מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שאול
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.78
מחיר 9.48
איכות 9.56
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חן א, גבעתיים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב טויוטה יאריס שכלל החלפת פילטרים, שמן, נורות קדמיות ובלמים.
חוות דעת:
זה היה עבור בן זוגי והוא אמר שהיה מצוין. המחיר היה טוב, זה נגרר ליום שישי ולמרות שהם לא עובדים בשישי הם פתחו ועבדו על זה במיוחד. הוא ממש התלהב ואמר שהוא בטוח יחזור אליהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאיר קרן, רמת גן.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת בלמים לרכב.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד. טיפול מקצועי ומהיר במחיר הוגן ויחס אישי. הסברים והמלצות בגובה העיניים מבלי לדחוף דברים שלא צריך. פעם ראשונה אצלו ואני בהחלט הולך לאמץ את השירות שלו גם בפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל רוס, גבעתיים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב למזגן ברכב מסוג יונדאי 30i שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד, מהיר והוגן. הוא הסביר כל מה שעשה והיה נגיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני לקט, גבעתיים.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת לאגר ברכב יונדאי i20.
חוות דעת:
היה מצוין, בחור באמת מעולה, הגעתי עם תקלה שכבר ידעתי מה היא אבל שאול התעקש לבדוק לעומק ורק אחרי הבדיקה החליף לי חלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ז. גבעתיים.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג יונדאי i 30.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא בחור חביב ונתן שירות מקצועי. הוא עובד מכל הלב וסיים את העבודה צ'יק צ'ק. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן לנג, גבעתיים.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2008 כולל החלפה של בלמים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון פ. גבעתיים.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 120,000 ברכב.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ששון, רמת גן.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי כולל החלפת נורות ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלו אותי בשעה שקבענו ועברתי את הטסט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ביבר, רמת גן.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10,000, לסוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה אחלה. שאול ובנו קיבלו אותי כשהגעתי ללא עיכובים, היו נחמדים מאד. הסבירו את הפרוצדורה, את המחיר וגם לאחר מכן המלצות להמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות ש. רמת גן.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט.
חוות דעת:
היה טוב מאד, השירות נעים ויעיל. הוא הזהיר אותי לגבי מה שעלול להיות בעייתי בבדיקה והיה סופר אדיב. לאחר כמה שבועות הייתי שוב בבדיקה בגלל שהמנוע נכבה, שיחרר אותי עם איזשהו הסבר, הבעייה לא נפתרה ונאלצתי לפנות למוסך אחר שסידרו את הבעייה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1383 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק