מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעה לבת מצווה

על תכנון הסעה לבת מצווה משפיעה בעיקר שאלת מספר הנוסעים (אוטובוס, או שמיניבוס יספיק?). אחר כך יש גם את מרחק הנסיעה והאם אתם צריכים עצירות בדרך, שגם הם משפיעים על מחיר הסעה לבת מצווה. לפני שתסגרו הסעה, ניתן כאן דוגמאות למחירים אמיתיים וכמה טיפים חשובים (כדאי לדאוג לאיש קשר!), יחד עם המלצות על חברות המציעות הסעות לבת מצווה. שיהיה אירוע קסום!


הסעה לבת מצווה

הסעה לבת מצווה היא פתרון מעולה לאירועי בת מצווה שמרוחקים מאזור המגורים הרגיל. הרכב מגיע, לוקח את כל החברות-חברים ומחזיר בסוף: בלי לערב הורים מקפיצים, בלי קארפול, ראש שקט. כמו רוב ההסעות לאירועים, הדבר שהכי ישפיע על ההסעה לבת מצווה יהיה, כמובן, מספר האורחים.

אייקון מיניבוס הסעה במיניבוס מתאימה לבין 8-23 אורחים (כתלות בסוגי המיניבוס שיש לחברת ההסעות להציע).

אוטובוס לשמאל הסעה באוטובוס מתאימה ל-24 ועד 64 אורחים.

 

כוכבית קטנה מידיבוס הוא סוג של פתרון אמצע, מכיוון שהוא גדול יותר ממיניבוס אבל לא מגיע לגדלים של האוטובוס. אבל זה גם רכב נדיר יחסית, ורוב חברות ההסעות לא באמת מחזיקות אותו.

 

הסעה לבת מצווה באוטובוס

מה משפיע על מחיר הסעה לבת מצווה?

מספר אחד סוג הרכב - בגדול, מחיר אוטובוס עולה מעט פחות מאשר פעמיים מחיר מיניבוס. מהסיבה הזו אולי שווה לשקול אוטובוס חצי ריק על פני שני מיניבוסים, גם אם יש לכם רק 35 אורחים בהסעה.

מספר שתיים מרחק הנסיעה - ככל שההסעה לבת מצווה נוסעת רחוק יותר, כך המחיר יעלה ביחד עם הקילומטרים.

מספר שלוש משך ההסעה - דיל סטנדרטי של הסעה לבת מצווה נע בערך בין השעות 19:00 עד 23:00. חריגה מעבר לשעות האלו יכולה להעלות את המחיר.

מספר ארבע זמן המתנה - לא כל חברת הסעות מחכה באופן אוטומטי ליד האולם, אלא מבטיחה הגעה והחזרה בלבד. אם תרצו שהנהג יחכה ליד האירוע - יכול להיות שתתבקשו להוסיף תשלום, בסביבות ה-200 ש"ח במקרה של בת מצווה.

מספר חמש נקודות עצירה - עצירות על הדרך עצמה לא יעלו את המחיר (רציתם לאסוף את הדודים מהצומת? בכיף!). מצד שני, נקודת עצירה נוספת שהיא לא על המסלול כן תעלה את המחיר (למשל, אם הבטחתם לדודים איסוף ספיישל מחולון).

מספר שש תאריך בת המצווה - הסעה לבת מצווה ביום שישי של קיץ תעלה יותר מבת מצווה ביום שני בסתיו - כי היא מתחרה בהרבה יותר אירועים מקבילים.

 

מיניבוס הסעה לבת מצווה

הסעה לבת מצווה - טיפים

כמה נקודות שאולי נראות טריוויאליות, אבל תאמינו לנו שהן שוות זהב:

בולט הגה אם ההסעה היא רק בשביל חברות וחברי כלת בת המצווה, תדאגו שיהיה על ההסעה גם מבוגר מלווה. גיל 12 הוא בדיוק הגיל לכל השטויות, ואתם לא רוצים לבדוק את רמת הכאוס שהם מסוגלים לייצר 🙃

בולט הגה תבקשו מראש מחברת ההסעות נהג נעים הליכות, שיש לו סבלנות לילדים. חשוב שגם אתם וגם האורחים תרגישו בנוח.

בולט הגה תדאגו לאיש קשר מטעמכם - אחד הדודים שנוסעים בהסעה / אותו מבוגר אחראי שהזכרנו קודם. הוא ידבר מול הנהג על זמני הגעה וידאג לעדכן את שאר הנוסעים, וישחרר אתכם להתפנות לבת המצווה.

 

אוטובוס הסעה לבת מצווה

דוגמאות למחיר הסעה לבת מצווה

כמו שכתבנו למעלה, המחיר תלוי בהרבה גורמים. קשה לתת טווח מדויק, ולכן ניתן דוגמאות מהזמנות אמיתיות של חברות הסעות. כך תוכלו לשער הכי טוב מה יהיה מחיר ההסעה לבת מצווה שלכם:

 

כסף הסעה לבת מצווה במיניבוס, מגני תקווה לפתח תקווה וחזרה, ביום שישי בערב - 1,300 ש"ח.

כסף הסעה לבת מצווה במיניבוס, מתל אביב לצור נתן - 1,500 ש"ח.

כסף הסעה לבת מצווה באוטובוס, מרמת גן להרצליה - 1,300 ש"ח.

כסף הסעה לבת מצווה באוטובוס, מרמת גן להרצליה - 1,800 ש"ח.

כסף הסעה לבת מצווה באוטובוס, מחולון כולל עצירות בירושלים ובאשדוד - 2,800 ש"ח.

כסף הסעה לבת מצווה באוטובוס, הלוך חזור מפתח תקווה לירושלים - 2,800 ש"ח.


המלצות לחברות הסעה לבת מצווה

כדי להקל עליכם קצת בין כל הארגונים צרפנו פה רשימה של חברות הסעות מומלצות, שמוציאות גם הסעה לבת מצווה. כל אחד מהן בעלת דירוג משלה, שמבוסס אך ורק על חוות דעת קודמות של לקוחות לפניכם. אחרי האירוע ניצור קשר גם איתכם, כדי לשמוע איך עברה החוויה. שיהיה במזל טוב! 🥳


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק