מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.86
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מתן חי, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
סידור החשמל ברכב שלא הניע, התקנת אלטרנטור.
חוות דעת:
הוא מעולה! היחס טוב מאוד והמלצתי עליו לחברים שלי בגלל שאני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב נגר, תל אביב.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
חילוץ רכב מהשטח.
חוות דעת:
אחד התותחים שיש! מקצועי ואדיב, בא בזמן והמחיר סביר מאוד, אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה מור, גבעתיים.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה מאוד שירותי, הגיע מהר ותיקן הכל במקום. המחיר היה טיפה יקר אבל סך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתי כהן, חולון.
אשרור: 03/05/2020
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ רדיאטור מים ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי, הגיע אלי, ראה שאי אפשר לתקן את הרדיאטור במקום, גרר את הרכב למוסך ושם טיפל בבעיה אבל מחיר יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי יפת, ראשון לציון.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
חילוץ רכב ששקע בשטח.
חוות דעת:
הוא מקצועי, הגיע בזמן ונתן מחיר הוגן לדעתי. הוא החזיר לי את תחושת הביטחון בבעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק נתן, ראשון לציון.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
חילוץ רכב ששקע בבוץ בשטח.
חוות דעת:
הוא מספר 1! בעל מקצוע רגוע שעשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור פזלקה, מודיעין.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
חילוץ רכב והחלפת מצבר.
חוות דעת:
אבי הוא האיש שירות שלי! הוא עשה לי מלא עבודות ואני נעזר בו הרבה כבר כמה שנים. הוא מאוד אמין, שירותי, עושה עבודה טובה ואוהב אתגרים. הוא מוכן לעשות עבודות שאנשים אחרים לא היו נוגעים בהן. הוא מגיע לשטח לעבודות תמיד בגישה חיובית ועם חיוך. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק