מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אנטון
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.89
מחיר 9.78
איכות 9.84
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר צמרת, תל אביב.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פנס אחורי שמאלי בסוזוקי סוויפט 2010.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה עבודה מעולה והיה מאוד שירותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איציק שינפלד, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הם היו שירותיים מאוד והיחס מעולה, עשו עבודה טובה והייתי מאוד מרוצה! סיימו את העבודה בזמן קצר ממה שהעריכו שיקח בהתחלה, המחיר נאמר מראש והיה הוגן מאוד! האיכות ראויה לשבח, ממליץ עליהם (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רויטל בני, תל אביב.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 והחלפת בלמים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, סבלני ומקצועי. אני מאוד מרוצה והעבודה נראית מעולה. המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן אלירז, תל אביב.
משוב: 10/11/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל לוהייט, תל אביב.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה לפנס ראשי ברכב מסוג הונדה שנת 2013.
חוות דעת:
הם היו אחלה! באמת. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן וייס, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה לפנס ברכב אאודי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשה עבודה טובה ועזר לי עם מספר דברים נוספים על הדרך. היית מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא כהן, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב הונדה ג'אז.
חוות דעת:
אנטון פשוט מותק, לאחר שהלכתי אליו הבנתי שלא צריך לפחד ממוסכים יותר! הוא אמין, סבלני, מסביר פנים ואפילו עשה לי מחיר טוב. הוא טיפל בי אפילו שאיחרתי! ממש רואים שהוא עושה את העבודה שלו מהלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ק. תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה לכרית אוויר ברכב.
חוות דעת:
אנטון היה ממש מקסים! הוא רק בדק עבורי את הבעיה, ראה שהכל תקין ולא לקח כסף בכלל. אמר לי שאם תהיה לי בעיה עם הרכב בעתיד אני מוזמנת לחזור אליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסיף בל-עזרא, תל אביב.
משוב: 09/10/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שפיגל, תל אביב.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב.
חוות דעת:
טיפול זריז ומקצועי במחיר הוגן. אנטון והצוות מאוד אדיבים ושירותיים. הבאתי את האוטו לתיקון יום לפני ערב חג והם עשו את המקסימום, נשארו מאוחר בערב כדי שהמכונית תהיה מוכנה לפני החג. למרות העומס עמדו במשימה, בהחלט אחזור לשם שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק