מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.90
מחיר 9.28
איכות 9.43
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר רגו'אן, אלעד.
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל תיקון נזילת שמן משסתום של המנוע והכנה לטסט ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
אני חושב שהוא בן אדם מאוד אמין ומקצועי. אני הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו. מאותה עת שפניתי אליו הייתי אצלו מספר פעמים ואני פשוט סומך עליו, תענוג לעבוד איתו. הוא מפרט תמיד מה התקלה של הרכב, מה החסרונות והיתרונות, מה טוב לי ומה לא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רחל משנה, חולון.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסטס ברכב מזדה והעברת טסט.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, בשנה שעברה הייתי אצלו והוא הכין לי את האוטו לטסט, שלחתי גם את הבן שלי אליו, הוא אדם מאוד מקסים, שירותי וישר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם ערוסי, ראש העין.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות שמן ברכב.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הגיע, לקח את הרכב מהבית ועשה על הדרך טיפול 10,000. היה מאוד שירותי ונוח. התרשמות טובה. המחיר טיפה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין כ. תל אביב.
אשרור: 17/09/2019
משוב: 19/06/2019
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלום שוויצר, ראש העין.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג פולקסווגן ג'טה 2010.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע עד אלי ועשה את מה שהיה צריך לעשות במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר רונן, שערי תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב מסוג סוזוקי קרוסאובר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא עמד בזמנים, היה נחמד והרגיש לי מקצועי, אך אין לי איך להעריך את האיכות כרגע. הוא לקח את האוטו והחזיר לי אותו.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רמי א. קרית אונו.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לרכב מסוג יונדאי I10, כולל החלפה של בלמים וצלחות.
חוות דעת:
סמכתי עליו מכיוון שהוא עובד עם מידרג, אך לאחר מכן בדקתי והמחיר של גבריאל היה יחסית גבוה מול אחרים שבדקתי איתם, והוא טען שזה בגלל שהוא עובד עם חומרים ואביזרים ברמה הכי טובה. אני יצאתי מהעבודה בהרגשה שלא באמת הייתי צריך חלק מהעבודה. סמכתי עליו והתברר שהוא לא היה הוגן כלפי ואני מאוכזב.
איכות
5
מחיר
4
זמנים
10
יחס
7
6
כללי
גירסאות
ערן ט. תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 80 אלף.
חוות דעת:
היה מעולה ונתן שירות בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמרי עזרא, תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג לקסוס.
חוות דעת:
היה טוב. הוא הגיע בזמן ותיקתק את זה נורא מהר. לדעתי המחיר היה יקר.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
רעי ויזל, עופר.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף שכלל החלפת פילטר שמן, החלפת פילטר אויר והחלפת שמנים לרכב מסוג סואברו אינטרגו, שנת 2006.
חוות דעת:
היה בסדר והוא עמד בזמנים. לדעתי הוא לא הראה לי את כל התמונה, אחר כך הבנתי שכדאי להחליף עוד דברים, הוא לקח בחשבון שאני מבין ולא הסביר לי הכל ולא שאל על ההיסטוריה של הרכב. אחר כך הלכתי למוסך אחר להשלים את שאר הטיפול. חוץ מזה הוא היה הכי נחמד והכי שירותי.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק