מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות לחתונה

הסעות לחתונה יכולות להיות פתרון מעולה עבור אורחים שאין להם דרך להגיע לחתונה, או סתם כאלה שרוצים לשתות בכיף מבלי שיצטרכו לנהוג בדרך חזרה. במאמר הבא נבדוק כמה עולה הסעה לחתונה (בין 500 -2,200 ש"ח), למה חשוב להגדיר נקודות עצירה מראש ואפילו נצרף המלצות על חברות הסעות לחתונות. שיהיה במזל!


הסעות לחתונה

כשמדברים על הסעות לחתונה בעצם יש שתי אפשרויות מרכזיות, אוטובוס ומיניבוס. כמו שאתם בטח יודעים, ההבדל ביניהן הוא הגודל והכל תלוי בכמות האורחים שצריך להסיע:

אחד אוטובוס לחתונה: באוטובוס סטנדרטי אתם יכולים לבנות על 54 מקומות (לא כולל הנהג). ישנם גם אוטובוסים מיוחדים של 56 או אפילו 60 מקומות אבל אותם רוב חברות ההסעות לא מספקות.

מספר שתיים מיניבוס לחתונה: מיניבוסים מגיעים בגדלים שונים כשהנפוצים הם מיניבוסים של 1-, 12, 14, 16, 20 ו- 23 מקומות. 

יש גם אפשרות להזמין הסעת מיניבוס VIP. מדובר במיניבוס שחור בדרך כלל, ומפואר יותר ממיניבוס רגיל, המצויד בכורסאות ישיבה. מיניבוס VIP משמש בדרך כלל להסעת החתן והכלה עם החברים לצילומי חתונה ולאירוע עצמו, ולרוב יש בו 15 או 19 מקומות. וכן, ברור שזה עולה יותר, תכף נגיע לזה.

אוטובוס הסעות לחתונה

הזמנת הסעות לחתונה

אנחנו יודעים שאתם בטח עמוסים בהכנות לחתונה, אז הנה הדברים המרכזיים שחשוב לדעת לפני שמתקשרים לחברת הסעות:

אחד הזמינו את ההסעות לחתונה כמה שיותר מוקדם: במיוחד אם אתם מתחתנים בעונת החתונות (הקיץ) שבה יש סיכוי ששירותי ההסעות יהיו עמוסים ולא פנויים להסיע בכלל. ככל שתזמינו יותר מוקדם את ההסעות לחתונה יש סיכוי שהרכבים שאתם רוצים יהיו פנויים ולא תצטרכו להתפשר על גודל וסוג הרכב.

מספר שתיים  בקשו לראות רישיון הפעלה: רישיון הפעלה הוא אישור שחברת ההסעות מאושרת לעסוק בכך ושיש לה את כל האישורים הנדרשים. אנחנו חייבים להסכים עם סבתא שלכם כשהיא אומרת שעם בטיחות לא משחקים. לכן, אל תתביישו לבקש לראות רישיון הפעלה לפני שאתם סוגרים הסעות לחתונה.

שלוש  בררו מי הנהג: כשמזמינים שירותי הסעות בדרך כלל נמצאים בקשר עם המנהל או עם סדרן העבודה של החברה ולא עם מי שבסופו של דבר יהיה הנהג. כשאתם סוגרים הסעה נסו להדגיש בנימוס שחשוב לכם שהנהג יהיה אדם נעים וסבלני לאורחים שלכם, כי הוא בסופו של דבר יהיה זה שפוגש אותם.

רכב הסעות לחתונה מבפנים

הסעות ביום החתונה

היום המאושר הגיע והדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק איתו עכשיו זה תיאומים עם חברת ההסעות והנהגים. לכן, מנו מטעמכם מתאם הסעות - חבר או קרוב משפחה שאתם יודעים בוודאות שהוא הולך לעלות על ההסעה (גם הלוך וגם חזור). תנו לו את המספר של חברת ההסעות והנהג וודאו שלחברה יש את המספר שלו והוא כבר ידאג להיות איתם בקשר בשבילכם.

נקודה בנוסף, אתם רוצים שההסעה תגיע לחתונה בזמן כדי שדודה תקווה לא תפספס את החופה או חלילה את המנות הראשונות. לכן חשוב לגזור זמנים לזמן היציאה של ההסעות לחתונה. לדוגמא, אם אתם רוצים שההסעה תצא לחתונה ב-19:00 תגידו לאורחים שיציאה ב-18:45  או אפילו ב-18:30. ככה גם תימנעו מתשלום נוסף, שכן חברות ההסעות בדרך כלל מתחילות לחייב בתשלום נוסף על איחורים של מעל רבע שעה או חצי שעה. זה לא מקטנוניות, פשוט בזמן שהם מחכים לאורחים הרכב מניע, המזגן דולק וזה עולה להם כסף. 

הסעה לחתונה במדבר


נקודה עוד טיפ חשוב- הגדירו את נקודות העצירה מראש. יש חברות הסעות לחתונה שגובות תשלום על כל עצירה נוספת בדרך, יש חברות שמסכימות לעוד נקודת אסיפה או שתיים אם הן על הדרך ויש כאלה שלא מוכנות לעשות עצירות נוספות בכלל פרט לנקודת האיסוף המרכזית שנקבעה. תתאמו עם חברת ההסעות מראש איפה בדיוק עוצרים בדרך לחתונה ובכך תימנעו מהפתעות לא נעימות בתשלום.

נקודה ישנן חברות הסעות שמאפשרות איסוף משתי נקודות מאזורים שונים בארץ. זה נעשה בדרך כלל בשיתוף פעולה עם חברת הסעות נוספת שנמצאת באיזור המבוקש.


הסעות בסיום החתונה

כמובן שהחתונה שלכם הייתה הצלחה מסחררת וטוב שהזמנתם הסעות כי אחרי שהאורחים שתו ונהנו רצוי שהם לא ינהגו. אז הנה כמה טיפים אחרונים כדי שכולם יגיעו הביתה בשלום:

 בגדול, נושא הנסיעה חזור די דומה לנסיעה הלוך. למה בכל זאת צריך לדאוג?

נקודה לוודא שאחראי ההסעה שלכם הודיע כבר בהלוך מתי ההסעה חזור ושכל האורחים שנרשמו להסעה יודעים מתי חוזרים - אפשר לבקש גם מהדי ג'יי להודיע במיקרופון לפני שההסעות יוצאות.

נקודה תקבעו שעת חזרה מראש עם חברת ההסעות ובדקו מאיזה שעה יש תוספת תשלום. למה אנחנו מדגישים את זה? כי משעה מסוימת בלילה חברות ההסעות גובות תעריף גבוה יותר. השעה שבה מתחילים בתעריף לילה משתנה בין החברות זה יכול להיות 12:00 או 2:00 ושווה לקחת את זה בחשבון כשבוחרים חברת הסעות.

נקודה אם המסיבה נמשכת והאורחים פשוט לא עוזבים את הרחבה תוכלו בתיאום עם הנהג כמובן לאחר את שעת החזרה אבל המחיר יעלה בהתאם. אנחנו ממליצים בכל מקרה, לשאול מראש את חברת ההסעות מה קורה במידה ואתם מעוניינים לאחר את זמן ההסעות בזמן האירוע כדי להיות מוכנים לכל תרחיש.

נקודה תוכלו לפצל את ההסעות בדרך חזרה שיצאו בשעות שונות - לדוגמה, במקום אוטובוס אחד, שני מיניבוסים או מיניבוס ואוטובוס. כך האורחים שרוצים לחזור מוקדם יחזרו, ואלה שרוצים להמשיך לחגוג יוכלו לצאת מאוחר יותר.
חשוב רק שההסעה שיוצאת מוקדם יותר תהיה מלאה כדי שלא יהיו יותר מידי אנשים בהסעה שאחריה.

הסעת מיניבוס VIP לחתונה

מחיר הסעות לחתונה

מחירים של הסעות לחתונה משתנים מאוד שכן הם תלויים בהרבה דברים: מרחק הנסיעה (קילומטרז'), כמות שעות הנהיגה יחד עם כמות השעות שהנהג מחכה בחתונה, מספר נקודות האיסוף, כבישי אגרה וכלי הרכב.

כסף  מחיר נסיעה במיניבוס נע בין 700 (במקרה של נסיעה קצרה) ל - 1,700 (בנסיעה ארוכה יחסית)

כסף  מחיר נסיעה באוטובוס נע בין 1,400 (במקרה של נסיעה קצרה יחסית) ל – 2,400 (בנסיעה ארוכה יחסית)

אנחנו יודעים שזה טווח מאוד רחב בגלל כל המשתנים שמשפיעים על המחיר. אז הנה כמה מחירים של הסעות לחתונה כדי לתת סדר גודל:

נקודה  מחיר מיניבוס לחתונה עם 20 מקומות מירושלים לכפר סבא / מת"א לחדרה:  1,200 – 1,400 ₪.

נקודה  מחיר מיניבוס לחתונה עם 20 מקומות מתל אביב לבאר שבע: 1,500 - 1,700 ₪.

נקודה מחיר אוטובוס לחתונה עם 54 מקומות מירושלים לכפר סבא: 1,800- 2,200 ₪.

רכבי הסעות שונים לחתונה

חברות הסעות מומלצות במידרג

אז אתם כבר יודעים כל מה שצריך לדעת כדי להזמין הסעות לחתונה שלכם. אבל איפה תמצאו חברת הסעות שכבר המליצו עליה לקוחות קודמים? טוב ששאלתם! בשביל זה דאגנו לכם לחברות הסעות המתמחות בהסעות לחתונות. הכל בשביל השקט הנפשי שלכם והעיקר שכולם יחזרו הביתה בשלום מחייך. מזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של הסעות לחתונה?

 נסיעה במיניבוס לחתונה תעלה בין 500 (במקרה של נסיעה קצרה) ל - 1,600 (בנסיעה ארוכה יחסית)

 נסיעה באוטובוס לחתונה תעלה בין 1,200 (במקרה של נסיעה קצרה יחסית) ל – 2,200 (בנסיעה ארוכה יחסית)

איזה אפשרויות הסעות לחתונה יש?

הסעות לחתונה יכולות להיות במיניבוס או באוטובוס.

איך לבחור הסעות לחתונה?

זה תלוי כמה אורחים צריכים הסעה, בהתאם לזה תוכלו לבחור אם להסיע את האורחים באוטובוס או במיניבוס.

האם צריך לראות רישיונות של חברות הסעות לחתונה?

כשקובעים הסעות לחתונה צריך לבקש מחברת ההסעות לראות רישיון הפעלה. כך תדעו שיש להם אישור לעסוק בהסעת נוסעים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק