מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות לבר מצווה

בר מצווה, לא ייאמן! נכון זה תמיד מפתיע שכבר הגיע? בכל אופן, כאן תמצאו את כל מה שצריך לדעת על הסעות לבר מצווה באולם או בכותל (אם תכננתם הסעה לכותל, חשוב לוודא שאין השבעה צבאית באותו היום). בהמשך נפרט גם על המחירים הממוצעים של הסעות לבר מצווה (בין 600 - 1,600 ש"ח במיניבוס) ונצרף המלצות על חברות הסעות. מזל טוב!


הסעות לבר מצווה

הסעות לבר מצווה מתחלקות לשני סוגים:

אחד הסעות לאירוע בר מצווה באולם

שתיים הסעות לבר מצווה בכותל

שתי ההסעות מתרחשות בזמנים שונים ונמשכות זמן שונה, ולכן האופי שלהן (וכמובן, המחירים שלהן) שונים אחד מהשני. גם הסעות במיניבוס לעומת השכרת אוטובוס יתומחרו קצת אחרת, כמו כל סוגי ההסעות לאירועים. בואו נתחיל!

כוכבית קטנה חוגגים בת מצווה? חלק ההסעות לבר מצווה באולם יהיה רלוונטי לכם בדיוק באותה מידה. מזל טוב 😊

 

אוטובוס הסעות לבר מצווה

הסעות לאירוע בר מצווה

בדומה לחתונה, בעלי השמחה מוציאים לפעמים הסעות לבר המצווה. אבל בניגוד לחתונה, זה בדרך כלל לא כי האורחים שתו, אלא כי האולם מרוחק, ולמשפחה או לחברים אין דרך נוחה להגיע.

הסעה לאירוע בר מצווה סוגרים בדרך כלל ל-4 שעות, בין 19:00 -23:00. זו הסעה קצרה יחסית ולכן גם המחיר נמוך ביחס להסעה ממושכת (נפרט עוד מעט).

נורה 2טיפ שלנו - גם אם חברת ההסעות לא תבקש זאת, בהסעות לבר מצווה שנועדו לחברים מומלץ למצוא מבוגר אחראי שיוכל להצטרף להסעה ולפקוח עין על הכל. בניגוד למה שנדמה להם, 13 הוא לא גיל כל כך גדול… המלווה גם יוכל להיות בקשר עם נהג ההסעה, ולשחרר אתכם להתפנות לאירוע בלבד.

 

רכבי הסעות לבר מצווה

הסעות לבר מצווה בכותל

הסעות לכותל יוצאות מהאזור המבוקש, ומגיעות הכי קרוב שניתן לכותל. ברוב הימים אפשר להיכנס ממש עד שער האשפות (כמה מטרים מהכניסה לכותל), וחלק מהרכבים מורשים להיכנס גם לחניית הכותל.

שימו לב שימו לב - בימים עמוסים במיוחד/מיוחדים - כמו ימי חול המועד או השבעות צבאיות, הכניסה לרכבים עלולה להיות סגורה. במצב כזה רכב ההסעות יוריד אתכם בחניון ממילא, ומשם תצטרכו ללכת ברגל מרחק של כ-20-15 דקות. למידע על ההשבעות הקרובות ועדכונים נוספים תוכלו לבקר באתר הקרן למורשת הכותל.

בזמן שאתם תחגגו ותתרגשו הנהג יחכה לכם בחנייה במרחק נסיעה. אל תשכחו להתקשר אליו קצת לפני שתצאו, שיספיק להגיע ולא תצטרכו לחכות.

 

אופציות הסעות לבר מצווה בכותל

הייתם מאמינים?  גם הסעות לבר מצווה בכותל מתפצלות לשתי אפשרויות:

אחד הסעה לכותל בלבד, מתחילים לחזור בדרך כלל סביב 14:00-13:00.

שתיים הסעה לכותל ולאחר מכן לארוחה משותפת, מתחילים לחזור סביב 18:00-17:00.

באופציה השנייה הנהג יאסוף אתכם ישר למסעדה/פיקניק שתכננתם, ויחזיר אתכם הביתה רק לאחריהם. המחיר, כמובן, בהתאם.

 

מיניבוס הסעות לבר מצווה VIP

מחירים של הסעות לבר מצווה

אוקיי, אבל כמה זה בעצם יעלה? בגלל שהמרחק הוא הגורם העיקרי שמשפע על המחיר ומדובר על טווח די רחב, המחירים כאן מתייחסים לנסיעה לאירוע לפי ק"מ או נסיעה לכותל מהמרכז.

שימו לב שימו לב - עצירות נוספות בדרך שאינן על המסלול הראשי יוסיפו כמה מאות שקלים למחיר.

 

מחיר הסעות לבר מצווה - אירוע

מרחק: 20-0 ק"מ לכיוון

בולט אוטובוס מחיר הסעות לבר מצווה באוטובוס נע בממוצע בין 900 ל-1,400 ש"ח + מע"מ.

בולט מיניבוס מחיר הסעות לבר מצווה במיניבוס נע בממוצע בין 600 ל-1,000 ש"ח + מע"מ.

 

מרחק: 40-20 ק"מ לכיוון

בולט אוטובוס מחיר הסעות לבר מצווה באוטובוס נע בממוצע בין 1,500 ל-2,800 ש"ח + מע"מ.

בולט מיניבוס מחיר הסעות לבר מצווה במיניבוס נע בממוצע בין 1,000 ל-1,600 ש"ח + מע"מ.

 

מחיר הסעות לבר מצווה בכותל 

בולט אוטובוס כמו שפירטנו למעלה, מחיר הסעות לבר מצווה באוטובוס נע בממוצע בין 2,300 ל-2,500 ש"ח + מע"מ לכותל בלבד, ובין 3,200 ל-3,500 ש"ח אם זה כולל גם הסעה למסעדה.

בולט מיניבוס מחיר הסעות לבר מצווה במיניבוס נע בממוצע בין 1,800 ש"ח ל-2,000 ש"ח + מע"מ לכותל בלבד, ובין 2,500 ל-2,800 ש"ח כולל הסעה למסעדה.


המלצות על הסעות לבר מצווה

זה זמן המאני טיים - קראתם מידע, ראיתם מחירים, אבל מה הם שווים בלי המלצות? אל תדאגו, סגרנו גם את הפינה הזו: אספנו לכם רשימה של חברות הסעות מומלצות, שמוציאות גם הסעות לבר מצווה והסעות לכותל. ליד כל חברה מופיע דירוג, שמבוסס רק על חוות דעת של לקוחות קודמים. תהנו ומזל טוב :)

 

אוטובוס הסעה לבר מצווה

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק