מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיניבוס 10 מקומות מחיר

מיניבוס 10 מקומות יצא מכפר סבא למעלות תרשיחא ליום טיול, מה המחיר של השכרת המיניבוס? גם אם אתם לא 10 בחשבון, אין סיבה שתסתבכו בדרך. ריכזנו במקום אחד את כל המידע על השכרת מיניבוס 10 מקומות, מה משפיע על המחיר ומה חשוב לברר כדי שהכל יהיה 10?


מיניבוס 10 מקומות מחיר

נתחיל בטווח כללי ותכף נפרט, אבל בגדול מחיר הסעה במיניבוס 10 מקומות נע בממוצע בין 500-2,500.

אנחנו יודעים, זה טווח רחב שלא אומר הרבה, אבל אל דאגה, הנה כמה דוגמאות להצעות מחיר:

 

מיניבוס 10 מקומות – הצעות מחיר לדוגמא:

בולט מיניבוס מחיר מיניבוס 10 מקומות ממושב עולש לנתב"ג (הלוך ושוב) - 700 ₪

בולט מיניבוס מחיר מיניבוס 10 מקומות לחתונה מירושלים לבני ברק (הלוך ושוב)  – 1,000 ₪

בולט מיניבוס מחיר מיניבוס 10 מקומות מגבעתיים לכפר ויתקין (הלוך ושוב)  - 1,200 ₪

בולט מיניבוס מחיר מיניבוס 10 מקומות VIP מירושלים להרצלייה (הלוך ושוב) - 2,000 ₪

בולט מיניבוס מחיר מיניבוס 10 מקומות ליום טיול מכפר סבא למעלות תרשיחא – 2,600 ₪

 

מיניבוס הסעות לטיולים

מה משפיע על מחיר מיניבוס 10 מקומות

אנחנו אומנם יכולים לתת לכם טווחים ומשתנים שיעזרו לכם לקבל מושג על המחיר שתשלמו על מיניבוס 10 מקומות, אבל בתכלס בסופו של דבר, את הצעת המחיר הסופית חברת ההסעות תבנה לכם בהתאם לכמה פרמטרים, כמו:

שעון המרחק ומשך הזמן שאתם צריכים שהנהג יחכה לכם – מחיר מיניבוס לנסיעה לחתונה שונה ממחיר מיניבוס לטיול ארוך, גם אם המרחק זהה.

שעון שעות ההסעה – נסיעה ביום לרוב זולה יותר לעומת נסיעת לילה. זה נכון בדרך כלל אבל לא תמיד. במקרה של נהג עצמאי פרטי, סביר להניח שהוא לא יוכל לקחת עבודה ביום שלמחרת, והמחיר הנסיעה יגלם גם את הפסד יום העבודה.

לב שימו לב: במקרה שהיתה לכם חריגה בזמנים שסוכמו מראש עם הנהג, או במקרה של יום טיול שנמשך יותר מ-12 שעות, תשלמו תוספת עבור שעות חריגות בין 150-300 ש"ח.

 

מיניבוס 16 מקומות להשכרה

 

שמש העונה – גם בשוק ההסעות, המחיר מושפע מהיצע וביקוש, ובעונות שיש הרבה ביקוש להסעות תשלמו יותר לעומת עונה רדומה יותר, מה לעשות.

אייקון מיניבוס עצירות בדרך – עצירת שירותים והתרעננות בדרך לא תוסיף לכם במחיר, אבל איסוף ופיזור בכמה נקודות שונות יכולה לגרור תוספת במחיר. בקיצור, אם אתם יכולים לרכז את כל ה-10 לנקודת איסוף אחת, זה עדיף. בכל מקרה גם אם לא, כדאי לסגור מראש עם הנהג את כל הפרטים האלו ולא להפתיע בדרך כשאתם כבר על המיניבוס.

אייקון מיניבוס סוג המיניבוס – ל 10 נוסעים תוכלו להזמין מיניבוס סטנדרטי או הסעת VIP שתהיה מרווחת יותר, עם מושבי עור, מסכים ונקודות חשמל אבל כמו שאימא אומרת, על תענוגות משלמים.

חמסה מזל – כן, אנחנו ממש לא בעד לסמוך על המזל, אבל לפעמים הוא יעשה שירות טוב. במקרה שהנסיעה שלכם משתלבת לנהג המיניבוס עם הסעה אחרת באזור ולא אכפת לכם לשחרר את הנהג לכמה שעות, אתם יכולים להרוויח.

 

מיניבוס יוקרה להסעות VIP

בדיקות למיניבוס 10 מקומות

וי ביטוחים ואישורים - כבר בשיחת הטלפון בקשו מנהג ההסעות שישלח לכם את רישיון ההפעלה למיניבוס 10 מקומות, בו תכלו לוודא שלחברת ההסעות יש את כל האישורים הנדרשים ושהיא עוברת ביקורת.

וי חוק עד 10 - אם אתם חברה או מוסד, יש חובה משפטית שגיל הרכב יהיה עד 10 שנים, כדי למנוע תקלות ובעיות במקומות לא צפויים. בררו מראש עם חברת ההסעות שהיא מכירה את התקנה ושהמיניבוס בשנתון מתאים. 

וי תשלומי אגרות - בררו מראש עם הנהג המיניבוס באילו כבישים הוא מתכנן לנסוע, והאם התשלום שסגרתם כולל גם את חיובים של כבישי אגרה. 

וי לינה לנהג - לרוב, אם הטיול שלכם נמשך יותר מיום אחד, זו אחריות שלכם להתארגן על מקום לינה עבור הנהג. בררו מראש עם חברות ההסעות האם עלות הלינה לנהג היא עליכם. 

 

הסעה לטיול במיניבוס

חברות הסעות מומלצות להשכרת מיניבוס 10 מקומות

החלטתם על מקום ליום טיול לגיבוש החבר'ה, אתם 10 אנשים ומיניבוס בהחלט יכול להתאים לכם. כדי שהכל יהיה 10, הזמנים, השירות והיחס - כדאי לבחור בנהג מיניבוס 10 מקומות עם המלצות ודירוגים של לקוחות קודמים. בקיצור, תקראו חוות דעת ודירוגים, ותבחרו נהג חבר'מן.
*אין באמור הבטחה שהוא ייקח אתכם לתימן*.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק