מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שאול
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.79
מחיר 9.37
איכות 9.48
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל ז. גבעתיים.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג יונדאי i 30.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא בחור חביב ונתן שירות מקצועי. הוא עובד מכל הלב וסיים את העבודה צ'יק צ'ק. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורן לנג, גבעתיים.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2008 כולל החלפה של בלמים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון פ. גבעתיים.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 120,000 ברכב.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ששון, רמת גן.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי כולל החלפת נורות ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלו אותי בשעה שקבענו ועברתי את הטסט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ביבר, רמת גן.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10,000, לסוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה אחלה. שאול ובנו קיבלו אותי כשהגעתי ללא עיכובים, היו נחמדים מאד. הסבירו את הפרוצדורה, את המחיר וגם לאחר מכן המלצות להמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות ש. רמת גן.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט.
חוות דעת:
היה טוב מאד, השירות נעים ויעיל. הוא הזהיר אותי לגבי מה שעלול להיות בעייתי בבדיקה והיה סופר אדיב. לאחר כמה שבועות הייתי שוב בבדיקה בגלל שהמנוע נכבה, שיחרר אותי עם איזשהו הסבר, הבעייה לא נפתרה ונאלצתי לפנות למוסך אחר שסידרו את הבעייה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס גורביץ', רמת גן.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברקסים ברכב מסוג הונדה גז 2014.
חוות דעת:
התחיל בטוב אבל כשיש בעיה התחיל לצעוק. לא אחזור אליו. בהתחלה עבר חלק אבל אחרי חודשיים ראיתי שיש חריקה חזקה. כשהגעתי אליו הוא הסביר שהתקין לי ברקסים לא מקוריים והם חורקים, ועברו יותר משלושה חודשי אחריות, לכן לא מחויב בכלום. בכל זאת הציע להחליף או להוסיף כסף למקוריים. כששאלתי אותו למה לא אמר מראש שזה חליפי טען שככה זה או שהוא כתב לי את זה בסמס.. בדקתי ואין שום אזכור של הנושא. שאלתי אותו שוב והוא התחיל לצעוק עלי ואמר שאקח מה שהציע או שאלך. התחיל בטוב אבל סיים ממש ברע. בנוסף, שילמתי לו על מקוריים וחודש אחרי זה שומעים שוב חריקות. כמובן שאני לא חוזר אליו.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
3
5
כללי
גירסאות
איציק שוורץ, רמת גן.
אשרור: 23/12/2018
משוב: 26/06/2018
תיאור השירות:
העברת טסט והתיקון הנדרש לשני רכבים רנו וסוזוקי שכלל החלפת שמן, מים, כריות ותיקון חשמל.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. קיבלו אותי בזמן ועשו הכל כמו שצריך. נתנו לי שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד גל און, רמת גן.
אשרור: 21/11/2018
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור בקיה סיד.
חוות דעת:
הם היו מעולים, עמדו בזמנים, והמחיר היה הוגן.. הסבירו פירטו ונימקו כל מה שעשו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוביה ויינברגר, רמת גן.
אשרור: 21/11/2018
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט, וטסט לרכב מסוג יונדאי I20 שנת 2013. כלל החלפה של שמנים ופילטר אויר.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, הייתי מרוצה מאוד. אני עוד אחזור אליו כי הוא מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1349 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק