מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אנטון
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.84
מחיר 9.73
איכות 9.80
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוראל א. תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 20 אלף לרכב מסוג BMW.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אני יכול לומר שהוא היה נחמד ועשה עבודה טובה ומהירה. הוא הציע מחיר הגון, אני באמת מרוצה ממנו ומהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
להב וונדל, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים לרכב מסוג דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
אנטון נראה לי מאד מקצועי, נתן לי מחיר טוב, עמד בזמנים והכל עובד כמו שצריך. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי הרדוף, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה כללית ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה, היו הוגנים ולא דחפו לי דברים מיותרים בכוח. הם היו נחמדים, זמינים והוגנים במחיר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיל שפיגל, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב.
חוות דעת:
טיפול זריז ומקצועי במחיר הוגן. אנטון והצוות מאוד אדיבים ושירותיים. הבאתי את האוטו לתיקון יום לפני ערב חג והם עשו את המקסימום, נשארו מאוחר בערב כדי שהמכונית תהיה מוכנה לפני החג. למרות העומס עמדו במשימה, בהחלט אחזור לשם שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן נבון, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 20 אלף והחלפת בלמים קדמיים ברכב מסוג מיצובישי שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני מרוצה מהזריזות, מהיחס והמחיר סביר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה אלנבוגן, תל אביב.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג פיג'ו 206.
חוות דעת:
הוא מהמם! הוא ממש ישר והגון, לא חיפש דרך להוסיף עבודה ולקח ממש מחיר סמלי ביותר לדעתי, פתר לי את הבעיה, ראה עוד כמה דברים על הדרך וסידר גם אותם ובנוסף הצוות שלו פשוט מדהים, וכולם נחמדים ועשו לי אקסטרה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם ד. תל אביב.
משוב: 30/12/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמיון קחביק, תל אביב.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ברדיאטור ברכב פולקסווגן פולו 2010.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הצליח לפתור את התקלה למרות שבמוסכים אחרים לא הצליחו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר צמרת, תל אביב.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פנס אחורי שמאלי בסוזוקי סוויפט 2010.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה עבודה מעולה והיה מאוד שירותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק שינפלד, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הם היו שירותיים מאוד והיחס מעולה, עשו עבודה טובה והייתי מאוד מרוצה! סיימו את העבודה בזמן קצר ממה שהעריכו שיקח בהתחלה, המחיר נאמר מראש והיה הוגן מאוד! האיכות ראויה לשבח, ממליץ עליהם (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק