מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות לנתב"ג

מחפשים הסעה לנתב"ג? מרגש! כנראה אתם בדרך לחופשה מהסרטים (או לפגישת עבודה, גם זה קורה…). רגע לפני שאתם סוגרים הסעה, חשוב לדעת שתעריף לילה של הסעות לנתב"ג יקר ב-200 ש"ח לעומת תעריף יום, כשניתן להזמין את ההסעה בנחת גם רק יום-יומיים לפני הטיסה. חוץ מזה, במאמר הבא נפרט עוד על תעריף לילה מול יום, נתייחס לאיחורים בלוח הטיסות ואפילו נצרף המלצות על חברות הסעה לנתב"ג. תחזיקו חזק, ממריאים ✈️


הסעות לנתב"ג

כשאתם מתארגנים לחופשה, הסעה לנתב"ג היא יתרון גדול לקבוצת אנשים גדולה שרוצה להגיע לשדה התעופה ביחד, או אם אתם מחפשים לחסוך את התשלום (הלא קטן) על חניון בזמן החופשה. יתרון נוסף הוא שאת נהג ההסעה נעים להטריד גם בשעות הלילה, בניגוד לקרוב משפחה או חבר עם לב טוב, כי יש להיעזר ויש חלאס… 😏

בדרך כלל, אין צורך לסגור הסעה בהתראה ארוכה ולא תתקשו למצוא הסעה גם יום-יומיים לפני הטיסה. אך עם זאת, בתקופות השיא כן נמליץ לכם לסגור שבוע מראש ליתר ביטחון. זה בטח לא יכול להזיק. 

 

מיניבוס הסעות להשכרה

 

איך מתנהלים עם הסעה לנתב"ג?

כדי לסגור הסעה לנתב"ג אתם יכולים לפנות לנהג הסעות פרטי או לחברת הסעות עם כמה נהגים. בכל מקרה, אחרי שתבררו ותבחרו חברת הסעות שמוצאת חן בעיניכם, תתנו לחברה את התאריכים ואת שעות הטיסה ותסגרו הסעה לשדה התעופה.

 

חץ ירוק שימו לב: כשתתקרב הטיסה, וודאו שיש לכם את הפרטים של הנהג עצמו, ולא רק את הטלפון של איש הקשר מחברת ההסעות. זה חשוב כדי שתוכלו לשלוח לו את מספרי הטיסה שלכם, על מנת שיוכל לעקוב אחר השינויים ולקבוע שעה מדויקת ליציאה. 

אותו דבר גם לגבי הסעה חזרה הביתה מנתב"ג - זכרו לשלוח לנהג שעת נחיתה משוערת עוד לפני העלייה על המטוס, וודאו שוב שיש לו את מספר הטיסה. כך הוא יידע להיערך בזמן לחזרה שלכם אבל גם יוכל להתעדכן במקרה של עיכוב או הקדמה. 

 

מיניבוס הסעות לנתב"ג

הסעות לנתב"ג - דברים שחשוב לוודא

מלבד סגירת השעות עם ההסעה, כמה דברים קטנים נוספים שחשוב מאוד לקחת בחשבון:

אחדמקום למזוודות - ארזתם את כל הבית? רכב ההסעות תלוי בצורך שלכם ובגודל הקבוצה, אבל הרבה פעמים הוא יהיה מיניבוס כזה או אחר. נקודה חשובה - במיניבוס אין בגאז', ולכן צריך לדאוג גם למקום לחפצים. אם אתם צריכים למשל 8 מושבים לנסיעה, והנהג מציע לשכור מיניבוס 14 מקומות, יכול להיות שזו הסיבה - כדי שיכיל גם את התיקים והמזוודות.

שתיים כסאות בטיחות - במקרה של תינוקות או ילדים קטנים, הנהג או החברה לא תמיד יספקו לכם כסאות בטיחות לנסיעה. אם אתם זקוקים לכיסא ומביאים אותו בעצמכם, תבררו גם מה תוכלו לעשות איתו אחר כך. כבר שמענו על קסם-של-נהג שאחסן אצלו את הכיסא עד ההסעה חזור, אבל בהחלט לא כל אחד מוכן :)

שלוש הלוך בלבד מול הלוך חזור - ההמלצה שלנו היא להזמין את ההסעה הלוך-חזור ביחד. וודאו מראש לגבי דמי ביטול במקרה שתשנו את דעתכם, אבל בדרך כלל נוח יותר לדעת שאתם מסודרים מאשר להתחיל לסגור הסעה חזור משדה התעופה כשאתם בחו"ל. לקחת מונית מנתב"ג זו בכלל דרך פחות מומלצת, כיוון שלרוב היא תהיה יקרה הרבה יותר.

ארבע נקודות איסוף ופיזור - בד"כ על עצירה נוספת במחלף לא תשלמו תוספת, אבל אם תכננתם לאסוף חברים או את סבא וסבתא מהעיר השכנה, תצטרכו להוסיף  בממוצע כ-100-150 ש"ח תוספת על כל עצירה.

 

מיניבוס הסעות

מחירים של הסעות לנתב"ג

מחיר הסעה לנתב"ג נע בין 350-2,500 ₪. המחיר משתנה לפי סוג ההסעה (אוטובוס יקר יותר ממיניבוס, ומיניבוס 20 מקומות יקר קצת יותר מ-14 מקומות), שעת הנסיעה (טיסת יום? לילה?), והמרחק.

למה מרחק? זה אולי ברור, אבל בכל אופן נזכיר - ככל שתצאו מנקודה מרוחקת יותר משדה התעופה, כך כמות הדלק שבשימוש תעלה, ואיתה מחיר ההסעה לנתב"ג. כך לדוגמא, מחיר הסעה לנתב"ג מרמת גן יכולה לעלות כ-400 ש"ח, בעוד שמחיר אותה ההסעה מנתניה יעלה 550 ש"ח. אז כמה תצטרכו לשלם בפועל?

בולט מונית מחיר מונית לנתב"ג: הסעה לנתב"ג במונית (מונית TAXI / הסעה ברכב קטן הנקרא מונית) יכולה להיות מתומחרת בשתי דרכים - באמצעות מונה או במחיר גלובלי. לדוגמה, מחיר כללי למונית לנתב"ג מגדרה הוא בממוצע 180-240 ש"ח.

בולט מיניבוס מחיר מיניבוס לנתב"ג: הסעה לנתב"ג במיניבוס 14 מקומות, תעלה מ-350 ש"ח ועד 600 ש"ח.

בולט אוטובוס מחיר אוטובוס לנתב"ג: הסעה לנתב"ג באוטובוס 56-60 מקומות, תעלה בממוצע 2,100-2,900 ש"ח.

 

כסף תוספת על נסיעה בשעת לילה היא כ-200 ש"ח לנסיעה.

כסף המחיר לשעת עיכוב, במקרה ולא יצאתם בזמן מהשדה/לא הייתם מאורגנים מספיק ביציאה אליו (אבל איפה הדרכון?!?) הוא כ-150-200 ש"ח לשעה.

 

מיניבוס הסעות לנתב"ג בטרמינל

 

דוגמאות למחירים של הסעות מיניבוס לנתב"ג

דוגמא אמיתית אחת שווה אלף מילים… הנה דוגמאות למחירים אמיתיים ששילמו לקוחות מידרג על מיניבוס הסעה לנתב"ג:

 

כוכבית קטנה על הסעת 12 נוסעים מבן גוריון לנתניה לקוח שילם 550 ש"ח.

כוכבית קטנה על הסעת חמישה אנשים מתל אביב לנתב"ג לקוח שילם 300 ש"ח.

כוכבית קטנה על הסעת לילה למשפחה מחדרה לשדה התעופה שילם לקוח 600 ש"ח.

כוכבית קטנה על הסעה הלוך-חזור לנתב"ג עבור 8 אנשים עם 2 נקודות איסוף ופיזור לקוח שילם 700 ש"ח.


חברות הסעה מומלצות להסעות לנתב"ג

למרות שתמיד כדאי לבדוק חוות דעת ולוודא שנהג ההסעה זמין ושירותי, בהסעה לנתב"ג זה הרבה יותר חשוב - אם נפלתם על הנהג הלא נכון, תוכלו למצוא את עצמכם באמצע הלילה תקועים בטרמינל עם כל המזוודות, או מול פתח הבית - מחכים להסעה שכנראה כבר לא תגיע (חס וחלילה חס ושלום!). הדד-ליין פה הרבה יותר קריטי, וחשוב שתרגישו בידיים בטוחות. בדיוק בגלל זה צירפנו כאן רשימת המלצות על חברות הסעות לנתב"ג, כשכל אחת מדורגת ע"פ חוות הדעת של לקוחות קודמים - כדי שתוכלו לראות בדיוק עם מי אתם סוגרים. וזהו, עוד מעט בדיוטי… טיסה בטוחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק