מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חסן
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.17
מחיר 8.98
איכות 9.28
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קובי מנדל, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
אבחון תקלה במערכת מזרקים ברכב איסוזו טרופר ותיקון.
חוות דעת:
חסן היה שירותי מאוד, הוגן, נתן לי אלטרנטיבות שלא בהכרח מיטיבות איתו ולא לקח כסף על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
‫ניצן גולן‬‎, חולון.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע טורבו וצינורות מצערת ברכב מסוג אופל אסטרה 2012.
חוות דעת:
בכללי הוא מקצועי. מבחינת המחיר הוא היה גבוה לדעתי ביחס לחלקים שהוחלפו. הרכב התעכב אצלו כמה ימים כי רק לקראת הסוף שמו לב שצריך להחליף עוד חלקים. בשורה התחתונה השירות היה טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מארט גפורוב, בת ים.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים וצלחות ברכב מסוג רנו מגאן גרנד קופה שנת 2018
חוות דעת:
היחס שלו אלי היה טוב והוא עשה את העבודה מהר וכמו שצריך. הוא בחור אמין וישר, המחיר שגבה היה בסדר לדעתי ואני באמת מבסוט עליו. אני אמליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן אזרן, בת ים.
משוב: 06/11/2019
חוות דעת:
הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קראן עדי, חולון.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15000 ברכב שכלל מילוי שמן.
חוות דעת:
הכל מעולה. מחיר הגון הוא היה הכי זול מכולם, בדק לי את הרכב והיה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי שלו, בת ים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון צופר ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2010.
חוות דעת:
אחלה שירות. הם מקצועיים, הבעיה תוקנה והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד שם טוב, חולון.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מוט הגה ברכב מסוג פיאט 2012.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוי יוני לוי, חולון.
אשרור: 11/11/2018
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
טיפול ברכב יונדאי שנת 2006 שכלל החלפת גומיה לציריה ימין וליטוש פנסים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וטיפל ברכב ישר שהגעתי ללא כל המתנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד אהרוני, בת ים.
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
החלפת שמנים וטיפול בברקסים ברכב מסוג פולקסווגן גולף.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, קיבל אותי מהר, אך העבודה ארכה הרבה יותר ממה שאמר בהתחלה. בנוסף שאלתי אם יכול לשייף לי פנסים ולאחר שניסה התברר שרק עשה יותר גרוע (שם לקה לא איכותית שרק דרשה עוד זמן עבודה מאיש מקצוע אחר).
איכות
7
מחיר
8
זמנים
3
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אורי ס. חולון.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילות שמן מבית הפילטר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!אדם מאוד אמין הייתי בכמה מוסכים לפניו ואמרו לי שיש נזילות שמן בין הגיר למנוע ודרשו המון כסף הגעתי אליו דרך מדרג והוא בדק ואמר לי שהנזילה מבית הפלטר שמן והוא פותר את הבעיה בכסף קטן לדעתי נהנתי מהשרות מאוד חברה מעולים ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק