשפיעים על מחיר מיניבוס הם שעות הנסיעה עם המיניבוס והמרחק בקילומטרים. כאן צריך להבין שלא מדובר רק מרחק הנסיעה בלבד, אלא גם בזמן שבו הרכב עומד (בפקקים למשל), מכיוון שהוא עדיין מונע ולכן, צורך דלק. כמו כן, נסיעות למרחקים קצרים ולכמה שעות בודדות לא תמיד יהיו משתלמות לחברות המיניבוס ויכול להיות שהחברה תגבה מחיר מינימום כלשהו, או תוותר על הנסיעה לגמרי. לכן חשוב לבדוק את העניין עם חברת ההסעות מראש.

מספר שתיים כבישי אגרה: כידוע, כביש אגרה עולה כסף ואם תחליטו לנסוע בו, תצטרכו לשלם עליו. אנחנו ממליצים שתסכמו מראש עם חברת ההסעות האם עוברים בכבישי אגרה במהלך הנסיעה ובכל תימנעו מהוצאות לא מתוכננות.

שלוש תקופה בשנה: בתקופת הקיץ יש ביקוש רב יותר למיניבוסים, זה קורה כי יש הרבה קבוצות של תיירים שמסתובבות בארץ וכן כי הרבה מהמיניבוסים עושים הסבת מקצוע להסעת ילדים לקייטנות. לכן, אם תרצו מיניבוס בחודשי הקיץ יש סיכוי שהביקוש יהיה גבוה וגם המחיר יכול להגיע ל 10% - 20% יותר מהמחיר המקורי.
 

רכבי מיניבוס להשכרה

 


השכרת מיניבוס - חשוב לדעת

בנוסף על המחירים של השכרת מיניבוס וממה הם מושפעים, הנה כמה דברים קטנים אך חשובים שצריך לדעת רגע לפני ששוכרים מיניבוס:

אחד רישיון הפעלה: אנחנו לא רוצים להישמע כמו סבתא שלכם, אבל בטיחות היא באמת מעל הכל. לצערנו, שוק ההסעות הוא שוק יחסית פרוץ. מהסיבה הזאת אנחנו ממליצים שתבקשו מחברת ההסעות לראות רישיון הפעלה המראה שלחברה יש את כל האישורים הנדרשים בתחום ההסעות והיא עברה ביקורות.

שתיים תיאום ציפיות: הרבה חוויות לא נעימות והפתעות במעמד התשלום יכולות להימנע אם עושים תיאום ציפיות מקיף מראש. וודאו עם חברת ההסעות שאם חס וחלילה המיניבוס נתקע הם אחראים לספק לכם מיניבוס חליפי עם תנאים זהים לזה ששכרתם. סכמו מראש האם נוסעים בכבישי אגרה, בדקו, שיש מספיק מקום בתא המטען אם יש צורך ודאגו לשתף אותם אם יש לכם בקשות מיוחדות הקשורות לאופי הנוסעים או הנסיעה.

שלושזמן הנסיעה: לפי החוק, נהג הסעות לא יכול לנהוג יותר מ 12 שעות רצופות. למזלנו, בארצנו הקטנטונת הנסיעות יחסית קצרות ולכן החוק הזה פחות רלוונטי לתחום ההסעות הפרטיות. בכל זאת, כדאי שתכירו אותו למקרה שתכננתם לנסוע ממטולה לאילת וחזרה.

ארבעהשכרת מיניבוס ללא נהג: אם יש לכם רישיון לנהיגה במיניבוס ופחות בא לכם נהג שיהיה צמוד אליכם, תוכלו לשכור מיניבוס ולנהוג בעצמכם. אבל חשוב לדעת שרובן המוחלט חברות ההסעות לא ממש מעוניינות לתת לאנשים שלא מטעמן לנהוג בגלל התעסקות עם ביטוחים ובירוקרטיה. לכן, יש מעט מאוד חברות הסעות שמציעות את השירות הזה וברוב המקרים תצטרכו לפנות לחברות להשכרת רכב, שזאת ההתמחות שלהן.


חברות הסעות מומלצות

 אחרי שעשינו סדר במחירים בכל הקשור בהשכרה של מיניבוס. נשאר רק להזמין את ההסעה. לא התעצלנו והכנו לכם רשימת חברות הסעות מומלצות על סמך חוות דעת של לקוחות קודמים שידאגו לכם למיניבוס נוח ונהג חברמן, מי יודע, אולי הוא עוד ייקח אתכם לתימן? מחייך


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה השכרת מיניבוס?

מחיר השכרת מיניבוס יכול לנוע מ 500 ₪ ולהגיע עד ל 2,000 ₪ ואפילו מעל.

כמה עולה השכרת מיניבוס לנתב"ג?

שכרת מיניבוס לנתב"ג עולה בדרך כלל 300 - 700 ש"ח.
תלוי במרחק, בכמות הנוסעים, המטען והשעה ביממה.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק