מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיניבוס 30 מקומות מחיר

מיניבוס 30 מקומות יוצא לנסיעה של 30 ק"מ. מנסים לחשוב את מחיר המיניבוס? יש עוד כמה משתנים שמשפיעים על המחיר, כמו שעות הנסיעה (מישהו אמר פקקים?) מספר נקודות האיסוף וכמה זמן הנהג יחכה לכם בזמן שאתם אוכלים לאבנה. בגדול, מחיר מיניבוס 30 מקומות נע בין 1,200-3,500. הנה כל המידע שאתם צריכים רגע לפני שאתם ממנים את תמי מכוח אדם לאחראית מיניבוס.


מיניבוס 30 מקומות מחיר

מיניבוס ל- 30 אנשים, הוא לא ממש מיניבוס, וגם לא ממש אוטובוס, זה משהו באמצע שיש לו שם חמוד ולא כל כך מוכר, מידיבוס. לרוב, ברכב מידיבוס יש מקום לעד ל-40 נוסעים, ככה שאם אתם 30 נוסעים תוכלו לשבת בנוחות וברווח.

הנה טווח המחירים הכללי שתשלמו על מיניבוס 30 מקומות:

כסף מחיר מיניבוס 30 מקומות לנסיעה קצרה 1,200-1,700 ₪ (עד שעה לכל כיוון).

כסף מחיר מיניבוס 30 מקומות לנסיעה בינונית  1,700-2,200 ₪ (בין שעה לשעתיים לכל כיוון).

כסף מחיר מיניבוס 30 מקומות לנסיעה ארוכה 2,200-3,500 ₪ (בין שעתיים לכיוון עד ליום טיול מלא).

 

בהמשך ניתן דומגאות למחירים ששילמו לקוחות מידרג

מידיבוס הסעות

מה משפיע על מחיר מיניבוס 30 מקומות

זמן שעות ההסעה – שעות של פקקים יכולות לגרום לנסיעה של 30 ק"מ להימשך גם שעה שלמה. בסופו של דבר השכלול שחברת ההסעות עושה מגלם את המרחק שהמיניבוס עושה והזמן שהנהג לרשותכם. יום טיול שנמשך יותר מ 12 שעות, או חריגה מהזמנים שסיכמתם מראש יובילו  לתוספת של בין 150-300 ₪ למחיר המיניבוס.  

 

זמן עבודה זמן המתנה – מחיר מיניבוס 30 מקומות לאירוע שונה ממחיר מיניבוס ליום טיול ארוך, גם אם המרחק זהה.

 

עלה העונה – ימי קיץ ואביב הם העונה החמה לקייטנות, ימי גיבוש וטיולים, ולכן באופן טבעי גם המחיר בקיץ יהיה גבוה יותר בכ-20-30%, לעומת זמנים שבהם המיניבוסים יושבים בחניון ושותים שוקו חם. 

 

בולט מיניבוס עצירות בדרך – אל דאגה, זה לא אומר שאתם צריכים להתאפק, על עצירות שירותים והתרעננות לא תשלמו מחיר נוסף. לעומת זאת, על ריבוי בנקודות איסוף ופיזור, יכולה להיות תוספת מחיר. לכן, כדאי למצוא נקודת איסוף יחסית מרכזית שאליה יגיעו כל 30 הנוסעים.

 

אייקון מיניבוס סוג המיניבוס – יש מיניבוסים 30 מקומות חדשים ודנדשים, עם נקודות הטענה לטלפונים, כסאות מתכווננים ועוד היד נטויה. על נוחות ופינוקים משלמים יותר לעומת מיניבוס פשוט. 

 

בולט הגה נהג צמוד או מוריד ואוסף - כשאתם מתכננים טיול אתם יכולים לבחור אם המיניבוס, התיקים והנהג יהיו אתכם לאורך כל היום, או לשחרר אותם בזמן שאתם עושים את המסלול. במקרה שיש לנהג נסיעה מזדמנת שיכולה להשתלב עם הטיול שלכם, יש סיכוי לא רע שתוכלו לחסוך כסף, שווה לברר עם חברת ההסעות.

 

מיניבוסים והסעות

בדיקות לפני הזמנת מיניבוס 30 מקומות

שקל תשלמי אגרה – וודאו עם חברת ההסעות מראש שהדרך ידועה, ואם יש צפי לנסיעה בכבישי אגרה, החיוב כלול בהצעת המחיר שקיבלתם.

גלגל ביטוחים ואישורים – לחברות הסעות צריך להיות רישיון להפעלת מיניבוס, שמוודא שהחברה בפיקוח ושהיא עוברת ביקורת תקופתית. וודאו שלחברה יש את הרישיון, והכי חשוב שהוא בתוקף (לא, רישיון מלפני 30 שנה כבר לא רלוונטי).

מיטה לינת הנהג – לפי מסורת, אם הטיול שלכם נמשך יותר מיום אחד, אתם אלו שצריכים לדאוג למקום לינה עבור נהג המיניבוס. וודאו מראש עם חברת ההסעות מה הציפיות בהקשר הזה, שלא יהיו פדיחות.


מיניבוס 30 מקומות – הצעות מחיר

כסףמחיר הסעה לבר מצווה במיניבוס 30 מקומות משוהם לתל אביב – 1,200 ₪

כסף מחיר הסעה במיניבוס 30 מקומות מרחובות לראשון לציון –1,400 ₪

כסף מחיר מיניבוס 30 מקומות מתל אביב לתל יצחק – 1,700 ₪

כסף מחיר מיניבוס 30 מקומות - מתל אביב להרצלייה בשעות עומס – 2,100 ₪

כסף מחיר הסעה ליום טיול במיניבוס 30 מקומות מירושלים לחיפה –3,500  ₪

 

נורה כל המחירים הם לנסיעה הלוך ושוב וכוללים מע"מ.

 

מיניבוס 30 מקומות

חברות הסעות מומלצות להשכרת מיניבוס 30 מקומות

מיניבוס עם 30 חבר'ה יוצא ממקום אחד, כדי שהוא יצא בזמן, שהנהג יהיה אדיב ושהמחיר יהיה הוגן, כדאי לקחת נהג מיניבוס עם חוות דעת ודירוגים של לקוחות קודמים. הכנו לכם רשימה מדורגת של נהגי מיניבוס 30 מקומות. אחרי שתחזרו הביתה, אנחנו ניצור אתכם קשר כדי לקבל את חוות הדעת שלכם. סעו לשלום, הנהגוס בפנים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק