מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות VIP

הסעות VIP נכנסות יותר ויותר למיינסטרים, ולא מעט זוגות שמתחתנים, תיירים או אנשי עסקים מבקשים לשדרג את חויית הנסיעה ולהתפנק, לפחות ליום אחד. במאמר הבא נבדיל בין רכבי הסעות VIP שונים (מיניבוס VIP ומיניבוס לימוזין הם לא אותו הדבר!), ניתן טווחי מחירים שאפשר לצפות להם וכמובן נצרף המלצות על חברות הסעה להסעות VIP. נסיעה טובה ומפנקת!


הסעות VIP

הסעות VIP, או הסעות יוקרה עם נהג, מתחלקות לשני סוגים:

כוכבית הסעות ברכבי VIP - מיניבוסים ואוטובוסים ברמה גבוהה יותר מהרגיל. ברכבים האלו המושבים יהיו מושבי עור נוחים, המזגן יהיה איכותי, תהיה מערכת שמע משודרגת או מסך DVD/טלוויזיה. תוכלו למצוא בהם גם נקודות חשמל, ומדף לתיקים (במיניבוס רגיל אין מקום לאחסון). 

 

מיניבוס הסעות VIP

 

כוכבית הסעות VIP ברכבי יוקרה - בהסעות מהסוג הזה, הדגש הוא על חוויית נסיעה מפוארת. הרכבים מתחילים מוואנים (רכב עד 6 מקומות) ומגיעים עד מיניבוסים של 16-20 מקומות (הנקראים לרוב מיניבוס לימוזינה). תוכלו למצוא בהם בנוסף למערכת המולטימדיה גם תוספות כמו מיניבר ומסכים אישיים. בנוסף, לא מדובר במושבי הסעה רגילים, אלא בכורסאות נפתחות.

 

הסעות VIP במיניבוס לימוזינה

 

תוספות מיוחדות להסעות VIP

אם החלטתם ללכת דווקא על רכב הסעות VIP יוקרתי, וודאי תרצו לדעת מה תוכלו לבקש שיגיע איתו. האפשרויות מגוונות, ונפרט את חלקן: מלבד המיניבר שצוין לעיל, תוכלו לבדוק גם על גג נפתח, מכונת קפה, חבילת פינוקים (כמו כיבוד קל או שמפניה) ומערכת קריוקי. כמובן, תוכלו למצוא גם חיבורי חשמל ומערכת מולטימדיה מתקדמת, אבל לעיתים גם שולחנות נפתחים לכל מושב. בחלק מהחברות הנהג גם יגיע בלבוש מחויט, כיאה למחלקה ראשונה.

נורה 2טיפ שלנו: בשתי האופציות הנסיעה היא VIP - נסיעה נוחה ומפנקת יותר מאשר ברכב הסעות רגיל, או אוטובוס רחמנא ליצלן. אבל, חשוב לציין שלא כל רכב או כל חברה מציעים את אותו המפרט - אפילו תחת אותה הכותרת של 'הסעות VIP' או 'רכב יוקרה עם נהג'. כדי להיות בטוחים מה בדיוק תקבלו במחיר שסגרתם ולהימנע מאי-הבנות - כדאי לשאול לפרטים מדויקים, ומומלץ בחום לבקש תמונות.

 

מיניבוס יוקרה להסעות VIP

למי מתאימות הסעות VIP?

למי לא, בעצם? ואם אתם צריכים לנסוע לסבתא, וסתם בא לכם להתפנק - מה, אסור?

אבל באמת, הסעות VIP יכולות להתאים בהרבה מאוד מקרים וסיטואציות. לדוגמא:

בולט מיניבוס הסעות לנתב"ג. אתם כבר תתכווצו במטוס, ההסעה בדרך לשם יכולה להיות זמן טוב להתרווח.

בולט מיניבוס נסיעות תיירים או טיולי מבוגרים. רכב הסעות VIP נוח, ממוזג ומפנק יכול להתאים לכם בדיוק ולהעביר את הנסיעה בטוב, גם בשעות הנסיעה הארוכות לצפון.

בולט מיניבוס הסעות לאירועים. הזמנתם רכב לחברים ולמשפחה? הסעה לחתונה? הרבה זוגות מחפשים להשקיע קצת יותר, ומבקשים הסעות VIP ברמה שהיא קצת מעל הסעת תלמידים, שתאסוף את האורחים ותחזיר אותם בסיום החתונה.

בולט מיניבוס אמנים. הופעה בחיפה, פגישה בתל אביב ואז יום הסטודנט בבאר שבע? רכב VIP הוא מאסט בשביל לנשום כמו שצריך בין לבין, ולשרוד את כל התיזוזים עם גב שכל החוליות בו עדיין במקומן הטבעי.

בולט מיניבוס נסיעות של אנשי עסקים. הרכבים האלו יתאימו במיוחד, משום שהם מותאמים ונוחים לעבודה מהדרך עם המחשב. זה גם תמיד מועיל אם רוצים להרשים לקוח חשוב.

 

הסעות VIP במיניבוס עם פינת עבודה

 

רכב לחתונה עם נהג

מעבר לפוטוגניות של רכב מושקע ומקושט בתמונות, הסעות VIP לזוג מתאימות במיוחד ליום המשוגע הזה: מזגן טוב, פינוקים, נהג צמוד לכל גחמה (היי, יש כאן חורשה! בואו נצטלם. היי, יש כאן שדה!) ותחושת VIP מיוחדת ליום שהוא גם ככה בקלאס אחר.

בדרך כלל חברות ההסעה ירכיבו לכם חבילה מיוחדת לחתונה, כך ששווה לבדוק ולהשוות הצעות (תוכלו למצוא גם רכבי VIP נוחים ומקושטים, וגם רכבי יוקרה מפנקים מהסרטים - כתלות בטעם שלכם).

 

רכב הסעות VIP לחתונה

הסעות VIP - מחירים

כסף מחיר הסעה VIP במינוואן של 6 מקומות ל-10 שעות + נהג צמוד - נע בין 2,000-2,500 ש"ח לא כולל מע"מ, כתלות ברמת הרכב.

כסף מחיר הסעות VIP לליווי של 10 שעות במיניבוס VIP של 18-20 מקומות + נהג צמוד יהיה בממוצע 2,500 ש"ח לא כולל מע"מ.
         > לשם השוואה, מחיר שירותי הסעה עבור ליווי של יום אחד במיניבוס רגיל עולים כ-1,600 ש"ח.

כסף מחיר הסעות VIP לליווי של 10 שעות במיניבוס יוקרה (מיניבוס לימוזינה) של 18-20 מקומות + נהג צמוד יהיה בממוצע 3,500 ש"ח לא כולל מע"מ.

כסף מחיר נסיעה יחידה לנתב"ג במיניבוס VIP, ינוע בטווח של 800-1,500 ש"ח לא כולל מע"מ.

 

לב שימו לב - הטווח כאן הוא הממוצע לכשעה-שעתיים נסיעה, ויכול לעלות ככל שהמרחק יגדל.

 

מה משפיע על מחירי הסעות VIP? 

מחירי הסעות יוקרה והסעות VIP עם נהג צמוד מתומחרים לפי כמה פרמטרים:

מספר אחד סוג הרכב שתבחרו - הפרמטר הראשון והמשמעותי מביניהם. ככל שהרכב יהיה גדול יותר, וההיצע בו משודרג יותר, כך העלות שלו תהיה גבוהה יותר.

מספר שתיים סוג הליווי בהסעה - ליווי של נהג למשך יום שלם (= ליווי למשך 10-12 שעות, בו הרכב עוקב אחריכם לפי תכנון הנסיעה שלכם) לא עומד על אותו מדף מחירים כמו הסעה קצרה לנתב"ג, ויעלה יותר כמובן.

מספר שלוש הפרמטר האחרון מורכב מכל מה שמשפיע על הדלק: מרחק הנסיעה שתכננתם, שעות ההמתנה,כמות עצירות ובעצם - כל מה שעשוי להשפיע על כמות הדלק שההסעה תצרוך.


חברות הסעה מומלצות להסעות VIP

כשמזמינים הסעות VIP, כל החוויה צריכה להיות בהתאם - הרכב עצמו, העמידה בזמנים, השירות האנושי. אבל קל ליפול בפח וקשה לקרוא מחשבות, ולכן אספנו בשבילכם רשימה של חברות הסעה מומלצות להסעות VIP. איך מומלצות? אחרי כל נסיעה התקשרנו, בדקנו איך היה, וסיכמנו הכל בדירוג שנשאר מעודכן לחוות דעת הלקוחות. עכשיו נשאר להיכנס, להתרשם, ולסגור נסיעה חלומית. תהנו, טוב?

 

רכב הסעות VIP

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק