מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שאול
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.86
מחיר 9.67
איכות 9.68
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי נווה, תל אביב.
אשרור: 11/03/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ציריה וטיפול 15 אלף בטויוטה קורולה שנת 2005.
חוות דעת:
אני לא הכי מרוצה ממנו. כשהגענו לשלב התשלום היה נדרש להוסיף את המע"מ למרות שלא ידעו אותנו מראש שהמחיר לא כולל מע"מ.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
עמירם סלע, תל אביב.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף לרכב של חברת טויוטה והחלפת ברקסים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב מאוד, גבה מחיר טוב לדעתי, נתן שירות טוב, נתן את הטיפול מהר, ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן לנג, תל אביב.
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
החלפת ברקסים וטיפול תקופתי של 15 אלף ברכב מסוג טויוטה יאריס, שנתון 2005.
חוות דעת:
עבודה טובה. מקצועי, אדיב וזמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עידן שגיא, תל אביב.
משוב: 01/11/2016
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ותיקון נזילה ברכב טויוטה יאריס 2002.
חוות דעת:
השירות שלהם היה נהדר! שירות מקצועי ואדיב, הם עמדו בזמנים ופתרו את הבעיה שהייתה, המחיר היה מעט יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סיון ז. תל אביב.
משוב: 02/09/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט לרכב מסוג ניסאן מיקרה משנת 2007 ועבור רכב נוסף מסוג טויוטה קורולה משנת 2003.
חוות דעת:
הגעתי אליו מספר פעמים והוא נתן שירות לאמא שלי ולי. הוא טיפל בהכל עוד באותו היום, יצר קשר עם ספקים לפי הצורך והמחיר שלו הוגן לדעתי. הוא באמת היה בסדר גמור. אני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני טסלר, תל אביב.
משוב: 29/08/2015
תיאור השירות:
החלפת משאבת בלמים ברכב מסוג טויוטה סיינה.
חוות דעת:
הוא בסדר, מאוד נחמד ומקצועי. הייתה לי תחושה שהוא לא בהכרח בודק דברים עד הסוף, כי יש לו עומס מאוד גדול.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
עידן שגיא, תל אביב.
משוב: 05/06/2015
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב טויוטה יריס משנת 2002, הכולל- החלפת ברקסים קדמיים ופלגים.
חוות דעת:
הוא העניק שירות ברמה מאוד גבוהה. הוא בן אדם מקצועי ואמין והאיכות של העבודה גם מצוינת. אני שמח שניגשתי אליו לכן אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי זילברשטיין, תל אביב.
משוב: 29/04/2015
תיאור השירות:
טיפול ברכב טויוטה, שנת 2004.
חוות דעת:
השירות היה בסדר והוא היה מאוד נחמד ואדיב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל לנקרי, תל אביב.
משוב: 01/02/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקונים נוספים ברכב טויוטה קאמרי שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז בר, תל אביב.
משוב: 08/12/2014
תיאור השירות:
טיפול 135 אלף והחלפת בלמים בטויוטה שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1426 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק