מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבירן
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.52
מחיר 9.73
איכות 9.68
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני ב. ראשון לציון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקפתי ברכב מסוג סקודה פאביה שנת 2016.
חוות דעת:
שירות בסדר, אין תלונות. קבעתי איתו לשעה מסוימת אבל הוא הגיע קצת באיחור. העבודה הייתה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
יורי גליקין, ראשון לציון.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
טיפול והחלפת מנוע ברכב יונדאי I30.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה נחמד שירותי ואדיב. פתר את התקלה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דור גוטמן, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן קמשפט ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות ומהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה גליקין, ראשון לציון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ברכב מסוג יונדאי שנת 2014.
חוות דעת:
שירות מצוין. אבירן מקצועי ואדיב. בטלפון הוא אמר לי את כל המידע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי גורביץ, ראשון לציון.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה ברכב יונדאי i25 שנת 2012.
חוות דעת:
שירות מעולה. אבירן מקצועי, מהיר, לקח מחיר סביר והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב עמוס, ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת שמנים ופילטרים והחלפת קפיץ בברקס ברכב מסוג סקודה פביה שנת 2012.
חוות דעת:
ממש מקצועי, הסביר כל דבר שהוא עושה - היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן יעקובי, ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מצבר ברכב מאזדה 3 משנת 2010.
חוות דעת:
הוא מקסים ושירותי, באתי אליו עם המצבר והוא היה כן איתי ובסוף גם אמר לי שיכול להיות שאפשר עוד לסחוב עם המצבר הקיים. אחרי יומיים המצבר שוב עשה בעיות והחלטתי שכבר עדיף לי להחליף אותו אבל הוא מבחינתי היה מאוד כן, עשה בדיקה יסודית וגם לא לקח עליה תשלום. נתן את דעתו המקצועית, אני חושב שעל פניו הוא היה בסדר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן בכר, ראשון לציון.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת רעש ברכב.
חוות דעת:
הגעתי אליו לבדיקה בעקבות הרעש, והוא היה מאוד מקצועי נחמד ואמין. לבסוף הוא הסביר לי על הרעש ועל כך שאינו נגרם מבעיה כלשהי. כך שלבסוף הוא אפילו לא לקח תשלום. מאוד התרשמתי מההגינות שלו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צור רוכמן, ראשון לציון.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת בלמים קדמיים ואחוריים ברכב דודג'.
חוות דעת:
אין אדם ואין מכונאי כמוהו, אני לא אומר סתם. בעל מקצוע סבלני, ישר, אמין והגון. כשאני מגיע עם בעיה הוא בודק ומאתר את הבעיה במהירות, אף פעם לא לוקח כסף אם הוא לא ביצע בשבילך עבודה. ממליץ מכל הלב! שירות יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום אמוש, ראשון לציון.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוושת קלאץ' ברכב.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד אמין! אני ממש מרוצה, לגבי תקלה שהייתה לי הוא יכל להגיד לי שהלך כל הרכב, אולי במוסך אחר היו אומרים לי את זה, הוא תיקן לי את הבעיה במחיר ממש נמוך, אין מילים והוא ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק