מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.90
מחיר 9.63
איכות 9.74
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסנת לבאור, גבעתיים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לג'יפ דייהו טריוס.
חוות דעת:
נהדר! ציון 10 בהכל :). נתן שירות עד הבית והייתי מרוצה מהכל. באמת כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלירן צ. רמת גן.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף לרכב סיאט איביזה.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא קיבל אותי מהר והסביר לי מה הוא עושה. היה פיקס, ממש אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי בן יוסף, ראש העין.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
גבריאל ביצע הכנה לפני טסט (קיה פינקטו) והחליף לי רפידות ובלמים. הוא לקח והחזיר את הרכב בזמן, היה נחמד והסביר בסבלנות כל דבר עם מחירים הוגנים. אחזור אליו ללא ספק וממליצה עליו בחום
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין כ. תל אביב.
משוב: 19/06/2019
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורן גיספן, ראש העין.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 15000 ברכב טיוטה יאריס.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מקסים, עשה עבודה מדהימה, הוא הגיע עד אלי, לקח את הרכב והחזיר לאחר הטיפול, אני מרוצה מאד, עבודה למופת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
שחר גבאי, ראש העין.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף הכולל החלפת פלגים ברכב מסוג פורד פוקוס שנת 2013.
חוות דעת:
גבריאל היה פנטסטי, איש מקסים, נעים, שקט, הסביר כמו שצריך דברים חשובים פשוט יצא צדיק! מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ק. ראש העין.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא בן אדם מיוחד ואמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון אופנהיימר, ראש העין.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 שכלל תיקון ברקסים ברכב מסוג רנו פלואנס.
חוות דעת:
הוא בא לקח את הרכב והכל היה בסדר, הוא נחמד ואדיב, הכל היה נראה סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מכבח, פתח תקווה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב פיאט.
חוות דעת:
לקח והחזיר את הרכב לטיפול תקופתי. נותן שירות אדיב.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלי אליו, ראש העין.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני חשמל ברכב סקודה פאביה.
חוות דעת:
גבריאל היה אחלה, ניסה לפתור את הבעיה, השקיע והתאמץ ולבסוף ראינו שזה משהו שקשור לחיבור הרכב למחשב ובזה הוא לא מתעסק אז לא הצליח לפתור את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק