מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיניבוס 20 מקומות - מחיר

אם אתם רוצים להשכיר מיניבוס 20 מקומות, המחיר הממוצע נע בין 700 ל-2,500 ש"ח (כתלות במרחק שתכננתם לנסוע). בדף הבא נברר מה עוד עשוי להשפיע על מחיר מיניבוס 20 מקומות, נציג הצעות מחיר ונצרף המלצות על חברות הסעות שמציעות מיניבוס 20 מקומות. נסיעה טובה!


מיניבוס 20 מקומות - מחיר

מחיר מיניבוס 20 מקומות מתחיל ב-700 ש"ח, ומגיע עד 2,000 ואפילו 2,500 ש"ח. טווח המחירים רחב כל כך, כיוון שכל נסיעה מתומחרת ישירות לפי הרכב הצרכים שלכם: המרחק, שעות הנסיעה ועוד פרמטרים נוספים שנפרט בהמשך. כדי לתת לכם פרספקטיבה, חילקנו את מחירי מיניבוס 20 מקומות לפי המרחק, שנחשב לפרמטר המשמעותי ביותר במחיר: 

כוכבית נסיעה קרובה -  נסיעה בין שני יעדים קרובים בסדר גודל של הרצליה-פתח תקווה או תל אביב-נתב"ג. מחיר במיניבוס 20 מקומות לנסיעה כזו נע בין 500 - 700 ש"ח + מע"מ.

כוכבית נסיעה בין אזורים -  נסיעה בין שני יעדים רחוקים יותר, כמו ירושלים-תל אביב. מחיר מיניבוס 20 מקומות לנסיעה כזו נע בין 1,400 עד 1,600 ש"ח + מע"מ.

כוכבית נסיעה מרוחקת - נסיעה מאזור המרכז לאזור הצפון או הדרום. מחיר מיניבוס 20 מקומות לנסיעה מרוחקת נע בין 2,000 ל-2,500 ש"ח + מע"מ, כשנסיעה לטבריה תהיה בקצה הנמוך יותר, ונסיעה לגליל בקצה הגבוה.

 

מיניבוס הסעות 20 מקומות

מה משפיע על מחיר מיניבוס 20 מקומות?

יש 7 גורמים שיכולים להשפיע על מחיר מיניבוס 20 מקומות, לכאן ולכאן:

בולט הגה המרחק - החוק הראשון של הסעות: ככל שתיסעו יותר, המיניבוס יצרוך יותר דלק והמחיר יעלה. מעניין לשים לב שככל שהנסיעה רחוקה יותר, המחיר הכולל יעלה אבל המחיר כל ק"מ בודד - יירד.

בולט הגה שעות ההשכרה - אם תשכירו מיניבוס 20 מקומות בלילה, רוב הסיכויים שתשלמו יותר מבשעות היום. הסיבה היא פשוטה: הנהג יחזור בשעה מאוחרת, ולא יהיה כשיר לנסיעה ביום המחרת (כלומר, יפסיד יום עבודה). יוצאות דופן הן חברות הסעות שמפעילות נהגים נפרדים ביום ובלילה, כך שעבודה אחת לא מפריעה לזמינות של עבודה אחרת.

בולט הגה משך ההשכרה - יש אפשרות להסעה פשוטה ליעד, ויש אפשרות של ליווי לאורך היום. ליווי צמוד מאריך את זמן ההשכרה ויעלה יותר, גם אם לא נסעתם רחוק במיוחד. מה זאת אומרת? אם בחרתם להסיע עובדים במיניבוס 20 מקומות ליום סיור, אבל רציתם שהמיניבוס יישאר צמוד אליכם לאחסון הציוד גם בזמן שכולם בחוץ - תשלמו בהתאם, מכיוון שהמיניבוס אינו פנוי לנסיעות נוספות בין לבין.

תמרור הזהרה חשוב לציין - אם האוטובוס כבר צמוד אליכם, תוכלו לנצל אותו גם לנסיעות קצרות נוספות באותו אזור בלי תוספת מחיר משמעותית.

שימו לב שימו לב - דרך טובה לחסוך היא לשחרר את המיניבוס בין ההלוך לחזור. מצד שני, צריך לזכור שבמקרה שתגמרו מוקדם או תרצו לשנות תוכניות, יהיה לכם הרבה יותר מסובך להתארגן עם ההסעה בהתאם.

 

מיניבוס 20 מקומות בנסיעה

 

בולט הגה כיוון אחד VS שני כיוונים - מחיר מיניבוס 20 מקומות שיסע לכיוון אחד יעמוד בממוצע על 75% ממחיר נסיעה הלוך חזור (כלומר, כ-1,500 ש"ח במקום 2,000 ש"ח). למה לא בדיוק חצי? כיוון שהנהג, בניגוד אליכם, כן יחזור מחייך והנסיעה תעלה לו בדלק ובזמן בדיוק כמו בהלוך.

בולט הגה איסוף מנקודות נוספות - איסוף מנקודה על הדרך לא יוסיף במחיר. איסוף מנקודה שאליה הנהג צריך לפנות במיוחד בהחלט כן יעלה, מכיוון שכמו יעד נוסף באמצע הדרך - הוא דורש דלק וזמן.

בולט הגה שעות נוספות - שעות נוספות יכולות להתייחס לשני סוגי חריגות:

אחד חריגה מעבר לשעות ההסעה שסיכמתם עליהן.

שתיים חריגה מעבר ל-12 שעות, שהן יום עבודה של נהג. דבר כזה יכול לקרות בטיול למצדה שמתחיל בזריחה ועתיד להסתיים בשעות הערב. 

מחיר כל שעה נוספת במיניבוס 20 מקומות נע בין 150 -300 ש"ח.

בולט הגה סוג הרכב - מיניבוס 20 מקומות יכול להיות גם מיניבוס הסעת VIP או מיניבוס יוקרה. מיניבוסים כאלו יכללו גם פונקציות נוחות כמו מושבי עור ומקום לתיקי יד, ועד בר מים ומערכת הקרנה. ככל שהמיניבוס מפנק יותר - המחיר גבוה יותר.

 

מיניבוס הסעות

הצעות מחיר - מיניבוס 20 מקומות

אין כמו מראה עיניים. או הצעות אמיתיות, מה שבא קודם. כדי שתקבלו קצת חוש ותבינו איפה אתם עומדים, צירפנו מחירי הסעות אמיתיות ששילמו לקוחות מידרג על מיניבוס 20 מקומות:

 

הצעת מחיר 1:

הסעה לאן? אירוע בר מצווה

מאיפה ולאיפה? תל אביב - צור נתן

שעות? אחרה"צ ערב

כסף מחיר: סך הכל 1,500 ש"ח + מע"מ.

 

הצעת מחיר 2:

הסעה לאן? טיול עובדים

מאיפה ולאיפה? תל אביב - הרי ירושלים

שעות? בוקר עד אחר הצהריים

כסף מחיר: סך הכל 2,000 ש"ח + מע"מ.

 

הצעת מחיר 3:

הסעה לאן? נתב"ג

מאיפה ולאיפה? תל אביב - נתב"ג

שעות? לפנות בוקר

כסף מחיר: סך הכל 500 ש"ח + מע"מ.

 

הצעת מחיר 4:

הסעה לאן? חתונה

מאיפה ולאיפה? נס ציונה - אשקלון + 2 עצירות

שעות? אחרה"צ-לילה

כסף מחיר: סך הכל 1,400 ש"ח + מע"מ.


המלצות להסעות של מיניבוס 20 מקומות

ממש כמו הצעת מחיר אמיתית, המלצה כנה היא תמיד הדרך הפרקטית ביותר לבחור בעל מקצוע. אספנו כאן רשימה של חברות הסעות מומלצות, שמוציאות הסעות של מיניבוס 20 מקומות. לכל אחד מהם דירוג אישי על סמך הלקוחות הקודמים, וכמובן חוות הדעת המלאות שלהם. נסיעה טובה ובטוחה בולט מיניבוס

 

מיניבוס 20 מקומות בנתב"ג

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק