מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות עובדים

הסעות עובדים מתאימות למקומות עבודה שנמצאים בתוך העיר הצפופה ונטולת החנייה, לחברות שעובדות בזמנים מאוחרים, או למקומות שהתחבורה אליהם פחות נגישה. בממוצע מחיר ההסעה נע בין 250-700 ₪ לכיוון ומשתנה לפי שעות היציאה, כמות העובדים והיקף ההסעות שתזמינו. עדיין מתלבטים אם הסעה היא הפתרון לעובדים? אולי כמה הסעות מחיר יעזרו (הצעות סליחה). בלי קיצורי דרך, תישארו כאן, מבטחים שתגיעו בזמן.


הסעות עובדים בתוך העיר

הסעות עובדים הכרחיות למקומות עבודה מרוחקים ולא נגישים, אבל גם בתוך העיר תוכלו למצוא להן כמה יתרונות:

 

 בולט אוטובוס שמירה על זמני עבודה – כולנו מכירים את הקול בבוקר שקורא לנו להישאר במיטה רק עוד קצת. אם יש משהו שיכול לשכנע את הקול הזה לצאת ולהתארגן, הוא זמן הסעה קבוע. אוטובוס הסעה למקום העבודה מביא את העובדים יחד, ומחזיר אותם יחד, ובעיקר מונע התעכבויות שונות בדרך.

 

 בולט אוטובוס הפחתת שטח החנייה סביב מקום העבודה - הסעות מאורגנות לעבודה דורשות רק דאגה למקום איסוף נגיש, להורדת הנוסעים והעלאתם. זה יתרון מרכזי בעיקר לחברות הממוקמות באזורים עם חניה מוגבלת או עומסי תנועה גבוהים.

 

 בולט אוטובוס שימור העובדים -  נסיעה יומית למקום העבודה יכולה להיות זמן להיכרות בין העובדים. בסופו של דבר, הסעה זה נוח, כשהעובדים מרגישים שהמעסיק שלהם מעריך את הזמן שלהם, סביר יותר שהם יישארו בחברה לטווח ארוך, יגלו יותר נאמנות ומחוברות לעבודה, ולא ימהרו לקחת אוטובוס למקום עבודה אחר... סמיילי עם משקפיים

 

הסעת עובדים

תמחור הסעות עובדים

הסעת עובדים נחשבת להסעה יומית קבועה. שלא כמו הסעה לטיולים, בה שירות ההסעה והנהג צמודים אליכם בכל יום, אוטובוס הסעות לעובדים מלא בנסיעות שונות עם לקוחות שונים במהלך היום. לכן, המחיר שלהן יהיה זול יותר לעומת מחיר של הסעה חד פעמית.

ההסעה לעובדים נקראת קו, זה בעצם הכינוי לכיוון אחד של הסעה ממקום א ל- ב. נסיעה הלוך ושוב ממקום העבודה היא שני קווים. במקרה שיש לכם עובדים מאזורי מגורים שונים, תצטרכו להפעיל כמה קווים שונים.

 

מחיר הסעה לעובדים משתנה לפי ארבעה פרמטרים שונים, ואלו הם:

 

אחד שעות היציאה והחזרה – בסופו של דבר חברות ההסעות צריכות למלא את לוח הזמנים, השעות בשעות הביקוש, השעות החמות מה שנקרא, יעלו יותר לעומת שעות מוקדמות או מאוחרות. לרוב השעות היקרות ביותר הן בין 7:00-9:00 ובין 15:00-18:00. הסעות מוקדמות יותר, או מאוחרת יותר יכולות להיות זולות ב כ-20-30% לעומת הסעות בשעות העומס.

 

שתיים מרחק הנסיעה \ זמן הנסיעה – משך זמן הנסיעה לא תלוי רק במרחק, אלא גם בעומס שיש בכבישים. נסיעה של 20 ק"מ בשעות שהכביש פנוי, שונה מנסיעה בתוך עיר פקוקה. מחיר הסעה לעובדים לרוב יקבע לפי כמות הזמן שהנסיעה לוקחת עבור הנהג.

 

שלוש כמות העובדים – אוטובוס רגיל מכיל עד כ 50 נוסעים, יש מיניבוסים ל 25, 20 ו 15 נוסעים. לחלק מהחברות יש גם מידיבוס, או אוטובוס גדול במיוחד. יכול להיות שתצטרכו לשלב כמה הסעות שונות, כמו אוטובוס גדול לעיר אחת ושאטל נוסף שיוצא מעיר אחרת. לרוב, במקרים בהם אתם משלבים כמה קווים, תקבלו הצעה משתלמת יותר פר קו.  

 

ארבע כמות ימי העבודה – הסעת עובדים לעבודה היא לרוב הסעה יומית, אבל יש חברות שמשלבות עבודה מהבית ובימים האלו לא צריכות הסעה. מבחינת המחיר, הסעה יומית לרוב תהיה נוחה לחברת ההסעות לגבי סגירת התכנון היומי, ולכן תהיה זולה יותר לעומת הסעה לשבוע עבודה חלקי.

 

אוטובוס הסעות

מחירים של הסעות עובדים

טווח המחירים להסעה לעובדים נע בין 250-700 ₪ לקו אחד.

מזכירים: כשאומרים קו -  מתכוונים רק לכיוון אחד.

 

הצעות מחיר שונות להסעות עובדים

 

הסעת 25 פועלים:

  • שעת יציאה לעבודה: 6:00
  • זמן ההסעה: 20 דקות לכיוון
  • נקודת איסוף אחת
  • שעת חזרה מהעבודה: 18:00
  • הסעה יומית

מחיר מחיר קו הסעת עובדים: 250 ₪ + מע"מ.

 

הסעת 30 עובדי לילה:

  • שעת יציאה לעבודה: 21:00
  • זמן ההסעה: שעה לכיוון
  • ארבע נקודות איסוף
  • שעת חזרה מהעבודה: 6:00
  • הסעה שבעה ימים בשבוע כולל סופ"ש

מחיר מחיר קו הסעת עובדים: 400 ₪ + מע"מ.

 

הסעת 45 עובדי הייטק:

  • שעת יציאה לעבודה: 8:30
  • זמן ההסעה: שעה ורבע לכיוון
  • שלוש נקודות איסוף
  • שעת חזרה מהעבודה: 18:00
  • הסעה שלוש פעמים בשבוע

מחיר מחיר קו הסעת עובדים: 600 ₪ + מע"מ.


חברות הסעות מומלצות להסעת עובדים

החלטתם לארגן לעובדים שלכם הסעה? הכנו לכם רשימה של חברות הסעות ממולצות להסעת עובדים. תוכלו לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים, ודירוגים על רמת השירותיות, עמידה בזמנים, היחס והמחיר - ולבחור עם איזו חברה הכי מתאים לכם לעבוד מחייך


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה הסעה לעובדים?

בממוצע מחיר הסעה לעובדים נע בין 250-800 ₪ לכיוון. המחיר משתנה על פי מרחק, כמות כמות העבודים, תדירות ההסעה והזמנים. 

מתי כדאי לארגן הסעות לעובדים?

הסעה לעובדים מתאימה במקרים שבהם מקום העבודה אינו נגיש, אם העובדים שלכם עובדים בשעות בהן אין תחבורה ציבורית, או במקרה שקשה לאתר חנייה בסביבת העבודה שלכם. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק