מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יצחק
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.75
מחיר 9.47
איכות 9.65
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איל לשם, ירושלים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת שלא נסגרת ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ותיקן לי את הדלת ללא עלות, זה היה ממש מקסים מצידו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרונה שמחי‬‎, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועות וגומיות ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, חמוד ומקסים. הוא הרגיע אותי והיה גם לא יקר. הסביר לי את המחירים לפני שהגעתי כמו שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי אדרי, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב יונדאי i30 שנת 2017 שכלל החלפת ברקסים, רפידות ודיסקים.
חוות דעת:
הכל היה ממש מעולה, שירות טוב ועל פי בירורים שעשיתי המחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל סוקולוב, ירושלים.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בפנס אחורי ברכב יונדאי I20.
חוות דעת:
הגעתי למוסך והם ישר תיקנו לי את הנורה, ממש תיקון של חמש דקות. הם היו ממש נחמדים ואדיבים, באמת אחלה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי תמרוב, ירושלים.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והחלפת ברקסים ברכב מסוג יונדאי i20 שנת 2014.
חוות דעת:
יצחק היה מצוין, השארתי אצלו את האוטו ואחרי שעתיים הגעתי לקחת אותו כי לא מיהרתי, נחמד, מקצועי, סמכתי עליו ומגיע לו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמירם טובי, ירושלים.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פלגים ושמנים ברכב של חברת יונדאי, שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה טוב. היתה נורית שנדלקה באוטו והוא בדק, עשה טיפול מקצועי והיה ממש נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי שמואלי, ירושלים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל ברכב פיאט בראבו 2011.
חוות דעת:
הם אחלה ממש. התקשרתי אליהם, המענה היה מיידי ואמרו לי שאני יכול להגיע באותו יום, הגעתי ממש לקראת סגירה והוא חיכה לי שאסביר את הבעיה. למחרת הוא התקשר ואמר לי שעלו על הבעיה ותיקנו אותה, גילו שמדובר בכבל חשמלי בתחתית הרכב שנשרף, מוסכניק לא מיומן היה מחליף לי חלק אחרי חלק עד שהיה מגיע לבעיה והם היו מבריקים ועלו על הבעיה מייד. גם מבחינת המחיר היה הוגן והמחיר היה אחלה. כמובן שעשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד דגני, ירושלים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור דולף של נוזל קירור והחלפת פיוז שרוף ברכב מסוג פורד מונדאו שנת 2007.
חוות דעת:
שכחתי למלא נוזל ברכב והאוטו התחמם אז נסעתי אליו והוא עלה על שתי תקלות במהירות. הוא היה מאוד ישר ולא מרח אותי, לקח מעט כסף לדעתי והרגשתי שהוא מדבר תכלס ולא מנסה לסובב אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסף טובי, ירושלים.
אשרור: 15/08/2019
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 75 אלף לרכב מסוג הונדה סיזיק שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואמין! עבודה מקצועית וטובה. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אינה ג'ינקו, ירושלים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני הטסט שכלל שינוע לטסט והחלפת צמיגים.
חוות דעת:
היה בסדר, סה"כ מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק