מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעה לחרמון

אם חשקה נפשכם בשלג, לובן מדהים ורגליים דוקרות מרוב קור, אז הסעה לחרמון זה ממש בשבילכם. הסעה לחרמון יכולה להיות מתומחרת גלובלי (= מחיר כולל) או לפי שעה, וחשוב לצאת מוקדם במיוחד כדי לא לפספס את שעות הפתיחה של האתר. כאן הוספנו טיפים ופרטנו מחירים ממוצעים - מוזמנים להצטרף לנסיעה 🚌


הסעה לחרמון

הסעה לחרמון נמשכת בדרך כלל 12 שעות לפחות (לדוגמא, 8:00 - 20:00). חלק מהמטיילים כבר מנצלים את הדרך לעצירות נוספות: נחלים, קטיף דובדבנים או פקאנים או אטרקציות צפוניות אחרות - אם כבר הגענו לאזור (מישהו אמר קיאקים?).

 

הנקודות המרכזיות שישפיעו על מחיר הסעה לחרמון הן:

נקודה סוג הרכב (אוטובוס או מיניבוס)

נקודה המרחק ממנו תצאו אל החרמון (כלומר - יציאה מיקנעם או מגבעתיים?)

נקודה משך הטיול שתכננתם.

 

מיניבוס בהסעה לחרמון

טיפים לקראת הסעה לחרמון

הסעה לחרמון דומה מאוד לכל הסעה לטיולים, ולכן רוב עצות הזהב מתאימות גם לפה. ובכל אופן, כמה דברים שחשוב במיוחד לקחת בחשבון:

מספר אחד תדאגו לנוחות - אם יש לכם כבוד לעצמות שלכם, בקשו מהחברה לוודא שהאוטובוס או המיניבוס השכור חדישים ונעימים. אתם לא רוצים לקבל רכבים ישנים עם מושבים נוקשים וללא מזגן (שלא נדע!).

מספר שתיים תהיו אנשים של בוקר - כדאי מאוד להגיע לאתר החרמון מוקדם. בשעות השיא המקום עמוס מאוד והנהיגה התלולה אליו איטית, מאמצת ומעייפת. לא רק זה - אתר החרמון גם נסגר באזור 16:00. כדאי לקבוע הסעה לחרמון בשעות המוקדמות של הבוקר כדי להגיע להר מוקדם.

מספר שלוש אל תשכחו את הנהג - קחו בחשבון שאם תכננתם נסיעה של יומיים, אתם מחוייבים לדאוג לנהג למקום לינה וארוחות.

 

הסעה לחרמון באוטובוס

מה משפיע על מחיר הסעה לחרמון

הצעת מחיר של הסעה לחרמון משתנה לפי הנוחות של החברה, ולפי דרישות ההסעה שיש לכם.

מספר 1חברות מסוימות מתמחרות גלובלי, כלומר מחיר כללי. במקרה כזה הן מחשיבות את המרחק, את השעות ואת השאלה האם האוטובוס (או המיניבוס) עוקב אחריכם במהלך היום או נשאר לא-מונע בחנייה.

 

מספר 2 חברות אחרות מעדיפות לתמחר לפי שעה, כשהמינימום הוא 12 שעות. כך תשלמו פר-שעה, ולנהג לא מפריע אם החלטתם להוסיף עצירות באתרים נוספים או להימנע מכביש שש - ההחלטה היא שלכם.

 

תמרור הזהרה  חשוב לדעת - בזמנים פופולאריים ועמוסים כמו בתקופות של חגים, קשה למצוא רכבים זמינים ויש הצפה בענף. בזמנים כאלו מחירי הסעות יתייקרו מעט.

נורה 2 טיפ שלנו: חפשו חברת הסעה מקומית. אוטובוס שצריך ליסוע ארבעים דקות כדי להגיע אליכם ולאסוף - יכניס גם את המחיר הזה בעלות ההסעה.


מחיר הסעה לחרמון

צירפנו כאן כמה טווחים של מחירים ממוצעים. חשוב לציין שכל הסעה לגופה (או למיניבוסה…), ולכן יש בהחלט סיכוי לקצת שינוי לכאן או לכאן:

כסף מחיר הסעה לחרמון באוטובוס, מאזור המרכז - 3,500-4,000 ש"ח בממוצע.

כסף מחיר הסעה לחרמון באוטובוס, מאזור המרכז - 4,200-5,000 ש"ח בממוצע.

כסף מחיר הסעה לחרמון במיניבוס, מאזור הצפון - 1,500-2,000 ש"ח בממוצע.

כסף מחיר הסעה לחרמון במיניבוס, מאזור המרכז - 3,800-4,500 ש"ח בממוצע.


חברות הסעה מומלצות להסעה לחרמון

אחרי שקראתם את כל הטיפים והעצות נשאר לכם רק לסגור הסעה. צירפנו כאן רשימה של חברות הסעות מומלצות שמוציאות גם הסעה לחרמון. אתם מוזמנים להיכנס, לקרוא את חוות הדעת על כל אחד ולבחור את זה שנראה לכם הכי חברה'מן. נסיעה טובה! 🚌

 

הסעה לחרמון במיניבוס

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק