מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ציון
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.59
מחיר 9.10
איכות 9.39
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עופר אלפר, הרצליה.
אשרור: 09/04/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
טיפול מאה אלף ברכב מסוג רנו פלואנס שנת 2012.
חוות דעת:
היה מעולה. הם עשו עבודה טובה, היו הוגנים ועמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלים ג'ובראן, הרצליה.
משוב: 06/03/2016
תיאור השירות:
החלפת כוהל ברנו מגאן 2004.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן חבקוק, רמת השרון.
משוב: 12/01/2015
תיאור השירות:
החלפת בלמים והכנה לטסט ברכב מסוג רנו מגאן שנת 2004.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הם היו נחמדים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוליוס נגרנו, בנימינה.
אשרור: 02/05/2017
משוב: 30/01/2017
תיאור השירות:
תיקון דלת שלא נסגרה ברכב רנו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אמיר ר. שער אפרים.
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב רנו פלואנס של שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגון ונתן שירות טוב. הוא ביצע תיקון קטן ואמר שיזכה אותו במידה ולא יחזיק מעמד ויעשה טיפול יותר עמוק. קבעתי איתו והוא קיבל אותי במקום. בסוף הטיפול הבנתי למה הוא מדורג כזה גבוה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר קרמר, כפר סבא.
משוב: 21/04/2015
תיאור השירות:
החלפת מדחס המזגן ברכב מסוג רנו מגאן שנת 2007.
חוות דעת:
היה שירות על הפנים. אני מאוד מאוכזב, אני מרגיש שרימו אותי במחיר ובשירות. הרכב היה תקוע אצלו הרבה זמן והוא לא עדכן אותי כשהרכב היה מוכן והוא החליף חלקים שלא היה צריך להחליף בכלל. הוא סגר איתי על מחיר מסוים בהתחלה ואז בסוף דרש הרבה יותר. אני מאוד לא מרוצה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
אור א. תל אביב.
אשרור: 07/10/2014
משוב: 09/07/2014
תיאור השירות:
החלפת מדחס, מסנן ומנורות לרכב מסוג רנו, שנת 2007.
חוות דעת:
היה אחלה, הם מאוד נחמדים, חביבים, כנים והוגנים. היו בסדר גמור. חלק מהמחירים היו יותר נמוכים וחלק היו יותר גבוהים ממה שהוא אמר לי מראש בטלפון, אני מניח שבמה שהוא יכל לבוא לקראתי הוא בא לקראתי. בסך הכל המחיר היה די בסדר אז לא ייחסתי לזה חשיבות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ח. פ. תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, החלפת שמנים, ניקוי פילטרים ובדיקת ברקסים ברכב מסוג רנו שנת 2016.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! הוא נתן יחס טוב, נוח להגיע אליו, לתאם איתו מתי לשים את הרכב, מתי לקחת ואפילו שלחתי את הבת שלי עם הרכב שלה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. א. תל אביב.
משוב: 27/06/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב רנו פלואנס שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אמין ומקצועי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ת. ס. תל אביב.
משוב: 18/09/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג רנו שנת 2001.
חוות דעת:
הם היו אדיבים ומקצועיים מאד. הם גם עמדו בזמנים. אני מרוצה מהעבודה שלהם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 259 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק