מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות לטיולים

לטיול יצאנו, אחלה נהג מצאנו... לפני שתסגרו נסיעה עם חברת הסעות לטיולים, נספר לכם שמוסד או חברה מחוייבים לוודא את שנתון האוטובוס לפני ההזמנה. בנוסף, מומלץ לסגור תשלום מראש במקרה של עיכוב מעבר לשעות שסגרתם (בד"כ כ-150-250 ש"ח לשעה), ולוודא מראש שהמזגן באוטובוס עובד. במאמר הבא נפרט טווחי מחירים של הסעות לטיולים, ניתן טיפים חשובים נוספים וכמובן המלצות על חברות הסעות לטיולים. בואו נצא לדרך 😊


הסעות לטיולים

כולנו נפגשנו מתישהו עם רכב הסעות לטיולים, גם אם רק במסגרת זיכרון רחוק של הטיול השנתי. השכרת מיניבוס או השכרת אוטובוס הסעות לטיולים נפוצה מאוד, והשימוש שלה מגוון - טיולי תיירים, טיולי עובדים, טיולים משפחתיים וכמובן, טיולי תלמידים.

חשוב לדעת שבמקרה בו ההשכרה היא על ידי חברה או מוסד (כמו בית ספר), יש דרישה משפטית שהאוטובוס יהיה בעל ותק של מקסימום 10 שנים = 'תקן של 10' או 'שנתון של עד 10'. רכב ישן יותר מועד יותר לתקלות, והמטרה היא לשמור על רכב תקין ועל טיול שמח. את שנתון הרכב תוכלו לוודא דרך חברת ההסעות, וגם לבקש לראות תעודה.

 

מיניבוס הסעות לטיולים

 

ביחד עם רכב ההסעות, מגיע גם נהג הסעות לטיולים, בילד אין מה שנקרא. יום עבודה של הנהג נחשב למקסימום של בין 10-12 שעות (כפי שנקבע מראש), ובמהלכו תוכלו לתאם איתו נקודות איסוף, עצירות התרעננות, עצירות לפעילות או מסלול - והוא יוכל לעקוב אחריכם או לפנות את הדרך ולבוא לאסוף, בהתאם לצורך. עם זאת, אם הנסיעה מתעכבת מעבר לשעות שסגרתם מראש, תתבקשו לשלם תוספת עיכוב - שתפורט בהמשך.

לב שימו לב - במידה והטיול שלכם אורך יותר מיום אחד,  על אחריותכם לדאוג לנהג למקום לינה מסודר. יכול גם להיות שהנהג כבר מכיר את האזור ומתאכסן במקום קבוע בכל נסיעה, אבל האחריות להסדר התשלום היא עליכם.

 

אוטובוס הסעות לטיולים

טיפים טובים באמצע הדרך

קל מאוד לשכוח דברים קטנים שקצת מכווצ'צ'ים את כל האווירה. אל דאגה, אנחנו כאן לתזכר:

מספר 1 צבוע תקינות המערכות באוטובוס - כשזה מגיע להסעות לטיולים, מזגן חשוב כמעט יותר מגלגלים… מיקרופון פעיל עוזר מאוד למדריך הטיולים או למורה התורן, ואפשרות לשים מוזיקה במערכת השמע היא תמיד כיפית. כל אחד מהם הוא די בסיסי אבל לא תמיד עובד ברגע האמת (לצערנו), כדי למנוע אכזבות אפשר לשאול מראש.

מספר 2 צבוע הטיול צועד על קיבתו - לא כל חברת הסעות מאפשרת אכילה בזמן ההסעה, בין אם כדי למנוע בחילות, ובין אם מחשש של ציפוי במרקם מסטיק על כל המושבים 🙂 אם אכילה בנסיעה חשובה לכם, בררו את העניין ונסו להגיע להסכם.

מספר 3 צבוע אחסון תיקים וציודים למיניהם - כמו בהסעות לנתב"ג, הטיפ הזה רלוונטי למי ששוכרים מיניבוס הסעות לטיולים. במיניבוס אין בגאז' כמעט בכלל, ולכן שווה לחשוב על הזמנת כמה מקומות אקסטרה בשביל הציוד אם ארזתם איתכם מכל טוב.

 

הסעה לטיול במיניבוס

מחירי הסעות לטיולים

כמה דברים ישפיעו מאוד על מחיר ההסעות לטיול:

גלגל מרחק הנסיעה - משפיע ישירות על כמות הדלק (שהוא לא זול במיוחד).

גלגל משך הטיול - טיול למספר שעות? ליום אחד? מספר ימים? ככל שהטיול ארוך יותר, הרכב 'מושבת' איתכם ליותר זמן ולא יכול לעשות הסעות לטיולים אחרים.

גלגל סוג רכב ההסעות ששכרתם - יש הרבה אופציות: אוטובוס / מיניבוס 20 מקומות / מיניבוס 16 מקומות... ככל שהרכב גדול יותר, כך עלות ההשכרה שלו תתייקר.

 

לב שימו לב - מכיוון שהרבה גורמים משפיעים על מחיר הסעות לטיולים, הטווח רחב מאוד, ולעיתים גם יהיה גבוה או נמוך יותר מהטווח הממוצע המצוין כאן. אנחנו יודעים שזה מבלבל, ולכן כדי לעזור לתת מושג מדויק יותר - נצרף בהמשך גם הצעות מחיר אמיתיות.

 

כסף מחיר השכרת אוטובוס הסעות לטיולים (10-12 שעות ליווי - יום אחד) נע בטווח ממוצע של כ-2,000-3,500 ש"ח לפני מע"מ.

כסף מחיר השכרת מיניבוס הסעות לטיולים (10-12 שעות ליווי - יום אחד) נע בטווח ממוצע של כ-1,700-3,000 ש"ח לפני מע"מ.

כסף שימו לב: במקרה של עיכוב לא צפוי מעבר לשעות הטיול שסגרתם, המחיר לכל שעת עיכוב הוא כ-150-250 ש"ח בממוצע.

 

מיניבוס להשכרת הסעות לטיולים

 

דוגמאות מחירים - הסעות לטיולים

הבטחנו לתת קצת כיוון, ולכן צירפנו דוגמאות למחירים אמיתיים ששילמו לקוחות מידרג על הסעות לטיולים בשנה האחרונה.

כוכבית קטנה על הסעת טיול של יום אחד במיניבוס, מבאר יעקב למירון - לקוח שילם 2,500 ש"ח.

כוכבית קטנה על הסעה לטיול של יום אחד באוטובוס, מאזור המרכז לצפון כולל שלוש נקודות איסוף - שילם לקוח 3,000 ש"ח.

כוכבית קטנה על הסעת מיניבוס לטיול של יומיים בגליל העליון - לקוח אחר שילם 6,200 ש"ח.

כוכבית קטנה על הסעת 12 איש לטיול של יומיים מתל אביב לירושלים - שילם לקוח נוסף 3,400 ש"ח.


המלצות על חברות הסעות להסעות לטיולים

כדי שהטיול יהיה מוצלח, שווה לדאוג שהנהג יהיה חברה'מן. ואיך תעשו את זה? לא, אל תשאלו אותו, מה פתאום! אבל כן תשאלו לקוחות קודמים. במיוחד בשבילכם, צירפנו רשימה של חברות הסעה מומלצות להסעות לטיולים. לכל אחת מהן מצורפות חוות הדעת של הלקוחות שנעזרו בה דרך מידרג, כך שתוכלו לדעת למה לצפות ולבחור במתאימה לכם. נסיעה טובה ובטוחה! 😎

 

אוטובוסים להשכרה בשביל הסעות לטיולים

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק