מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
8.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.21
זמנים 9.47
מחיר 8.44
איכות 8.97
דירוג כללי 8.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל ב. הרצליה.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב סובארו 2009 אשר כלל החלפת ברקסים והחלפת אלטרנטור.
חוות דעת:
הם עמדו בזמנים, והיו אדיבים. המחיר מעט גבוהה בעיניי וכעת גיליתי שיש לי שוב בעיה בברקסים ואני צריך לבדוק את זה. אולי האיכות של העבודה לא הייתה הכי טובה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

אור נהיר, הרצליה.
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
החלפת שמן,ניקוי פילטר וטיפול שוטף במנוע של רכב מסוג קאיה ריו 2012.
חוות דעת:
היה שירות ממש אחלה, המחיר היה מעט יקר לטעמי אבל אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל אוחיון, הרצליה.
משוב: 08/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של הגיר כולל החלפה של שמן ומסננים.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין! הרכב עובד מעולה הכל חלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא חמד, הרצליה.
אשרור: 21/09/2017
משוב: 07/05/2017
תיאור השירות:
קניית משולש אזהרה ואפוד זוהר + החלפת רצועות הגה ברכב דיאצו סיריון 2007.
חוות דעת:
שירות מעבר למצויין. תיקתק את העבודה. היה מאוד אדיב ונחמד. ענה לי תשובות מספקות לשאלות שלי והמחיר שלו היה סביר לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה א. הרצליה.
משוב: 01/06/2017
תיאור השירות:
החלפת ראש פיקוד של חלונות ברכב יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי ועמד בזמנים. לגבי המחיר אני לא יודעת להגיד.
איכות
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עזרי עמרם, רמת השרון.
משוב: 30/05/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב יונדאי איי 30.
חוות דעת:
הם היו על הכיפאק, ממש מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי סלע, הרצליה.
אשרור: 29/12/2016
משוב: 08/09/2016
תיאור השירות:
חיזוק מכסה בוץ ברכב מסוג מאזדה שנת 2014.
חוות דעת:
תיקן ואמר לי מה הבעיה. לא לקח תשלום. הוא עשה תיקון מהיר. שירות על הכיפאק, עם חיוך. הפתיע אותי שהוא אפילו לא רצה כסף כי הוא עבד על זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר לוי, הרצליה.
משוב: 11/11/2016
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא הסביר, היה סבלני, נתן מחיר טוב ונתן שירות על המקום. הוא ישר טיפל ברכב והכל היה ממש מדוגם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן כהן, הרצליה.
משוב: 07/09/2016
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב יונדאי גטס שנת 2008.
חוות דעת:
היה מעולה. הם עשו את זה מהר, תוך רבע שעה כבר יצאתי משם עם המצבר החדש. מבחינת מחיר, לפני שנתיים כשהחלפתי אני זוכרת שזה עלה משמעותית פחות.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
עידו ש. הרצליה.
משוב: 06/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מחשב ברכב מסוג גולף, שנת 2012 בשל תקלה בחלונות.
חוות דעת:
היה בסדר. היה נחמד, עשה את העבודה כמו שצריך. החלונות לא עבדו והוא אמר שיש בעיה במחשב של האוטו וביצע את התיקון.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 197 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

מוסכים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק