מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ציון
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.60
מחיר 9.07
איכות 9.40
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פולה ת. תל אביב.
משוב: 06/11/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מאזדה.
חוות דעת:
הוא היה 10, הן באמינות והן במקצועיות של העבודה שהוא ביצע. בן אדם אדיב, רציני ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קובי לייזרוביץ, תל אביב.
אשרור: 29/09/2015
משוב: 16/09/2014
תיאור השירות:
טיפול 15000 ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2006.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם היו אדיבים, מקצועיים ועמדו בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן ישי, תל אביב.
משוב: 18/08/2015
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף במאזדה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הם עמדו בזמנים שקבענו, היו מקצוענים ולקחו מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוריה בן עמי, הרצליה.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
הכנת רכב מאזדה 2 2014 לטסט שנתי, השירות כלל החלפת פלאגים.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא מאוד נחמד ועמד בזמנים. לדעתי המחיר קצת יקר.
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
נועם ירימי, הרצליה.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת 2 רכבים- תיקון סנסור חמצן בכניסה למנוע ברכב מסוג מאזדה ובדיקת תקלה ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
איזה יופי היה, הוא אלוף עולם! עשה יופי של עבודה. המחיר מאוד הוגן, הוא פתר לי את הבעיה בזמן סביר. הייתה לי בעיה לאסוף את הרכב באותו היום שהסתיימה העבודה אז הוא הסכים לי להשאיר אותו במוסך עוד יום. כאשר לא מצא תקלה הפנה אותי למתחרים שלו על מנת שאהיה שקט, וגם הם לא מצאו שום תקלה. תענוג לקבל כזה שירות. כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון רז, הרצליה.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועת מנוע ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, המחיר סביר, עמדו בזמנים והיו נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו י. הרצליה.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 23/08/2015
תיאור השירות:
החלפת משאבת דלק ברכב מזדאה 3 שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, סבבה לגמרי. הוא מאוד נחמד, הסביר לי כל שלב. המחיר שהוא לקח היה סבבה ובזמנים הוא עוד הקדים, היה מעל המצופה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורון ר. רמת גן.
אשרור: 09/05/2015
משוב: 10/11/2014
תיאור השירות:
החלפת בקלית בפנס האחורי וטיפול 15 אלף ברכב מאזדה 3, שנת 2009.
חוות דעת:
לאחר שעתיים ששמתי את האוטו במוסך הוא שלח לי SMS עם כל הפירוט ועלויות הטיפול וזה היה ממש לעניין. המחיר היה פיקס והוא עשה לי גם הנחה. הוא מקצועי, אדיב ושירותי , תענוג לעבוד עם מוסך כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. ב. תל אביב.
אשרור: 27/11/2016
משוב: 13/10/2016
תיאור השירות:
החלפת מצבר במאזדה 2 שנת 2008.
חוות דעת:
אני די מאוכזב. בדיעבד עשיתי קצת בירור מחירים של כל מה שנעשה והם לקחו מחיר מופקע לדעתי. ההתנהלות שלהם הייתה בסדר אבל בפועל הם התקינו לי את המצבר הכי זול שיש בשוק במחיר גבוה ממצברים איכותיים יותר.
איכות
5
מחיר
2
זמנים
7
יחס
7
4
כללי
גירסאות
ד. ל. רמת השרון.
משוב: 08/11/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 45 אלף במאזדה 5.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק